Zal er voor het eerst dit jaar geen RB op Pole staan?

Gestart door Folkert, 19 augustus 2011 - 20:23:29

« vorige - volgende »

Volgende week zal er geen RBR op pole staan.

Dat denk ik ook, er staat geen RBR op pole
9 (50%)
Dat denk ik niet, er staat wel een RBR op pole.
9 (50%)

Totaal aantal stemmen: 15

Folkert

Overigens met sector tijden met tiende nauwkeurig zegt niets. Hamilton had een 22,700 kunnen rijden en vettel een 22,799 dat is ook al weer 1 tiende dus hoe gelijk waren de sector tijden.

Maar goed wat ik wil zeggen is dat met het kleine verschil zeker mogelijk was voor Hamilton om pole te trainen. Zelfs als ze allebei foutloos reden. En gaat er om dat ik aan de hand daarvan redelijkerwijs kan aan nemen dat McLaren nu ook weer voor pole kan gaan.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Burorri op 21 augustus 2011 - 06:50:14
Citaat van: monaco2011 op 21 augustus 2011 - 00:56:50
Citaat van: Burorri op 21 augustus 2011 - 00:46:33
Citaat van: monaco2011 op 21 augustus 2011 - 00:14:04
Citaat van: Burorri op 20 augustus 2011 - 22:47:29
Tuurlijk weet je dan de andere sectoren niet. Dat is gis werk en dat moet je niet doen in de F1, niet op die manier. Hamilton was in S1 sneller dan Vettel, of hij sneller was in S2 weet ik niet, hij had daar moeilijke run en ook moeilijke S3. Er was zeker mogelijkheid dat hij pole had kunnen hebben.
sorry, dat begrijp ik niet. Als Vettel op de streep 2 tiende sneller is en de laatste sector was gelijk, dan heeft ie die 2 tiende dus daarvoor gepakt. Jij vroeg of ik kon laten zien of Hamilton daarvoor al 2 tiende kwijt was en dat had je dus zelf al kunnen uitrekenen. Maar goed, nu heb ik je ook nog de sectortijden gegeven en dan lees je blijkbaar nog niet goed. Hamilton en Vettel waren in sector 1 gelijk, in sector 2 pakt Vettel 2 tiende.
Dr was zeker een mogelijkheid op pole, zeker gezien het feit dat Vettel in sector 3 ook tijd liet liggen. Maar dat telt niet. Zoals ik al zei, iedereen maakt fouten, Vettel deed dat in zijn rondje ook. Waarom zou je die bij Hamilton wel weg willen strepen en die bij Vettel niet??
Jij komt niet met iets waar ik kan zien dat jij gelijk hebt. En nergens blijkt dat Hamilton 2 tiende te kort kwam voor zijn foutje. Ik vroeg hard bewijs. Anders heb ik hier een mooie voor jou.

Hamilton was in eerste sector 2 seconde sneller, maar FIA heeft de tijd meting gemanipuleerd en daardoor kwam hij op de streep 0,163 te kort.
ga het dan lekker zelf uitzoeken. Ik heb je de sectortijden gegeven, wat wil je nog meer?? ik begrijp het niet  ??? en nogmaals als de tijden van de laatste sector gelijk zijn maar dr is op de streep toch 2/10e verschil, dan is dat verschil dus daarvoor ontstaan, lijkt me toch vrij simpel. Ik ga hier verder niet meer op in, dit gaat toch nergens meer over zeg?
Met uitrekenen kom je nergens mee. op de streep was het verschil met Vettel 3 tiende in Lewis zijn laatste rondje, als hij daarvoor een 22,4 laat noteren en nu maar een 22,7 verliest hij daar toch ook 3tiende? En ja je hebt gelijk dat hij daarvoor al 2 tiende achter lag dan, maar waar heb je dat gevonden? Dat vroeg ik, want ik kan ook wel wat neer zetten qua tijden, maar dan weten we nog niets.
Ik bedoel dus dat hij zijn tijd verloor in de laatste sector, omdat hij daar een fout maakte. En volgens mij ook in sector 2 en ik wil dus helemaal niet de fout van Vettel weg vegen, hoe kom je daar nu bij?

