Round 11: Formula 1 ENI Magyar Nagydíj 2011

Gestart door Franky R., 26 juli 2011 - 21:34:35

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Burorri op 30 juli 2011 - 15:38:25
Citaat van: Kootje op 30 juli 2011 - 15:37:00
Domme zeg ,pole nr 8 voor Sebje alweer ,en pole 11 voor Red Bull. :o
Gaan we 't dit seizoen nog meemaken dat 'n ander team pole pakt. ?? ???

Hamilton was close ,maar ja .... jammer van dat kleine foutje in de laatste bocht. ::)
Kostte hem misschien net de pole. :-\

Button en Massa verrassend vóór Alonso. 8) ,dat had ik toch echt niet verwacht. :-X

Morgen de McLarens vooraan ??    Of zou 't Vettel toch lukken z'n 7e winst te pakken ??
Of kunnen Fernando en/of wellicht zelfs Felipe nog voor verrassingen zorgen ??

Nog één nachtje en we gaan 't zien ,maar ik verwacht iig weer 'n mooie spannende race.
Denk niet dat Vettel morgen snelheid heeft, Mclaren gaat ze verslaan.
Ik hoop 't.  ;)

Niels_

Maakte Alonso geen fout in de laatste sector? Was aan het 2e tussenpunt nog 0.180 sneller dan de toen snelste tijd van Hamilton en finishte op 0.520 ofzoiets...

_Makke_

Hopelijk zorgt DRS voor wat actie op de baan. Want zoals de zaken nu staan zou het wel eens enorm spannend kunnen worden. McLaren en Ferrari zijn in de race altijd wat sterker dan in de kwalificatie. Daar komt dan nog eens bij dat Button en Massa en vrij dicht bijzitten en dat Hamilton en Alonso nog beter kunnen. Natuurlijk, als het een processie wordt dan zal er enkel in de pits wat actie zijn.

Enzo

Gezien de hevige slijtage van de banden hier, verwacht ik wel wat actie morgen.
Pirelli gaat voor het spektakel morgen hoop ik.  8)

Jozef

Martin Brundle zei in het begin van de kwalificatie: "they call this track Monaco without the houses". :)

Ik denk dat Hamilton favoriet is om de race te winnen. Bij één van de pitstops zal hij zijn nieuw setje supersofts erop kunnen leggen waardoor hij, mits hij 1 of 2 ronden vroeger pit dan Vettel, de leiderspositie zal kunnen overnemen.

Voorwaarde is dan wel dat hij bij de start vanop de vuile strook niet ingehaald wordt door Button. Maar ik denk dat het goed mogelijk is dat de McLarenboys het order krijgen om "voorzichtig te zijn in de eerste bocht", m.a.w. dat Button niet al te veel zal mogen proberen...

janke

#80
McLaren sterk vandaag. Jammer dat Hamilton wat wijdt ging in de laatste bocht. Maar een mooie kwali. Wat tegen viel was alweer Renault. Lijkt toch middelmaat te worden, als ze dat al niet zijn. Nou is Heidfeld geen man van de kwalificaties, maar alweer slecht met beide coureurs. Massa prikt hem op een mooie stek. Maar die zal wel terugvallen. Hij krijgt gelijk Alonso en Webber in zijn nek. Dan wordt het weer een Massa die weer voor plek 5-6 gaat. Die heeft niet de " balls" wat Alonso, Hamilton wel hebben. Wat slijtage van de banden aangaat, als het al zo wordt?? Dan zal de strategie er wel naar zijn. Een voorbeeld is wel Button, die gaat qua banden strategie toch anders te werk als Hamilton. Mooie race iedereen. Al kan ik me dat van Hongarije niet zo voorstellen. Eén keer geweest, nooit weer.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: Scuderia91 op 30 juli 2011 - 17:37:33
Maakte Alonso geen fout in de laatste sector? Was aan het 2e tussenpunt nog 0.180 sneller dan de toen snelste tijd van Hamilton en finishte op 0.520 ofzoiets...
En als Hamilton niet zo wijdt gaat, pakt hij dan de pole??? Foutjes zullen ze maken die topcoureurs. Moet zo blijven. De essentie van racen.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Ik denk dat ie hem dan idd wel had gepakt, maar ja, dat is ook de essentie van racen: foutloos rijden als het erop aankomt. Vettel deed dat perfect vandaag, Lewis niet.

