Round 10: Grosser Preis Santander von Deutschland

Gestart door Enzo, 16 juli 2011 - 23:36:40

« vorige - volgende »

Franky R.

@Wizard,


CitaatDit zijn de momenten dat ik van Hamilton houd. Ook na Canada. Die man racet voor wat die waard is en dat siert Hamilton. Ik ben geen fan van hem, maar wel van zijn agressieve rijstijl en zijn wil om te winnen, om te maximaliseren. Dat laat me enorm denken aan de man in mijn avatar. Maar dat wil niet zeggen dat ik mijn ogen sluit en niet kritisch mag zijn. Fan zijn betekent niet dat je alles moet wegwuiven en dat is exact wat gebeurt. Ieder puntje van kritiek wordt teniet gedaan. Zelfs als Hamilton het zelf heeft toegegeven dat hij fout zat en de wedstrijdleiding hem bestraft heeft


Ik ben het met je eens als het gaat om kritiek op je favo-rijder. Ja, ik duim voor Hamilton maar ook ben ik vaak genoeg (zeer) kritisch geweest op zijn gang van doen.


Echter, Ik had het al eerder gezegd voor wat betreft Monaco; Bij Massa was Lewis idd. schuldig...maar bij Maldonado veel minder!


Dat Hamilton zich geëxcuseerd heeft, wil niet zeggen dat het voor beide incidenten geldt... ;)  Vergeet niet dat 'men' Maldonado als slachtoffer zag, omdat deze zijn eerste kans op punten in de muur zag eindigen.


Ik blijf van mening dat Pastor onnodig verdedigde en zelf ook verantwoordelijk is voor het verlies van punten.


Wizard

Citaat van: Franky R. op 28 juli 2011 - 17:32:37
@Wizard,


CitaatDit zijn de momenten dat ik van Hamilton houd. Ook na Canada. Die man racet voor wat die waard is en dat siert Hamilton. Ik ben geen fan van hem, maar wel van zijn agressieve rijstijl en zijn wil om te winnen, om te maximaliseren. Dat laat me enorm denken aan de man in mijn avatar. Maar dat wil niet zeggen dat ik mijn ogen sluit en niet kritisch mag zijn. Fan zijn betekent niet dat je alles moet wegwuiven en dat is exact wat gebeurt. Ieder puntje van kritiek wordt teniet gedaan. Zelfs als Hamilton het zelf heeft toegegeven dat hij fout zat en de wedstrijdleiding hem bestraft heeft


Ik ben het met je eens als het gaat om kritiek op je favo-rijder. Ja, ik duim voor Hamilton maar ook ben ik vaak genoeg (zeer) kritisch geweest op zijn gang van doen.


Echter, Ik had het al eerder gezegd voor wat betreft Monaco; Bij Massa was Lewis idd. schuldig...maar bij Maldonado veel minder!


Dat Hamilton zich geëxcuseerd heeft, wil niet zeggen dat het voor beide incidenten geldt... ;)  Vergeet niet dat 'men' Maldonado als slachtoffer zag, omdat deze zijn eerste kans op punten in de muur zag eindigen.


Ik blijf van mening dat Pastor onnodig verdedigde en zelf ook verantwoordelijk is voor het verlies van punten.

Ik doel ook niet op jou. ;) En voor de rest deel ik je mening m.b.t de incidenten. Niet dat Lewis geheel vrijuit gaat bij Pastor, maar de laatst genoemde zeer zeker niet. Dus, race-incident, shit happens.


Enzo

Citaat van: Wizard op 28 juli 2011 - 18:13:00
Citaat van: Enzo op 28 juli 2011 - 18:03:37
http://www.gppits.net/nieuws/video_f1_achter_de_schermen/


Ze mag mij ook wel eens interviewen. Hoeft ze niet in de regen te wachten.... :D

Lee McKenzie is best leuk inderdaad. Waardeer haar ook wel om haar objectiviteit tijdens haar interviews, dat doet ze erg goed.

