Round 11: Formula 1 ENI Magyar Nagydíj 2011

Gestart door Franky R., 26 juli 2011 - 21:34:35

« vorige - volgende »

JimmySPA

Bij mij laadde hij ook lang.



Jaja als die andere Red Bull auto het zondag ook ff zo doet, dan komt het allemaal nog goed voor het einde van het seizoen! :)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Gerard

Dank je Jim :)  Deze kon ik wel meteen goed zien!

Btw, lewis begint het weekend weer sterk,maar daarachter ook meteen weer de toppers van vorige week.. Ben erg benieuwd naar de qualy!


Gerard

Het is mooi gerangschilt op team.. Alleen de lotussen en Williamsen  gooien roet in het eten,maar verder...netjes hoor ;)

Wizard

Citaat van: Burorri op 29 juli 2011 - 14:19:30
Citaat van: Wizard op 29 juli 2011 - 13:26:01
Citaat van: Burorri op 29 juli 2011 - 11:14:41
Mclaren lijkt heel goed te gaan en zouden wel eens voor 2de achter eenvolgedne win kunnen gaan

Dat blijkt uit? Want eerder roep je nog dat iedereen om de knikkers kan strijden. Waarom nu 'zo overtuigd' dat het een McLaren-show gaat worden?
Waar zeg ik dat ik overtuigd ben? Ik zeg toch lijkt en zouden? Zeg nergens dat Mclaren zondag gaat winnen, alleen dat  het kan. En, dit is als ik me niet vergis eerste weekend waarin een mclaren op vrijdag al de snelste tijd laat noteren. Zegt wel iets natuurlijk. En nog steeds kan iedereen voor de knikkers gaan, maar Mclaren lijkt goede pace en wagen te hebben.

Jammer eigenlijk, had altijd wel respect voor jou, ookal waren we het vaak niet eens, maar nu lees je vaak dingen anders of geef je aan mijn woorden een draai.

Had altijd respect? Niet tof! Ik heb het nog steeds. Daarbij stel ik een vraag. Misschien dat je meer weet dan mij/ons. Aan de hand van vrije trainingen doe ik nimmer een 'voorspelling' omdat het te weinig waarde heeft. Als iemand dat wel doet plaats ik daar mijn kanttekening bij en vergaar ik graag wat meer informatie. Wellicht dat Red Bull flinke problemen heeft met de koeling o.i.d en jij daarvan op de hoogte was. Dus niet altijd van het negatieve uitgaan.

Folkert

Nou ja, nog steeds wel respect, maar soms lijkt het wel of je expres overheen leest. Maar ik hang ook nooit een echte verwachting vast aanmaar daarom riep ik ook dat het schijnt en dat ze het kunnen.
Trotse vader van Rosalie(L)

JimPunkRawker

Ik weet zeker dat mclaren gaat winnen want mn oracel heeft me dat vanmiddag verteld dusss...
8) :P ;)

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Kootje

Citaat van: JimPunkRawker op 29 juli 2011 - 18:42:36
Ik weet zeker dat mclaren gaat winnen want mn oracel heeft me dat vanmiddag verteld dusss...
8) :P ;)
Ik hoop 't.
Een back-to-back win voor Hamilton zou ik helemaal niet erg vinden.
Voorlopig staat hij er iig goed voor ,maar ja .... het zijn maar trainingen hé ??

Wizard

Citaat van: JimPunkRawker op 29 juli 2011 - 18:42:36
Ik weet zeker dat mclaren gaat winnen want mn oracel heeft me dat vanmiddag verteld dusss...
8) :P ;)

En haar naam was Bonnie St Claire? :P :P

JimPunkRawker

Citaat van: Wizard op 29 juli 2011 - 18:48:37
Citaat van: JimPunkRawker op 29 juli 2011 - 18:42:36
Ik weet zeker dat mclaren gaat winnen want mn oracel heeft me dat vanmiddag verteld dusss...
8) :P ;)

En haar naam was Bonnie St Claire? :P :P
LOL
gezien zn altijd grote gedrevenheid en felheid kan het wel zijn dat hij zijn momemtun kan pakken na zn vorige winst mits zijn wagen natuurlijk perfect is.
Benieuwd wat alonso te zeggen heeft na Q die lijkt meestal gelijk te krijgen over de possitie van ferrari

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

0634

Mja, RBR zal morgen wel beter voor de dag komen.

Gerard

Senna in de eerste training 8 tienden langzamer dan Petrov... 15de tegenover 10de voor Petrov... Niet echt hoopgevend,maarja, dat had denk ik ook niemand verwacht.. ???
TRULLI, NA ZIJN SABATICAL ;D sneller dan Kova... Wat stuurbekrachtiging nie kan doen ;)

rafael25

@JimPunkRawker
gefeliciteerd met je kleintje 8) 8)

Ter zake,
Ik verwacht een race zoals in Valencia.
Elk jaar vraag ik me af waarom deze GP nog steeds op de kalender staat.
Redbull had hier vorig jaar de beste auto doordat deze zoveel downforce & grip heeft in de bochten.
Volgens mij beschikt Mclaren hier  over de beste papieren... de laatste sector de auto is sneller!!!!!!!!

Kootje

Citaat van: rafael25 op 29 juli 2011 - 20:38:28
Elk jaar vraag ik me af waarom deze GP nog steeds op de kalender staat.
Redbull had hier vorig jaar de beste auto doordat deze zoveel downforce & grip heeft in de bochten.
Dat voordeel hebben ze dit jaar nog steeds.  ::)

JimPunkRawker


F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races