Lotus Renault vervangt Heidfeld voor Senna

Gestart door gloudiesaurus, 24 augustus 2011 - 19:55:11

« vorige - volgende »

Wizard

Als Senna de getrokken lijn doorzet, zie ik weinig reden om hem weer te laten vervangen. Natuurlijk is het hoop, maar wat zou ik het fraai vinden als hij morgen op het podium zou staan! Beetje net als zijn oom in de regen en een zwart-gouden Lotus...

Franky R.

Citaat van: Wizard op 27 augustus 2011 - 23:37:00
Als Senna de getrokken lijn doorzet, zie ik weinig reden om hem weer te laten vervangen. Natuurlijk is het hoop, maar wat zou ik het fraai vinden als hij morgen op het podium zou staan! Beetje net als zijn oom in de regen en een zwart-gouden Lotus...


Het schijnt dat Senna's sponsoren maar voor twee races hebben betaald. Ik weet niet of er meer geld is, of dat Genii na Monza aan liefdadigheid gaat doen..

Enzo

http://www.gppits.net/nieuws/aandeel_senna_keldert/
Vrees dat Senna volgend jaar niet voor Renault zal rijden, tenzij ze het geld nodig hebben.

Wizard

Zijn 'debuut' was veelbelovend. Senna had tot dan alleen gereden in de inferieure HRT en was meteen sneller dan zijn teamgenoot en kwalificeerde prima. Helaas duurde dit feest welgeteld 1 bocht op zondag. Maar hoe dan ook, Senna was sneller dan men hem opspelde. Dus toch een meerwaarde?? Helaas is 'zijn succes' beperkt gebleven bij de eerste race en kon hij daarna nauwelijks imponeren. Ik hoop dat Renault genoeg in kas heeft om talent een kans te geven. Senna gaat het niet worden, blijkt. Ontzettend jammer want had hem graag snel gezien.

Kootje

Zijn Renault debuut was idd goed, maar helaas valt hij sindsdien aardig tegen.
Komt uiteraard mede door 'n waardeloze Renault, Petrov doet 't niet veel beter, maar dat zien ze daar blijkbaar anders.
Maar goed, hij heeft nog 3 races om zichzelf te bewijzen.
Hoeft hij alleen maar 3x Petrov te vernederen.

gloudiesaurus

Vind wel dat Lotus Renault heel snel is met de kritiek op Senna, dat was ook al zo bij Heidfeld...

Senna is tot nu toe niet veel slechter dan Petrov. En die rijdt toch al bijna 2 jaar bij het team.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Niels_


Gerard

Citaat van: Kootje op 19 oktober 2011 - 16:07:12

Hoeft hij alleen maar 3x Petrov te vernederen.
Dat doet Petrov zelf wel , zoals in Korea ;D

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 20 oktober 2011 - 22:15:35
Vind wel dat Lotus Renault heel snel is met de kritiek op Senna, dat was ook al zo bij Heidfeld...

Senna is tot nu toe niet veel slechter dan Petrov. En die rijdt toch al bijna 2 jaar bij het team.


Dat valt wel op idd. Ze kijken heel snel naar de rijders, maar niet naar zichzelf. Als je nml. kijkt naar wat Senna nu laat zien, dan hadden ze eigenlijk Heidfeld nooit hoeven te halen.


En Senna die meer tijd zou doorbrengen in de Renault, zou nu toch wel beter presteren? Het stoort mij dat ze zo kortzichtig en ad hoc reageren!


Maar ja, Genii = investeringmaatschap en geduld is geen kwaliteit voor investeringsmaatschappen.

T.Nuvolari

Citaat van: Franky R. op 22 oktober 2011 - 20:26:31
Maar ja, Genii = investeringmaatschap en geduld is geen kwaliteit voor investeringsmaatschappen.

Precies wat ik er ook van verwacht. Ondanks de naam investeringsmaatschappijen is investeren niet hun hoofddoel.

monaco2011

Citaat van: Franky R. op 22 oktober 2011 - 20:26:31
Citaat van: gloudiesaurus op 20 oktober 2011 - 22:15:35
Vind wel dat Lotus Renault heel snel is met de kritiek op Senna, dat was ook al zo bij Heidfeld...