Op de FIA website kan je de rondetijden inzien van elke rijder als ik me niet vergis. (lapchart)
Daar kan je het lekker uitpluizen, laat even weten of je tot dezelfde conclussie komt als Monaco2011.  :)

Folkert

Ja dat wilde ik dus doen, maar dat lukte niet op de site. Problemen met laden, vandaar dat ik vroeg of hij het kon laten zien. :) Ik geloof wel dat hij wel een punt heeft, maar wil dus zwart op wit even zien. Want net als Kootje stond mij namelijk iets anders bij.
Trotse vader van Rosalie(L)

monaco2011

Citaat van: Burorri op 21 augustus 2011 - 12:30:06
Ja dat wilde ik dus doen, maar dat lukte niet op de site. Problemen met laden, vandaar dat ik vroeg of hij het kon laten zien. :) Ik geloof wel dat hij wel een punt heeft, maar wil dus zwart op wit even zien. Want net als Kootje stond mij namelijk iets anders bij.
tja, als je zelf te lui bent om het uit te zoeken en iemand anders doet het voor je, dan moet je daar vooral nog weer aan gaan twijfelen. Je denkt toch niet dat ik die tijden uit mn duim zit te zuigen??

Citaat van: Burorri op 21 augustus 2011 - 08:20:58
Overigens met sector tijden met tiende nauwkeurig zegt niets. Hamilton had een 22,700 kunnen rijden en vettel een 22,799 dat is ook al weer 1 tiende dus hoe gelijk waren de sector tijden.

Maar goed wat ik wil zeggen is dat met het kleine verschil zeker mogelijk was voor Hamilton om pole te trainen. Zelfs als ze allebei foutloos reden. En gaat er om dat ik aan de hand daarvan redelijkerwijs kan aan nemen dat McLaren nu ook weer voor pole kan gaan.
idd, op het einde van de ronde was het verschil zelfs bijna 3/10e (0.295). Jij vroeg zelf om de sectortijden, terwijl ik zei dat je het ook gewoon zelf terug kunt rekenen. Als Hamilton 0.295 verliest op de streep terwijl er in de laatste sector minder dan een tiende verschil was, dan lag het verschil bij meetpunt 2 dus tussen de 0.195 en 0.395. Beter kan ik het voor jou niet maken. Ik geloof ook best dat Hamilton voor pole kan gaan in België, maar wat je over hongarije zegt klopt gewoon niet

[verwijderd door de beheerder]

Folkert

Citaat van: monaco2011 op 21 augustus 2011 - 15:34:02
Citaat van: Burorri op 21 augustus 2011 - 12:30:06
Ja dat wilde ik dus doen, maar dat lukte niet op de site. Problemen met laden, vandaar dat ik vroeg of hij het kon laten zien. :) Ik geloof wel dat hij wel een punt heeft, maar wil dus zwart op wit even zien. Want net als Kootje stond mij namelijk iets anders bij.
tja, als je zelf te lui bent om het uit te zoeken en iemand anders doet het voor je, dan moet je daar vooral nog weer aan gaan twijfelen. Je denkt toch niet dat ik die tijden uit mn duim zit te zuigen??

Citaat van: Burorri op 21 augustus 2011 - 08:20:58
Overigens met sector tijden met tiende nauwkeurig zegt niets. Hamilton had een 22,700 kunnen rijden en vettel een 22,799 dat is ook al weer 1 tiende dus hoe gelijk waren de sector tijden.

Maar goed wat ik wil zeggen is dat met het kleine verschil zeker mogelijk was voor Hamilton om pole te trainen. Zelfs als ze allebei foutloos reden. En gaat er om dat ik aan de hand daarvan redelijkerwijs kan aan nemen dat McLaren nu ook weer voor pole kan gaan.
idd, op het einde van de ronde was het verschil zelfs bijna 3/10e (0.295). Jij vroeg zelf om de sectortijden, terwijl ik zei dat je het ook gewoon zelf terug kunt rekenen. Als Hamilton 0.295 verliest op de streep terwijl er in de laatste sector minder dan een tiende verschil was, dan lag het verschil bij meetpunt 2 dus tussen de 0.195 en 0.395. Beter kan ik het voor jou niet maken. Ik geloof ook best dat Hamilton voor pole kan gaan in België, maar wat je over hongarije zegt klopt gewoon niet
Lezen is niet je sterkste kant he? Ik zeg toch dat ik het wel heb proberen op te zoeken, maar ik had een probleem met het laden er van. Is het dan zo moeilijk of te veel gevraagd even te laten zien waar jij het vandaan hebt en hoe je aan de tijden komt?

