Round 11: Formula 1 ENI Magyar Nagydíj 2011

Gestart door Franky R., 26 juli 2011 - 21:34:35

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: Kootje op 31 juli 2011 - 11:50:05
Citaat van: Gerard op 31 juli 2011 - 11:39:57
De winst??? Niet te voorspellen
Als het qua weer zo'n beetje hetzelfde gaat als vanochtend bij de GP2 iig niet.
Regen - droog - regen - droog  ;D  lekker chaotisch  ;D

De Hongaroring heeft dat ook nog wil je een beetje race zien.

Kootje

Citaat van: Burorri op 31 juli 2011 - 11:47:42
Regent het? Waar heb je dat gelezen robbert?

Gezien tijdens de GP2 vanochtend ??? ::)

Citaat
Mijn bol zegt dat verstappen wint en volgens rosalie regent het sushi....
En zal vettel winnen en rijd Hamilton een andere route en vind een powerup en wint daarmee 250 wk punten massa glijd uit over een bananen schil en Schumacher legt een olie spoor waar button omheen rijd maar Webber over uitglijd. King kong gooit tonnen naar rosberg  en vind Perez' het zwaard van de tovenaar...... En nu niet zeggen dat mijn glacé pl. Stuk is, die barst is decoratie.

Zoooooo ....... wat heb jij gerookt Burorri ??  :D

Kootje

Citaat van: Wizard op 31 juli 2011 - 11:51:04
Citaat van: Kootje op 31 juli 2011 - 11:50:05
Citaat van: Gerard op 31 juli 2011 - 11:39:57
De winst??? Niet te voorspellen
Als het qua weer zo'n beetje hetzelfde gaat als vanochtend bij de GP2 iig niet.
Regen - droog - regen - droog  ;D  lekker chaotisch  ;D

De Hongaroring heeft dat ook nog wil je een beetje race zien.
Klopt ,maar op de een of andere manier levert de Hungaroring ook altijd chaos.
Ondanks dat het 'n "Mickey Mouse" baantje is ,geniet ik bijna elk jaar weer van deze GP.

Wizard

Valt wel mee. De leukste races waren de races waar een buitje over het circuit trok. Met uitzondering van 1997. Die race heb ik nog steeds op video staan. :D

Kootje

Tsja ..... smaken verschillen.

Ik geniet altijd wel van Hongarije.
Er gebeurt altrijd wel iets bijzonders en meestal zijn er genoegh gevechten.
Dat deze gevechten niet direct resulteren in inhaalacties neemt de spanning niet weg.
Al zie ik natuurlijk liever dat er 'n inhaalactie volgt.

Wizard

We zullen zien wat Hongaroring gaat brengen straks. ;) Mijn keel is opgewarmt om het eventueel uitvallen van Vettel toe te schreeuwen. :D

Kootje

 ;D ;D ;D

Als jij gelijk krijgt dat hij nu gaat "consolideren" ,dan gaat hij 'm iig niet winnen. 8)

Wizard

Als Vettel na de eerste doordraaier op P1 ligt en sneller blijkt en er dus geen vuiltje aan de lucht te bekennen is, wordt het pantoffelwerk voor Vettel. Zou Hamilton hem de baas zijn bij de start zie ik Vettel geen idiote dingen uithalen nee. Tenzij hij significant sneller is en hij profijt heeft van DRS.

Kootje

Significant sneller zal hij denk ik niet zijn ??
Je weet natuurlijk nooit wat de huidige baancondities voor effect hebben ,maar Hamilton is dit hele weekend eigenlijk al de snellere.

Waar ik bang voor ben is dat Hamilton hem niet bij de start al kan verschalken ,en dat ze er later samen afvliegen.
Dat Vettel er afvliegt vind ik dan nog niet zo erg (goed voor 't WK) ,maar als Hamilton fan wil ik dat natuurlijk niet zien.
Ik gok iig op 'n "consoliderende" Vettel (op jouw advies  ;)) ,en ga er daarom vanuit dat Vettel terugvalt gedurende de race.
Maar ja ..... als de weergoden zich net zo gedragen als vanochtend bij de GP2 ,dan kan zelfs Schumacher de race nog winnen.

Enzo

By the way....het is daar nu aan het regenen... 8)

robbert

ja had net de porche supercup gezien, en op twitter verschijnen allerlei berichten met foto's van f1 teamleden, over het slechte weer in hongarije.


Gerard

Als die regen al het rubber van de afgelopen dagen weer van het circuit spoelt, zal de grip weer minder zijn. (toch?)
Maar ik verwacht toch weldat de Macs er vandoor gaan... Ben ook erg benieuwd wat Webber nog kan doen vanaf P3..
De GP3 race vanmorgen was (als ik het zo las op Twitter)een chaos.
Mag van mij blijven regenen, maar dan moet Massa wel even goed kijken waar hij rijdt als hij ingehaald wordt en niet coureurs buiten de baan drukken!

Wizard

Citaat van: Kootje op 31 juli 2011 - 12:34:06
Significant sneller zal hij denk ik niet zijn ??
Je weet natuurlijk nooit wat de huidige baancondities voor effect hebben ,maar Hamilton is dit hele weekend eigenlijk al de snellere.

Waar ik bang voor ben is dat Hamilton hem niet bij de start al kan verschalken ,en dat ze er later samen afvliegen.
Dat Vettel er afvliegt vind ik dan nog niet zo erg (goed voor 't WK) ,maar als Hamilton fan wil ik dat natuurlijk niet zien.
Ik gok iig op 'n "consoliderende" Vettel (op jouw advies  ;)) ,en ga er daarom vanuit dat Vettel terugvalt gedurende de race.
Maar ja ..... als de weergoden zich net zo gedragen als vanochtend bij de GP2 ,dan kan zelfs Schumacher de race nog winnen.

Ik hoop op een overenthousiaste Lewis. Alonso for Champion. :)