Grand Prix van België, Spa-Francorchamps

Gestart door Enzo, 19 augustus 2011 - 14:14:45

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: Franky R. op 27 augustus 2011 - 22:30:29
Ik doe normaal, maar als jij wat minder gevoelig reageert?

Zolang jij inhoudelijk regaeert, prima. En dat deed je niet. Je opende meteen met mijn relaas over het niet anti-Hamilton zijn, in twijfel te trekken. Daarmee toon je weinig respect voor iemand mening en probeer je deze zo te ondermijnen.

CitaatEn gedraag jij je dan naar de woorden die je eerder hebt geuit (op de man spelen e.d.) ...dan zijn er wel uitgepraat!

Ah, ik?

Folkert

Citaat van: monaco2011 op 27 augustus 2011 - 20:25:09
Citaat van: Franky R. op 27 augustus 2011 - 19:45:19
Citaat van: WeezyAveli op 27 augustus 2011 - 19:34:02

Onboard met Lewis. Straf is terecht zoals ik al dacht, LH volgt gewoon de bocht en Maldonado sneed hem af. Eigenlijk is een '5 place griddrop' nog te mild imho...


Hier is zeer duidelijk te zien, dat Hamilton en Maldonado woorden hebben. LH wuift PM 'weg', en vervolgens komt PM "even buurten"...


Waar zie jullie (monaco2011 en wizzard)  dat LH instuurt richting pm, op het moment dat ze elkaar raken?
in dit filmpje zie ik het niet, maar dit filmpje is wel weer heel kort, ik vraag me dan direct weer af waarom het zo kort is geknipt, waarschijnlijk door een hamilton fan is geplaatst. In dit fimpje op 0:42 zie ik hamilton toch ook duidelijk een stuurbeweging maken en paar seconden daarvoor ook nog. voor mij is t iig gewoon duidelijk dat ze t met elkaar aan de stok hebben en vind ze beiden even fout omdat ze beiden 'de strijd' aan gaan.
Dan zie jij echt dingen die er niet zijn hoor. Hij volgt gewoon de race lijn en dan rijd PM ineens recht door. Maar jij en Wizard maken je zelf wel beetje ongeloofwaardig nu.
En zoals Franky ook al zei: Wizard, voor iemand die er prat opgaat geen Hamilton basher te zijn, ga je tot het uiterste om Hamilton de schuld op te leggen.

En Monaco: Je hebt gelijk, LH maakte idd een stuurbeweging daarvoor. Namelijk naar links om PM te ontwijken.

Onterechte reprimande voor LH en redelijk terechte straf voor PM. Mag wel iets hoger.

PS: leg mij eens uit waarom LH geschorst zou moeten worden. Aangezien jij en Wizard dat allebei keihard roepen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Franky R. op 27 augustus 2011 - 22:24:09
Jammer dat je zo moet reageren, want andermaal leest je over mijn argumentatie heen. Dus hoezo niet inhoudelijk?

Ja duh! Ik leg toch ook uit waarom? Stel, jij geeft je mening over Lewis, ik kom het topic binnen en open met: "Hé Frank, en ik maar denken dat je geen Lewis-lover bent, zoals je recent beaamde!!" Is dat tof?? Come on, nu wees eens eerlijk! Zou jij dat kunnen waarderen als ik zo open? Ik neem aan dat je zelf ook wel inziet dat het een beetje erg enthousiast was. Zo ja, kunnen we inhoudelijk verder.

Franky R.

#198
Citaat van: Wizard op 27 augustus 2011 - 22:38:59
Citaat van: Franky R. op 27 augustus 2011 - 22:30:29
Ik doe normaal, maar als jij wat minder gevoelig reageert?

Zolang jij inhoudelijk regaeert, prima. En dat deed je niet. Je opende meteen met mijn relaas over het niet anti-Hamilton zijn, in twijfel te trekken. Daarmee toon je weinig respect voor iemand mening en probeer je deze zo te ondermijnen.


Ik heb er op deze manier geen zin in.
Ik heb meermaals mijn argumenten aangegeven, maar jij struikelt over mijn 'openingszin', maar je leest (op begrijpt) niet waarom ik dat schreef?