Maar reken eens precies uit hoeveel Hamilton achter liep op Vettel, tot op de duizendste. En jij houd dus kennelijk niet eens rekening er mee dat Hamilton 0,040 won op Vettel in sector 1. Verschil lag tussen de 0.155 en 0.395.
Maar hoezo klopt het niet wat ik zeg over Hongarije? Wil je zeggen dat Hamilton niet voor Pole had kunnen gaan?

Trouwens, ik zeg niet dat je ze uit je duim zuigt, zeg alleen dat ik het zelf wil zien voor je zomaar wat plaatst. Je hebt wel eens eerder foutjes gemaakt als je Vettel probeert te verdedigen.

Hamilton had in Hongarije Pole kunnen rijden. Dat is het enige wat ik wilde zeggen. Maar goed, als je te lui bent(om je eigen woorden te gebruiken) om goed te lezen heeft het niet veel zin. :)
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo


monaco2011

Citaat van: Burorri op 21 augustus 2011 - 16:45:05
Citaat van: monaco2011 op 21 augustus 2011 - 15:34:02
Citaat van: Burorri op 21 augustus 2011 - 12:30:06
Ja dat wilde ik dus doen, maar dat lukte niet op de site. Problemen met laden, vandaar dat ik vroeg of hij het kon laten zien. :) Ik geloof wel dat hij wel een punt heeft, maar wil dus zwart op wit even zien. Want net als Kootje stond mij namelijk iets anders bij.
tja, als je zelf te lui bent om het uit te zoeken en iemand anders doet het voor je, dan moet je daar vooral nog weer aan gaan twijfelen. Je denkt toch niet dat ik die tijden uit mn duim zit te zuigen??

Citaat van: Burorri op 21 augustus 2011 - 08:20:58
Overigens met sector tijden met tiende nauwkeurig zegt niets. Hamilton had een 22,700 kunnen rijden en vettel een 22,799 dat is ook al weer 1 tiende dus hoe gelijk waren de sector tijden.

Maar goed wat ik wil zeggen is dat met het kleine verschil zeker mogelijk was voor Hamilton om pole te trainen. Zelfs als ze allebei foutloos reden. En gaat er om dat ik aan de hand daarvan redelijkerwijs kan aan nemen dat McLaren nu ook weer voor pole kan gaan.
idd, op het einde van de ronde was het verschil zelfs bijna 3/10e (0.295). Jij vroeg zelf om de sectortijden, terwijl ik zei dat je het ook gewoon zelf terug kunt rekenen. Als Hamilton 0.295 verliest op de streep terwijl er in de laatste sector minder dan een tiende verschil was, dan lag het verschil bij meetpunt 2 dus tussen de 0.195 en 0.395. Beter kan ik het voor jou niet maken. Ik geloof ook best dat Hamilton voor pole kan gaan in België, maar wat je over hongarije zegt klopt gewoon niet
Lezen is niet je sterkste kant he? Ik zeg toch dat ik het wel heb proberen op te zoeken, maar ik had een probleem met het laden er van. Is het dan zo moeilijk of te veel gevraagd even te laten zien waar jij het vandaan hebt en hoe je aan de tijden komt?

Maar reken eens precies uit hoeveel Hamilton achter liep op Vettel, tot op de duizendste. En jij houd dus kennelijk niet eens rekening er mee dat Hamilton 0,040 won op Vettel in sector 1. Verschil lag tussen de 0.155 en 0.395.
Maar hoezo klopt het niet wat ik zeg over Hongarije? Wil je zeggen dat Hamilton niet voor Pole had kunnen gaan?

Trouwens, ik zeg niet dat je ze uit je duim zuigt, zeg alleen dat ik het zelf wil zien voor je zomaar wat plaatst. Je hebt wel eens eerder foutjes gemaakt als je Vettel probeert te verdedigen.

