Bavaria city racing, anybody?

Gestart door Enzo, 20 augustus 2011 - 15:50:00

« vorige - volgende »

Enzo

Heb de aankomende zondag vrij en denk dat ik maar eens ons Bavaria feestje ga bezoeken... ::)
Iemand al eens eerder daar geweest en was het de moeite waard?

Mocht iemand mooie plaatjes geschoten hebben, post ze dan hier.  :)

Wizard

Was wel de bedoeling maar een verandering van project gooit roet in het eten. Erg sneu, want zou nu al in Rotterdam zijn om het uitgaansleven onveilig te maken. Helaas lopen dingen niet altijd zoals voorspeld.... :(

Enzo

Citaat van: Wizard op 21 augustus 2011 - 00:11:08
Was wel de bedoeling maar een verandering van project gooit roet in het eten. Erg sneu, want zou nu al in Rotterdam zijn om het uitgaansleven onveilig te maken. Helaas lopen dingen niet altijd zoals voorspeld.... :(

Dat is balen Wizard, troost je dat het flink gaat onweren vanmiddag... ::)

Kootje

Ben er de eerste 2 jaar geweest.
Was zeker de moeite waard ,maar na 2x heb je 't wel gezien ook.
Ik ga dus niet.
Ennuh .... als 't weer daar net zo is als nu hier ,ben ik daar blij om ook.

Voor diegenen die wel gaan ,regenkledij mee ennuh ..... have fun.  8)

JimmySPA

Ik ga er zo met de motor heen, pas aanschuiven bij de eerste Ferrari demo... Hopen dat ik een mooi plekkie kan vinden. :)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Enzo

Citaat van: JimmySPA op 21 augustus 2011 - 10:49:05
Ik ga er zo met de motor heen, pas aanschuiven bij de eerste Ferrari demo... Hopen dat ik een mooi plekkie kan vinden. :)

Succes, heb gehoord dat je nergens door kan met je motor of auto.
Ga voor het eerst in 10 jaar met de trein, vreselijk.... :-X

RobbertF1

Nee, ga niet. Heel bewust. Maar ben nog wel op zoek naar een livestream  ;)

Enzo

Viel best tegen, twee keer kort een MercedesGP voorbij zien komen en één keer een bescheiden donutje van een Ferrari.
Erg druk en je ziet weinig, tenzij je uren voor aanvang je plekje bewaakt. Beter gewoon op TV kijken vanavond om 22.00 op RTL7.


JimmySPA

Citaat van: Enzo op 21 augustus 2011 - 11:45:01
Succes, heb gehoord dat je nergens door kan met je motor of auto.
Ga voor het eerst in 10 jaar met de trein, vreselijk.... :-X

Valt mee, ik moest denk ik 5 meter lopen van mn motor naar de rotonde op Hofplein. :P top dus. Heeft iemand de Harley nog zien staan? :P
Enige balen is dat ik niet echt een goede plek gevonden had, maar oke ik was ook niet zoals voorgaande jaren in de ochtend aanwezig.
Toch weer lekker hoor zo'n F1 geluid. Ik stond een tijdje bij het aanremmen voor hofplein, top die klappen tijdens het terugschakelen.

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

gloudiesaurus

Ik was er ook bij, heb voornamelijk op hofplein gekeken.

Leuke demonstraties, sowiezo leuke line-up met Ferrari en Mercedes. Voor eerst in jaren was het eens droog en mooi weer  8) Het lijkt ook elk jaar drukker te worden... maar goed Ferrari trekt mensen aan ;)

Jammer alleen van de lange pauzes tussen de demo's in... vooral toen Gene even de vangrail aantikte was er wel een erg groot gat van 45 minuten.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo

Citaat van: gloudiesaurus op 22 augustus 2011 - 18:08:29
Ik was er ook bij, heb voornamelijk op hofplein gekeken.

Leuke demonstraties, sowiezo leuke line-up met Ferrari en Mercedes. Voor eerst in jaren was het eens droog en mooi weer  8) Het lijkt ook elk jaar drukker te worden... maar goed Ferrari trekt mensen aan ;)

Jammer alleen van de lange pauzes tussen de demo's in... vooral toen Gene even de vangrail aantikte was er wel een erg groot gat van 45 minuten.

Yep, dat duurde lang inderdaad, wij stonden ook op het Hofplein. Jimmy ook trouwens. :)

JimmySPA

Citaat van: Enzo op 22 augustus 2011 - 18:12:38
Jimmy ook trouwens. :)

Had jij mij gezien dan? Mag je me best wel gedag zeggen hoor!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Enzo

Citaat van: JimmySPA op 22 augustus 2011 - 19:08:05
Citaat van: Enzo op 22 augustus 2011 - 18:12:38
Jimmy ook trouwens. :)

Had jij mij gezien dan? Mag je me best wel gedag zeggen hoor!

Van jouw kleine avatar zou ik je niet herkennen en daarnaast stond ik voornamelijk op m'n tenen om de auto's te zien...;)

JimmySPA

Citaat van: Enzo op 22 augustus 2011 - 19:26:03
Citaat van: JimmySPA op 22 augustus 2011 - 19:08:05
Citaat van: Enzo op 22 augustus 2011 - 18:12:38
Jimmy ook trouwens. :)

Had jij mij gezien dan? Mag je me best wel gedag zeggen hoor!

Van jouw kleine avatar zou ik je niet herkennen en daarnaast stond ik voornamelijk op m'n tenen om de auto's te zien...;)

Je kan mij bij mn brommer wel gezien hebben ;)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"