Want dat staat ook in hetzelfde reactie, die jij dus niet heb gelezen... ::)






CitaatJa duh! Ik leg toch ook uit waarom? Stel, jij geeft je mening over Lewis, ik kom het topic binnen en open met: "Hé Frank, en ik maar denken dat je geen Lewis-lover bent, zoals je recent beaamde!!" Is dat tof?? Come on, nu wees eens eerlijk! Zou jij dat kunnen waarderen als ik zo open? Ik neem aan dat je zelf ook wel inziet dat het een beetje erg enthousiast was. Zo ja, kunnen we inhoudelijk verder.


Ik ben dan ook geen "Lewis-lover"...ik heb soms ook keiharde kritiek op hem geuit, maar ik sta wel open voor de andere kant. Maar ik je voorbeeld zie ik niet waarvan ik ga "steigeren"...Echt niet, vandaar dat ik schreef dat je wellicht te gevoelig reageert.


Laat het maar zitten. Ik doe er niets meer mee.


Wizard

Citaat van: Franky R. op 27 augustus 2011 - 22:44:37
Citaat van: Wizard op 27 augustus 2011 - 22:38:59
Citaat van: Franky R. op 27 augustus 2011 - 22:30:29
Ik doe normaal, maar als jij wat minder gevoelig reageert?

Zolang jij inhoudelijk regaeert, prima. En dat deed je niet. Je opende meteen met mijn relaas over het niet anti-Hamilton zijn, in twijfel te trekken. Daarmee toon je weinig respect voor iemand mening en probeer je deze zo te ondermijnen.


Ik heb er op deze manier geen zin in.
Ik heb meermaals mijn argumenten aangegeven, maar jij struikelt over mijn 'openingszin', maar je leest (op begrijpt) niet waarom ik dat schreef?


Want dat staat ook in hetzelfde reactie, die jij dus niet heb gelezen... ::)


Laat het maar zitten.

Ik zeg toch ook dat ik de inhoud verder negeer als jij zo opent?? Dus nu niet verbaasd zijn.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 27 augustus 2011 - 22:46:27
Citaat van: Franky R. op 27 augustus 2011 - 22:44:37
Citaat van: Wizard op 27 augustus 2011 - 22:38:59
Citaat van: Franky R. op 27 augustus 2011 - 22:30:29
Ik doe normaal, maar als jij wat minder gevoelig reageert?

Zolang jij inhoudelijk regaeert, prima. En dat deed je niet. Je opende meteen met mijn relaas over het niet anti-Hamilton zijn, in twijfel te trekken. Daarmee toon je weinig respect voor iemand mening en probeer je deze zo te ondermijnen.


Ik heb er op deze manier geen zin in.
Ik heb meermaals mijn argumenten aangegeven, maar jij struikelt over mijn 'openingszin', maar je leest (op begrijpt) niet waarom ik dat schreef?


Want dat staat ook in hetzelfde reactie, die jij dus niet heb gelezen... ::)


Laat het maar zitten.

Ik zeg toch ook dat ik de inhoud verder negeer als jij zo opent?? Dus nu niet verbaasd zijn.


Dan kun je dus niet beweren dat ik niet inhoudelijk zou zijn...

Wizard

Zal ik dan maar een einde maken en deze vete? Mag jij het laatste woord hebben. Ben ik de verstandigste...

Wizard

Citaat van: Burorri op 27 augustus 2011 - 22:41:53
Dan zie jij echt dingen die er niet zijn hoor. Hij volgt gewoon de race lijn en dan rijd PM ineens recht door. Maar jij en Wizard maken je zelf wel beetje ongeloofwaardig nu.

Welke racelijn?? Het is een inlap en Hamilton remt af om Pastor vervolgens te trakteren op een stuurbeweging. Nergens voor nodig.

CitaatEn zoals Franky ook al zei: Wizard, voor iemand die er prat opgaat geen Hamilton basher te zijn, ga je tot het uiterste om Hamilton de schuld op te leggen.

