Wie rijden er volgend jaar bij STR??

Gestart door Enzo, 23 oktober 2011 - 12:20:48

« vorige - volgende »

Als ergens een groot vraagteken boven hangt is het wel de rijdersbezetting van STR in 2012. Wie rijden er volgend jaar voor dit team?

Buemi en Alguersuari
Buemi en Vergne
Buemi en Ricciardo
Alguesuari en Vergne
Alguesuari en Ricciardo
Ricciardo en Vergne

gloudiesaurus

Ben ik met je eens Enzo, Buemi is vooral degelijk.
Maar ben bang dat Toro Rosso meer wil... en dan zou Vergne interessanter voor ze zijn denk ik.

Ook is Red Bull in Frankrijk verboden ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Citaat van: Enzo op 24 oktober 2011 - 20:08:50

Mercedes heeft ook geen derde/test rijder...


Klopt...heb ik nooit begrepen, want een Klien zou wel handig zijn. Of hebben ze dat gedaan om eerder Schumi te 'beschermen'? ???

Enzo

Citaat van: Franky R. op 25 oktober 2011 - 00:41:14
Citaat van: Enzo op 24 oktober 2011 - 20:08:50

Mercedes heeft ook geen derde/test rijder...


Klopt...heb ik nooit begrepen, want een Klien zou wel handig zijn. Of hebben ze dat gedaan om eerder Schumi te 'beschermen'? ???

Destijds zeiden ze dat een derde rijder weinig nut heeft omdat er nauwelijks getest mag worden. Heidfeld was in 2010 derde rijder bij Mercedes totdat hij halverwege het seizoen Pedro de la Rosa mocht vervangen bij Sauber, Nick was de laatste. Het zou best kunnen dat alle kritiek op Schumacher in 2010, Mercedes heeft doen besluiten geen derde rijder te nemen, maar dat blijft gissen natuurlijk...

Sam Bird is wel veel bij Mercedes te vinden de laatste tijd, hij doet veel demo's voor ze en hoopt binnenkort eens een vrijetraining mee te pakken.

Vieze baas

Ik heb het idee dat alguersari het iets beter doet dan buemi dit seizoen. En ik geloof ook niet dat ricciardio ineens wordt afgeschreven. red bull is vrij loyaal naar zijn coureurs. het feit dat beide STR rijder gemiddeld zon 50 races hebben gereden geeft dat wel aan. Ik ga voor alguersaro en ricciardio

T.Nuvolari

Alguersuari doet het voor mij veel beter dan Buemi. Mensen vergeten soms dat Alguersuari nog altijd maar 21 is en nog steeds maar zijn 2de volledige seizoen afwerkt. Alle begin is moeilijk, maar sinds dit seizoen gaat zijn curve duidelijk in stijgende lijn in tegenstelling tot die van Buemi. De eerste GP's waren wat minder maar sindsdien scoort hij een mooie 6 op 10.

Wisten jullie dat hij ook in de muziek opereert onder de naam "DJ Squire"? Heeft ook een album uit 'Organic Life'
Ik niet in ieder geval.

Hij over zijn muziek:
Citaat"It is classic house, the sound of Detroit/Chicago house, and the classic sound from Detroit - but a bit more organic to make it sound a bit easier on everyone's ears as my kind of music is more underground/techno."

Vanavond eens naar luisteren, waarschijnlijk zal ik meer benieuwd zijn naar meer underground/techno sound.

Enzo