Banaan Van De Race: Hongaroring!

Gestart door Wizard, 31 juli 2011 - 16:27:56

« vorige - volgende »

Wie is de banaan van Hongarije?

Hamilton
6 (40%)
Alonso
0 (0%)
Webber
0 (0%)
d'Ambrosio
5 (33.3%)
Massa
1 (6.7%)
Alonso
0 (0%)
Vettel
1 (6.7%)
Liuzzi
0 (0%)
Een ander namelijk...
2 (13.3%)

Totaal aantal stemmen: 12

Poll gesloten: 08 augustus 2011 - 22:14:50

Kootje

Hee .... daar istie weer.  :D

Dan toch ook nog maar 'n keertje hier waar die thuishoort.  :P


JimmySPA

Citaat van: Kootje op 31 juli 2011 - 21:24:00


Blijft mooi, het zou echt een toppertje geweest zijn als hij echt in de pitbox stond.  ;D

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

T.Nuvolari

Citaat van: Kootje op 31 juli 2011 - 18:16:37
Citaat van: M@rc op 31 juli 2011 - 18:14:08
Hamilton. Verknoeide zijn eigen resultaat door een domme actie en foute keuzes.
d'Ambrosio zag er dom uit omdat het in de pits was, maar uiteindelijk was het niet meer dan een spin door rijden op de geverfde lijn en zo zijn er wel meer geweest vandaag.

Ja ... maar toch ::)
In de pits .... kom op zeg ,hoe hard rijden ze daar helemaal.

Vind het 'n groot verschil of je met 100+ km door 'n bocht heen rijd ,of met 80 op 'n recht stuk.  ;D

Ik kan er wel 50 noemen die hetzelfde voorhebben, maar dan wel de pitcrew omver rijden omdat ze rechtdoor schuiven. Het is ongelukkig, maar vind de reacties wat overdreven.

0634

Naah, jij kan er 50 noemen, ik heb het nog nooit in Formule 1 gezien. Bij die snelheid spinnen is gewoon niet best.

Gerard

Het gebeurt inderdaad wel vaker dat coureurs " uitglijden" in de pits, maar meestal komen ze dan schuin aanglijden op de plek waar de pitstop gehouden wordt.. en raken inderdaad monteurs gewond aan handen/benen Dit zag er wel erg knullig uit!

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 01 augustus 2011 - 06:38:59
Naah, jij kan er 50 noemen, ik heb het nog nooit in Formule 1 gezien. Bij die snelheid spinnen is gewoon niet best.


Nou, ik ken wel een Duitser die heel veel heeft gewonnen...die verloor zijn auto met een snelheid van 16 km/u te Monaco...ik dacht 2006?
:D

T.Nuvolari

Citaat van: Franky R. op 01 augustus 2011 - 13:01:33
Citaat van: Jeroen op 01 augustus 2011 - 06:38:59
Naah, jij kan er 50 noemen, ik heb het nog nooit in Formule 1 gezien. Bij die snelheid spinnen is gewoon niet best.


Nou, ik ken wel een Duitser die heel veel heeft gewonnen...die verloor zijn auto met een snelheid van 16 km/u te Monaco...ik dacht 2006?
:D

Of éne Brit die zijn McLaren aan flarden rijdt, samen met een Ferrari van één of andere Fin aan het einde van de pitlane.

Gerard

of diezelfde brit in China 2007, die het grind in schoof bij het inrijden van de pits... of ene DC, in 94? (Adalaide uit mn hoofd?) ;)
Ja, en de mooiste is nog die duitser in die ferrari waar Franky het over heeft!
Die rijdt nota bene zijn eigen monteur voor de schenen waardoor diezelfde monteur (letterlijk) met zjn neus op de neus van de Ferrari stuitert ;D

T.Nuvolari

Zie je wel, dat schuivertje van onze Jerome valt nog wel mee.

Gerard

Dit was wel link hoor, zo ongecontroleerd en dwars op je team af komen schuiven....Gelukkig heeft hij niemand geraakt!

Wizard

Citaat van: Franky R. op 01 augustus 2011 - 13:01:33
Citaat van: Jeroen op 01 augustus 2011 - 06:38:59
Naah, jij kan er 50 noemen, ik heb het nog nooit in Formule 1 gezien. Bij die snelheid spinnen is gewoon niet best.


Nou, ik ken wel een Duitser die heel veel heeft gewonnen...die verloor zijn auto met een snelheid van 16 km/u te Monaco...ik dacht 2006?
:D

Whahahahaha!! :D Die zit. :P

Wizard

Citaat van: Enzo op 31 juli 2011 - 21:19:07
Banaan van de race is dan toch Hamilton voor mij, die had deze race op z'n sloffen kunnen winnen vandaag.
Spinnen, penalty en verkeerde bandenkeuze doen mij dit besluiten.

Trouwens Wizard, volgende keer er een polletje aan koppelen en er aan het einde van het seizoen alles optellen.
Dan hebben we ook een 'banaan van het jaar'  ;D

Er zit een polletje aan!!

[edit]

Geen idee waarom maar het polletje is weg. Eerst het topic waarna deze is teruggezet en nadien de poll is verdwenen. Formule1.nl praktijken hier. :D ;D 8)

0634

Dat polletje heeft er nooit aangezeten hoor Wizard. Vanaf het begin al niet.

Kootje

Citaat van: M@rc op 01 augustus 2011 - 14:20:16
Citaat van: Franky R. op 01 augustus 2011 - 13:01:33
Citaat van: Jeroen op 01 augustus 2011 - 06:38:59
Naah, jij kan er 50 noemen, ik heb het nog nooit in Formule 1 gezien. Bij die snelheid spinnen is gewoon niet best.
Nou, ik ken wel een Duitser die heel veel heeft gewonnen...die verloor zijn auto met een snelheid van 16 km/u te Monaco...ik dacht 2006?
:D
Of éne Brit die zijn McLaren aan flarden rijdt, samen met een Ferrari van één of andere Fin aan het einde van de pitlane.
Citaat van: Gerard op 01 augustus 2011 - 14:49:06
of diezelfde brit in China 2007, die het grind in schoof bij het inrijden van de pits... of ene DC, in 94? (Adalaide uit mn hoofd?) ;)
Ja, en de mooiste is nog die duitser in die ferrari waar Franky het over heeft!
Die rijdt nota bene zijn eigen monteur voor de schenen waardoor diezelfde monteur (letterlijk) met zjn neus op de neus van de Ferrari stuitert ;D

Dat zijn ook allemaal BANAAN waardige momenten.
Maar volgens mij ging het hier om de GP van Hongarije 2011 ?? ::)
En daarin verdiend alleen D'Ambrosio hem wat mij betreft.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 01 augustus 2011 - 17:13:30
Dat polletje heeft er nooit aangezeten hoor Wizard. Vanaf het begin al niet.

Euhm, jawel hoor. Serieus! Ik heb nog zelfs gestemd!