En jij tot het uiterste om het te verwerpen. Keer op keer op keer tot in den treure. Kom ik terug op alinea 1: Geloofwaardigheid...

Citaat
Onterechte reprimande voor LH en redelijk terechte straf voor PM. Mag wel iets hoger.

De straf voor Lewis? Mee eens. Waar 2 vechten hebben immers 2 schuld. Gelukkig dat jij dat ook inziet.

CitaatPS: leg mij eens uit waarom LH geschorst zou moeten worden. Aangezien jij en Wizard dat allebei keihard roepen.

Euhm, dat staat 6(?) 8(?) pagina's uitgelegd en dan ga je vragen om uitleg??? Beetje vreemd. Je kunt beter het topic doorlezen en reageren waarmee je het niet eens bent in plaats van te vragen om te herhalen wat reeds herhaald is.

Folkert

Citaat van: Wizard op 27 augustus 2011 - 21:58:19
Citaat van: gloudiesaurus op 27 augustus 2011 - 20:07:22
Toch blijft het vreemde actie van die Maldonado, ik zou wel eens willen weten wat er achter zit...

Frustratie/irritatie. Maldonado wordt opgehouden en Hamilton komt grof langszij. Nou ja, niks aan de hand. Keep you eyes open! Lesje van de meester. Vervolgens gaat Lewis eigen rechter spelen door Maldonado op te wachten en hem te belonen met een stuurbeweging op het moment dat Pastor langszij komt. Pastor reageert vervolgens door hem de pas te snijden. Het is niks anders dan haantjes gedrag van beide rijders. Kennelijk zit er nog oud-zeer. De straf van Pastor is bij nader inzien volkomen terecht, maar ook Hamilton, die aanleiding gaf, verdient hier een gridpenalty, in mijn opinie.
Waaruit maak je op dat Hamilton Pastor opwacht? Wel erg kwalijke veronderstelling. Je ziet dingen die er niet zijn volgens mij.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Ten eerste, ik zag het zelf, want dacht dat Lewis stilviel. Ten tweede, Pastor bevestigde hetgeen wat ik zag. En pas later dus het is niet klakkeloos overgenomen. Misschien zie ik minder spoken dat jij mij wilt opspelden..... en anders zou het wel héééél toevallig zijn dat Pastor exact het zelfde roept als ik hier beweer....ssssssttttt, misschien heb ik hem wel gebeld.....

McLaren_über_alles

Maldonado komt hier toch enorm goed weg als je het mij vraagt. 5 plaatsen straf voor Maldonado is echt niks, zo'n straf krijg je ook als je iemand per ongeluk geblokt hebt tijdens een snelle ronde. Wat Maldonado hier deed heb ik nog maar zelden gezien in de F1. Iemand inhalen en er dan los opknallen is gewoon not-done (1. Is levensgevaarlijk voor beide rijders, publiek en marshalls, 2. je hypothekeert de kansen van een mede F1 rijder (matennaaier) en 3. kost z'n eigen team handen vol geld om alles te repareren (zou dus intern ook nog eens ter verantwoording geroepen moeten worden)).

Op de BBC spraken ze van een schorsing, op het fragment hierboven van de RTBF spraken ze dat ze men z'n licentie zal afnemen en uitgesloten zal worden van het wereldkampioenschap (en spreekt men zelf dat hij hier met z'n carriere speelt).
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Wizard

Het is natuurlijk wel actie-reactie. Daarmee wil ik de straf niet wegwuiven maar als Maldonado deze verdient, Hamilton ook. Beide gedroegen zich onsportief. En racen in een outlap is natuurlijk discutabel.

Wizard

Wat betreft je onderschrift: Zou Schumacher er nu nog zo over denken?? :D

Gerard

dusssss... straffen zijn uitgedeeld en de heren coureurs gaan morgen weer verder tot de orde van de dag... concentreren op de race! ;)
Laat ik eens een (voorzichtige) voorspelling doen  :-X
1: Hamilton
2: Vettel
3: Alonso
4: Webber
5: Nico Rosberg
6: Alonso
7: Alguersuari
8: Massa