Folkert

Dacht dat Hamilton ook wat verloor in het midden, dus wie weet.aar ja, niet foutloos en daar heeft hij het laten liggen. Maar morgen verdelen ze de punten en daar maakt hij nog steeds kans.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Grappig die board radio van Schumacher:

Engineer: 'Volgens de data heb je teveel overstuur.'
MS: 'Waar heb je het over, ik heb onderstuur, geen overstuur.'

Misschien was die engineer zelf wat overstuur. ;D

Wizard

Citaat van: Kootje op 30 juli 2011 - 15:37:00
Potdomme zeg ,pole nr 8 voor Sebje alweer ,en nr 11 voor Red Bull. :o
Gaan we 't dit seizoen nog meemaken dat 'n ander team pole pakt. ?? ???

Hamilton was close ,maar ja .... jammer van dat kleine foutje in de laatste bocht. ::)
Kostte hem misschien net de pole. :-\

Button en Massa verrassend vóór Alonso. 8) ,dat had ik toch echt niet verwacht. :-X

Morgen de McLarens vooraan ??    Of zou 't Vettel toch lukken z'n 7e winst te pakken ??
Of kunnen Fernando en/of wellicht zelfs Felipe nog voor verrassingen zorgen ??

Nog één nachtje en we gaan 't zien ,maar ik verwacht iig weer 'n mooie spannende race.

Op de Hongaroring?? Yeuh!! :D

Wizard

Citaat van: Kootje op 30 juli 2011 - 12:15:28
Maar dat was vrijdag.  ;)

Nu .... op de zaterdag ... is het wederom Vettel die snelste is.
(al kwam dat mede door 't remprobleem van Lewis)

Benieuwd hoe 't er vanmiddag voorstaat.
Ik verwacht: Vettel - Hamilton - Alonso - Button - Webber - Rosberg

Remprobleem als in inschattingsfoutje? ;) Vettel weer heer en meester. De start gaat van essentiëel belang zijn gezien inhalen in Hongarije geen koud kunstje is. Er zijn geen gigantische snelheidsverschillen dus ik verwacht weinig sensatie. Vettel staat er als hij er moet zijn! Niemand die hem meer van de titel gaat afhouden. Egaal of hij 1,2,3 wordt. Red Bull is nog steeds snel dus het enige wat hem van een titel kan afhouden is mechanische problemen.

0634

Zelfs dan... of hij moet een keer of 3 uitvallen misschien...

anyway, ik gun het hem best, toch knap op je 24e ofzoiets twee titels. Maar wel jammer dat het WK dit jaar niet spannend is.

Kootje

#88
Citaat van: Wizard op 30 juli 2011 - 22:51:41
Citaat van: Kootje op 30 juli 2011 - 15:37:00
Potdomme zeg ,pole nr 8 voor Sebje alweer ,en nr 11 voor Red Bull. :o
Gaan we 't dit seizoen nog meemaken dat 'n ander team pole pakt. ?? ???

Hamilton was close ,maar ja .... jammer van dat kleine foutje in de laatste bocht. ::)
Kostte hem misschien net de pole. :-\

Button en Massa verrassend vóór Alonso. 8) ,dat had ik toch echt niet verwacht. :-X

Morgen de McLarens vooraan ??    Of zou 't Vettel toch lukken z'n 7e winst te pakken ??
Of kunnen Fernando en/of wellicht zelfs Felipe nog voor verrassingen zorgen ??

Nog één nachtje en we gaan 't zien ,maar ik verwacht iig weer 'n mooie spannende race.

Op de Hongaroring?? Yeuh!! :D

En waarom niet ?? ???
Heb in het verleden genoeg mooie races gezien daar.  :-\

Citaat van: Wizard op 30 juli 2011 - 22:57:34
Remprobleem als in inschattingsfoutje? ;)

Nee .... remprobleem als in: ZE WERKTEN NIET !!!
Althans .... dat is wat Lewis erover zei. ::)
Kan alleen niet meer terug vinden waar ik dat las vanmiddag.