Grand Prix van België, Spa-Francorchamps

Gestart door Enzo, 19 augustus 2011 - 14:14:45

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Wizard op 28 augustus 2011 - 12:49:02
@Burorri: Waarom zou ik het vertragen moeten negeren?? Dat is pas bullshit. Mijn uitspraak "nee, is terecht" is een koekje van eigen deeg. Door herhaaldelijk te schreeuwen dat mijn kritiek onterecht is, maakt het nog geen feit. Dus als jij blijft roepen dat het onterecht is, pas ik mij aan en ga ik roepen dat het terecht is. Dat je het weet. Wat je met het laatste bedoelt is me onduidelijk. Maar goed, we worden het niet eens, dus ik laat het erbij.
@McLaren_über_alles: Kijk, tenminste één die toegeeft dat Lewis 'uitdaagde'. Dat biedt perspectief. Mijn complimenten. Dat Lewis hiermee geen kwade bedoelingen had, duidelijk. Althans, niet om iemand te elimineren, maar dat geloof ik ook niet van Pastor. Toegegeven zijn reactie was niet handig maar vloeit ergens uit voort. Vandaar dat ik zeg: Haantjes gedrag van beide, en laten we héél eerlijk zijn, maakt het dan uit wie begonnen is en wie iets meer of minder schuldig is?
Ik heb al uitgelegd waarom het onterecht was. Je moet het vertragen niet negeren, maar zien als: q2 is afgelopen bespaar benzine, banden en auto en kom rustig naar de pit. OF had hij volgas moeten door gaan?

Opvallend trouwens, door alle commotie rond PM EN LH, vergeet iedereen Vettel en Alonso, waarom die niet bestraft zijn is mij een raadsel.
Vettel probeerde uitallemacht Hamilton in te halen om hem vervolgens uit de kwalifictatie te knallen en Alonso was in zijn snelste ronde duidelijk aan het wachten op Massa, omdat hij Alonso heeft afgetroefd in de kwalificatie ;D 8)
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Bespaar benzine? Auto's mogen afgetankt worden. Nu ga je een reden zoeken om het te verklaren waar je het eerst ontkent. Ik ben er wel klaar mee. Op naar de race!

Wizard

Citaat van: KVDracer op 28 augustus 2011 - 13:18:38
Citaat van: Makke op 28 augustus 2011 - 13:01:06
Citaat van: Wizard op 28 augustus 2011 - 12:54:34
Citaat van: Makke op 28 augustus 2011 - 12:45:29Als we het nu nog niet eens zijn, worden we het ook niet.

Dat had ik reeds enige tijd door. Niets mis mee ook. Anders zou het hier nogal een saaie bedoening zijn. Alleen kan ik me écht niet vinden in jou mening. Maar bon, zoals ik al zei, niets mis mee.

Citaat van: McLaren_über_alles op 28 augustus 2011 - 12:57:24
Hoe zit het trouwens met de wagen van LH? Die was flink beschadigd, en de sidepod werd tijdens de kwalificaties voor een deel met tape terug dichtgeplakt. Mag men in zulke omstandiheden nog delen van het bodywork vervangen na de kwalificaties (want wagenpark is normaal gesloten tussen kwalificatie en race)? Zo niet bestaat de kans dat de wagen na een aantal ronden terug openscheurt door de snelheden...

That makes 2. Ik vroeg me dat ook al af.

Ze mogen dit vervangen. Ze gaan Schumacher toch ook niet met een kapotte wagen laten starten. Defecte of kapotte onderdelen mogen vervangen worden, al dan niet met een gridpenalty tot gevolg.

Alleen als het motorisch is, staat er een gridpenalty op. Toch??


Wizard

Had het al gelezen. Zou nogal mooi zijn als de FIA hier akkoord mee was gegaan... Maar het kan inderdaad interessant worden.

Folkert

#260
Jammer van Senna, maar wel wat wel beetje te optimistische start.

Hoop dat de gok van Hamilton gaat werken, want de rest is nu sneller en lijkt Hamilton gewoon te gaan pakken straks. Als Button ook gestopt is, moet het wel goed zijn  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

McLaren_über_alles

Zoals ik verwacht had is de DRS zone hier echt belachelijk. Die rechte lijn laat sowieso toe om in te halen. Men had de strook ergens anders moeten leggen, want zo heb je er echt niks aan. Verdedigen heeft zelfs geen zin, want de achterligger stormt de voorganger met de vingers in de neus voorbij.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Allez, Hamilton mogen we nu met zekerheid schrappen. 't Zal van Alonso moeten komen.

Franky R.

GVD, Lewis...sukkel!


Hij had Kobayashi toch wel gezien?! Koba staat er ook niet om bekend om te wijken..zucht...



Franky R.

Citaat van: McLaren_über_alles op 28 augustus 2011 - 14:27:01
Zoals ik verwacht had is de DRS zone hier echt belachelijk. Die rechte lijn laat sowieso toe om in te halen. Men had de strook ergens anders moeten leggen, want zo heb je er echt niks aan. Verdedigen heeft zelfs geen zin, want de achterligger stormt de voorganger met de vingers in de neus voorbij.


Man,


Je hebt helemaal gelijk...er werd al stief ingehaald nog voordat de DRS werd vrijgegeven...

Folkert

Citaat van: Franky R. op 28 augustus 2011 - 14:32:31
GVD, Lewis...sukkel!


Hij had Kobayashi toch wel gezien?! Koba staat er ook niet om bekend om te wijken..zucht...
Ik weet niet, Lewis liet wel ruimte. Ik ben nog in twijfel.

Zit Vettel gewoon weer mee.
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Citaat van: Franky R. op 28 augustus 2011 - 14:32:31
GVD, Lewis...sukkel!


Hij had Kobayashi toch wel gezien?! Koba staat er ook niet om bekend om te wijken..zucht...

Bwa sukkel... Lijkt mij een race-incident.

com

Citaat van: Burorri op 28 augustus 2011 - 14:35:26
Citaat van: Franky R. op 28 augustus 2011 - 14:32:31
GVD, Lewis...sukkel!


Hij had Kobayashi toch wel gezien?! Koba staat er ook niet om bekend om te wijken..zucht...
Ik weet niet, Lewis liet wel ruimte. Ik ben nog in twijfel.

Zit Vettel gewoon weer mee.

Tuurlijk hij krijgt allemaal weer cadeau

Franky R.

Vettel netjes buitenom Alonso.
Wel erg aardig van de Spanjaard... :)