Senna is tot nu toe niet veel slechter dan Petrov. En die rijdt toch al bijna 2 jaar bij het team.


Dat valt wel op idd. Ze kijken heel snel naar de rijders, maar niet naar zichzelf. Als je nml. kijkt naar wat Senna nu laat zien, dan hadden ze eigenlijk Heidfeld nooit hoeven te halen.


En Senna die meer tijd zou doorbrengen in de Renault, zou nu toch wel beter presteren? Het stoort mij dat ze zo kortzichtig en ad hoc reageren!


Maar ja, Genii = investeringmaatschap en geduld is geen kwaliteit voor investeringsmaatschappen.
achteraf gezien hadden ze idd heel weinig aan Heidfeld en deed ie het misschien niet heel veel beter dan Senna nu. Op basis van zijn verleden was die keuze echter wel heel logisch, de keuze voor Senna puur op rijderskwaliteiten snap ik niet zo goed.

Kootje

De keuze voor Senna was gebasseerd op geld, niet op zijn kwaliteiten.

Wizard

Citaat van: Franky R. op 22 oktober 2011 - 20:26:31
Citaat van: gloudiesaurus op 20 oktober 2011 - 22:15:35
Vind wel dat Lotus Renault heel snel is met de kritiek op Senna, dat was ook al zo bij Heidfeld...

Senna is tot nu toe niet veel slechter dan Petrov. En die rijdt toch al bijna 2 jaar bij het team.


Dat valt wel op idd. Ze kijken heel snel naar de rijders, maar niet naar zichzelf. Als je nml. kijkt naar wat Senna nu laat zien, dan hadden ze eigenlijk Heidfeld nooit hoeven te halen.


En Senna die meer tijd zou doorbrengen in de Renault, zou nu toch wel beter presteren? Het stoort mij dat ze zo kortzichtig en ad hoc reageren!


Maar ja, Genii = investeringmaatschap en geduld is geen kwaliteit voor investeringsmaatschappen.

Kortzichtig zou ik het niet willen noemen. Teams beschikken over meer informatie (data) die meer vertellen dan wij zien. En Senna mag wel eens wat laten zien en voor Petrov finishen.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 29 oktober 2011 - 12:07:34
Citaat van: Franky R. op 22 oktober 2011 - 20:26:31
Citaat van: gloudiesaurus op 20 oktober 2011 - 22:15:35
Vind wel dat Lotus Renault heel snel is met de kritiek op Senna, dat was ook al zo bij Heidfeld...

Senna is tot nu toe niet veel slechter dan Petrov. En die rijdt toch al bijna 2 jaar bij het team.


Dat valt wel op idd. Ze kijken heel snel naar de rijders, maar niet naar zichzelf. Als je nml. kijkt naar wat Senna nu laat zien, dan hadden ze eigenlijk Heidfeld nooit hoeven te halen.


En Senna die meer tijd zou doorbrengen in de Renault, zou nu toch wel beter presteren? Het stoort mij dat ze zo kortzichtig en ad hoc reageren!


Maar ja, Genii = investeringmaatschap en geduld is geen kwaliteit voor investeringsmaatschappen.

Kortzichtig zou ik het niet willen noemen. Teams beschikken over meer informatie (data) die meer vertellen dan wij zien. En Senna mag wel eens wat laten zien en voor Petrov finishen.


Misschien...maar Petrov rijdt al het gehele jaar met die auto, terwijl Senna veel later instapte. Vandaar mijn comment dat ze Senna net zo goed vanaf het begin van het seizoen hadden kunnen laten rijden...

JimmySPA

Citaat van: Franky R. op 30 oktober 2011 - 00:30:59
Misschien...maar Petrov rijdt al het gehele jaar met die auto, terwijl Senna veel later instapte. Vandaar mijn comment dat ze Senna net zo goed vanaf het begin van het seizoen hadden kunnen laten rijden...

Idd valt mij ook nog wel mee hoe het gaat. Eigenlijk rijdt hij aardig goed. Helemaal vergeleken bij een Badoer of Fisichella die halverwege instapte!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"