Hamilton had in Hongarije Pole kunnen rijden. Dat is het enige wat ik wilde zeggen. Maar goed, als je te lui bent(om je eigen woorden te gebruiken) om goed te lezen heeft het niet veel zin. :)
ik heb het prima gelezen, maar de info van fia.com heb je niet veel aan in dit geval, dus ook al willen de pagina's niet laden (wat op zich al vreemd is), dan had je nog wel ff verder kunnen kijken dan je neus lang is. Wat betreft je rekensom; die klopt ook van geen kant, het verschil lag gewoon tussen de 0.195 en 0.395, daar zit die 0.040 al bij in. Maar goed, dit gaat al nergens meer over en als je ook nog op deze manier blijft reageren terwijl ik de moeite neem om één en ander na te zoeken, dan hou ik het voor gezien. Misschien had Hamilton wel voor pole kunnen gaan, maar gezien de sectortijden van de 2 runs die beiden hebben gedaan in Q3 kun je alleen maar concluderen dat RB/Vettel de snelste combi was.
En nee, ik plaats niet zo maar wat, maar mocht je in t vervolg twijfels hebben over cijfers die ik post, dan ga je toch zelf ff uitzoeken of het klopt? Ik ga toch geen foute cijfers geven terwijl het voor iedereen na te trekken is?? je kunt toch ook wel eens gewoon zeggen dat iemand gelijk heeft zonder weer in van die onzinnige discussies terecht te komen?? Ik stop er nu mee iig!!!

Folkert

Vertel mij eens wat er zich al vreemd is als de site niet goed laat op dat moment?
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Ik zou niet weten waarom Vettel hier geen pole zou pakken, dus ik ga nog steeds voor een RBR op pole. Al zal het er best om spannen.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 23 augustus 2011 - 08:10:23
Ik zou niet weten waarom Vettel hier geen pole zou pakken, dus ik ga nog steeds voor een RBR op pole. Al zal het er best om spannen.
Ging er mij om dat er kans bestaat dat Mclaren en Ferrari wel sneller zijn en nu op pole kunnen staan. Gat is na genoeg gedicht.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Burorri op 23 augustus 2011 - 12:07:35
Citaat van: Jeroen op 23 augustus 2011 - 08:10:23
Ik zou niet weten waarom Vettel hier geen pole zou pakken, dus ik ga nog steeds voor een RBR op pole. Al zal het er best om spannen.
Ging er mij om dat er kans bestaat dat Mclaren en Ferrari wel sneller zijn en nu op pole kunnen staan. Gat is na genoeg gedicht.
Klopt ,maar dat is vooral tijdens de races zo.
Tijdens Q zaten ze er idd 'n paar keer dicht bij ,maar komen ze denk ik nog net tekort.
Ik sluit me dan ook volledig bij Jeroen aan ,al hoop ik dit keer geen gelijk te krijgen.

0634

Citaat van: Burorri op 23 augustus 2011 - 12:07:35
Citaat van: Jeroen op 23 augustus 2011 - 08:10:23
Ik zou niet weten waarom Vettel hier geen pole zou pakken, dus ik ga nog steeds voor een RBR op pole. Al zal het er best om spannen.
Ging er mij om dat er kans bestaat dat Mclaren en Ferrari wel sneller zijn en nu op pole kunnen staan. Gat is na genoeg gedicht.
Oh zeker is die kans er. Maar ik verwacht dat Vettel toch weer dat toefje sneller zal kunnen.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 23 augustus 2011 - 13:37:26
Citaat van: Burorri op 23 augustus 2011 - 12:07:35
Citaat van: Jeroen op 23 augustus 2011 - 08:10:23
Ik zou niet weten waarom Vettel hier geen pole zou pakken, dus ik ga nog steeds voor een RBR op pole. Al zal het er best om spannen.
Ging er mij om dat er kans bestaat dat Mclaren en Ferrari wel sneller zijn en nu op pole kunnen staan. Gat is na genoeg gedicht.
Oh zeker is die kans er. Maar ik verwacht dat Vettel toch weer dat toefje sneller zal kunnen.
Als iemand het dit jaar kan tijdens de kwalificaties, dan is het vettel. Maar ik heb het gevoel dat we voor het eerst een redbull vrije pole hebben.

Hamilton en Alonso zijn ook de rijders die dat perfect kunnen. Zal machtig dicht bij zijn
Trotse vader van Rosalie(L)

rafael25

Hamilton bijna:
Monaco (massa schuldig)
Nurburgring  (perfect lap, maar niet genoeg)
Hungaroring(laatste bocht maakte ie een foutje)
Spa-Francorchamps(Op aanvraag  ::))

com

van mij mag wel iemand anders dan een rbr op pole staan want statistisch gezien word Spa eigenlijk nooit gewonnen door de man die van plek 1 vertrekt.  :P