Round 11: Formula 1 ENI Magyar Nagydíj 2011

Gestart door Franky R., 26 juli 2011 - 21:34:35

« vorige - volgende »

Gerard

Hoe dan ook, voor velen zal het een zeer leuk moment geweest zijn .)

Enzo

Ik verwacht nog iets meer van de oude man, hopelijk krijgt hij de kans... :)

Folkert

Citaat van: Enzo op 03 augustus 2011 - 21:35:01
Ik verwacht nog iets meer van de oude man, hopelijk krijgt hij de kans... :)
Denk ook wel dat hij nog wel 2 ronden aan de leiding kan rijden, maar dan houd het echt op.

iig, dat zei mijn glazebol.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Die glazen bol van jou kennen we Burorri
Die is net als de mijne van mat glas ;D


Wizard

Citaat van: Burorri op 03 augustus 2011 - 10:51:16
Het is en blijft een gok in zulke omstandigheden. Button "Gok" bijna altijd goed en dat maakt de zege inderdaad nog mooier, maar Hamiltons prestatie niet meer Banaan achtiger.

*zucht*

Folkert

Citaat van: Wizard op 04 augustus 2011 - 16:14:09
Citaat van: Burorri op 03 augustus 2011 - 10:51:16
Het is en blijft een gok in zulke omstandigheden. Button "Gok" bijna altijd goed en dat maakt de zege inderdaad nog mooier, maar Hamiltons prestatie niet meer Banaan achtiger.

*zucht*
Zeg het eens Wizard,wat zit je dwars?
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Burrori en Wizard, willen jullie zo vriendelijk zijn elkaar even met rust te laten.
Het is duidelijk dat jullie het niet met elkaar eens zijn, ga dan ook niet heel de tijd met elkaar in discussie a.u.b..

Wizard

#278
Citaat van: Burorri op 03 augustus 2011 - 11:08:00
Je hoeft ook geen poster boven je bed te hebben, maar je kan ook eens wat minder overdrijven. En het is gewoon heel toevallig dat Hamilton slechte race rijd en direct je topic van banaan van de wedstrijd van de grond komt en direct Hamilton kiest. Daarnaast geef je Massa wel eervolle vermelding als Man van de wedstrijd. Dat van Vettel was natuurlijk als illustratie van hoe makkelijk iemand dan tot banaan van de wedstrijd kan worden gekozen.

Als je mijn uitgebreide openingstopic eens tot je neemt, lees je dat ik deze een aantal jaar host, althans de grondlegger ervan bent en het een succesnummer is. Op bijna ieder forum slaan deze topics aan! Dat je het meteen relateert aan, 'oooooh, Wizard doet anti-Lewis' en in deze blindheid mijn openingspost gemakshalve negeert, zegt meer over jou dan over de intentie dit topic te openen. De reden waarom ik hem nu pas introduceer is dat ik mij wel prettig voel op het forum (eerder niet echt) en het liefste een tijdje wil blijven. Om dan een steentje bij te dragen een de activiteit kan nooit kwaad, lijkt mij. Dáárom en echt alleen dáárom heb ik dit spelletje hier geïntroduceerd. Als ik Lewis een loer wil draaien dan open ik wel een topic waarin ik zijn talent ter discussie stel. Een paar voorbeelden van fouten erin en moddergegooi gegarandeerd! Helaas moet ik je teleurstellen en ben ik hier niet om dood en verderf te zaaien maar voor mijn plezier. Dat zeggende inclusief mijn uitleg dat ik Hamilton vrij hoog heb zitten als coureur kunnen we de 'Wizard bashed Hamilton discussie' voorgoed achter ons laten. Je zult zien dat ik niet alleen kritiek op Hamilton uit, maar ook op Alonso, als op Massa, Button, Vettel, Rosberg (wat valt die tegen dit seizoen!!), Schumacher en de rest van het veld als ik dat nodig acht. En als Hamilton het goed doet sta ik vooraan de rij om dit openlijk te roepen. En nogmaals, ik heb Hamilton vaker met hand en tand verdedigd tegen in mijn ogen onterecht kritiek. Ook toen de fangroep relatief schaars was! Alleen vond ik hem in Hongarije niet zijn beste race rijden en vloeit mijn mening voort uit een stukje teleurstelling. Liefste zag ik hem met vlag en wimpel aan de haal gaan met de zege, helaas gaf hij dit weg. En dan ben ik kritisch! Ik hoop dat ik met deze post alle twijfels kan wegnemen wat betreft het bash-verhaal.

0634

Dat is zo. Wizard is redelijk objectief en zeer Zeker niet anti-Hamilton.

Bovendien ben ik het op dit vlak met hem eens en ik ben allesbehalve een LH-basher.

Enzo