Grand Prix van België, Spa-Francorchamps

Gestart door Enzo, 19 augustus 2011 - 14:14:45

« vorige - volgende »

Franky R.


@Enzo,

Hij is goed!!!
Hahahaha!


Het zou zomaar eens waar zijn... :D :D :D

Kootje



rafael25


Edwin90

Zou Lewis zelf dat apparaat zo af en toe lenen van Maldonado?  ;) ;D

Enzo


Gerard

Zeker mooi Enzo!
Gaaf altijd die mooie beelden, met de muziek eronder


Wizard

Schieten met losse flodders richting Mercedes. Daarbij, wie zegt dat het een verkapte teamorder was? Waarom altijd van het slechtste uitgaan. Heeft hij informatie die wij niet hebben? Het inmiddels bekende brandstof besparen hoeft niet per definitie een teamorder te zijn + maar dat is misschien erg kort door de bocht, op basis van het weekend verdiende Schumacher het ook.

Kootje

Zeker weten kun je het natuurlijk nooit, maar het is wel frappant dat, vlak nadat ze roepen dat beiden gewoon mogen racen voor positie, Rosberg ineens benzine moest sparen.
En dat terwijl er in de basis al benzine bespaard is tijdens de safetycar fase.
Dus dat geeft wel te denken, en 'n miniem smetje op Michaels 5e plaats.
Anderzijds denk ik dat hij Nico sowieso wel gepasseerd was.

Enzo

Zeker weten doe je het nooit natuurlijk. Maar op Nico's interview na de race lijkt hij niet op een coureur die net een teamorder heeft gekregen. Voor hoever ik het kan inschatten was het geen teamorder en moet Berger z'n waffel houden, hij kan beter naast Lauda en Jordan in de hoek gaan zitten.



monaco2011

tuurlijk, mercedes gaat een teamorder geven om een 7-voudig wk 5e te laten worden ipv 6e omdat het een jubileumrace is. Dat zou wel heel zielig zijn. Als Schumacher er met dat DRS voordeel zelf niet langs kan komen dan verdiend ie die 5e plek toch ook gewoon helemaal niet??

Kootje

Weet je wat ik nu zo frappant vind ??

Vorig jaar tijdens de GP van Turkije kreeg Button dezelfde boodschap door.
Toen was de algehele tendens dat dit 'n verkapte teamorder was.
Waarom zou dat nu dan niet zo zijn ??

Oke .... ander team, andere situatie, maar wel dezelfde boodschap.
Ik kijk er iig niet van op als Berger gelijk heeft.

Gerard

Schumacher en Rosberg zeiden beiden dat het inhalen van MS op NR mogelijk was door het verschil in banden, voor mij klonk dat geloofwaardig en zeker niet 'dubieus' inderdaad Enzo, waarom een teamorder geven voor een P5? NICO HEEFT AAN HET BEGIN VAN DE RACE AARDIG WAT MOETEN GASSEN OM NIET TE VER ACHTEROP TE RAKEN, DUS HET BENZINE SPAREN SNAPTE IK OOK WEL...

monaco2011

Citaat van: Kootje op 03 september 2011 - 17:35:37
Weet je wat ik nu zo frappant vind ??

Vorig jaar tijdens de GP van Turkije kreeg Button dezelfde boodschap door.
Toen was de algehele tendens dat dit 'n verkapte teamorder was.
Waarom zou dat nu dan niet zo zijn ??

Oke .... ander team, andere situatie, maar wel dezelfde boodschap.
Ik kijk er iig niet van op als Berger gelijk heeft.
die boodschap horen we zo vaak toch?? het zou mogelijk kunnen zijn, maar ik zie niet echt aanleiding daarvoor. Mocht het wel zo zijn dan vind ik het echt één van de domste actie's ooit. wat is een 5e plaats die op die manier behaald nou meer waard dan een zelfverdiende 6e plaats? kan me niet voorstellen dat Brawn en Mercedes aan zoiets meewerken en zowel Rosberg als Schumacher zouden dat ook niet tof hebben gevonden denk ik.