Folkert

Citaat van: Wizard op 27 juli 2011 - 15:40:21
Citaat van: Burorri op 27 juli 2011 - 13:58:20
Zijn er 3 en ook 3 waar ik op hoopte. De 3 die jij noemt zijn incidenten die even goed anders konden uitpakken. Massa en maldonado hadden best wat meer ruimte kunnen geven, zoals Schumacher, Rosberg en Hamilton zelf wel deden.
Dat het fout kon gaan was te wijten aan Hamilton dat het fout ging aan massa en maldonado. Button zag Hamilton niet goed en ging daarom naar links, en zijn goed recht. En ik zeg nergens dat vettel niet kan inhalen of dat nooit doet, want dat kan hij best. Soms goed vaker niet en gaat het fout. En of hij nu vaker of minder vaak in die situatie komt maakt niet uit. Als hij er in zot laat hij het nog niet zien. En ik heb het nu niet over derest van zijn kwaliteiten, want die heeft hij zeer zeker( niet ;) )

Wáárom Burorri, wáárom moet jij iets gaan afstrijden wat Hamilton zelf heeft toegegeven (url=http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/261438/hamilton-belt-maldonado-om-excuses-aan-te-bieden/]lees!![/url])? Dat is nu wat ik bedoel dat het neigt naar het ongeloofwaardige. Eigenlijk had ik nu gehoopt dat je had gezegd: "Ik begrijp zijn enthousiasme, ik juicht het toe, maar daar ging-ie inderdaad net wat over de streef". Pas dan kan ik je serieus nemen! In plaats daarvan ga je roepen dat andere meer ruimte hadden kunnen bieden. Ja, dat kan, maar we racen, vriendelijke vogel! Dit zijn de momenten dat je oogkleppen mag afzetten en kritisch kunt zijn. Dat siert de mens. En begrijp me niet verkeerd: Op een ander forum, en dat kan Jeroen beamen, werd Hamilton naar aanleiding van deze acties bestempeld als een idioot. Ik heb Hamilton met hand en tand verdedigd. Niet door zijn acties goed te praten, want hij slaat door in zijn enthousiasme, maar wel omdat hij puur is. Hij wilt winnen!

Dit zijn de momenten dat ik van Hamilton houd. Ook na Canada. Die man racet voor wat die waard is en dat siert Hamilton. Ik ben geen fan van hem, maar wel van zijn agresieve rijstijl en zijn wil om te winnen, om te maximaliseren. Dat laat me enorm denken aan de man in mijn avatar. Maar dat wil niet zeggen dat ik mijn ogen sluit en niet kritisch mag zijn. Fan zijn betekent niet dat je alles moet wegwuiven en dat is exact wat gebeurt. Ieder puntje van kritiek wordt teniet gedaan. Zelfs als Hamilton het zelf heeft toegegeven dat hij fout zat en de wedstrijdleiding hem bestraft heeft. En dan vind ik het, op mijn beurt, ietswat ongeloofwaardig worden.
Dat geeft dus aan dat Hamilton groot coureur is en zijn excuses aanbied als er een race incident is geweest. Staat verder nergens dat hij zegt dat hij fout was in de die ongelukken. Ik wil ook nergens zeggen of doen dat alles wat Hamilton doet goed is en dat ik alles maar wegwuif, maar er kan ook overdreven worden. Ik geef ook direct toe dat Hamilton heel soms wat te ongeduldig is en fouten maakt. Monza vorig jaar was echt zijn fout en te ongeduldig en Singapoer, valt ook over te praten. En je komt vaker met iets aan zetten wat eigenlijk niets zegt. Of iig niet iets waar uitblijkt dat ik ongelijk heb of overdrijf. Dit jaar heb ik hem wel weinig verkeerd zien doen, al was Monaco wat te enthousiast. Maar hij is daar iets te optimistisch en houd geen rekening met het insturen van een coureur. En Canada deed hij helemaal niks fout, dat was gewoon 2 keer ongelukkig.

Dus kom maar met meer voorbeelden waar het fout gaat. En dat moet niet moeilijk zijn, want hij is te vaak te gretig en gaat het vaak fout.
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

Citaat van: Enzo op 28 juli 2011 - 18:37:19
Citaat van: Wizard op 28 juli 2011 - 18:13:00
Citaat van: Enzo op 28 juli 2011 - 18:03:37
http://www.gppits.net/nieuws/video_f1_achter_de_schermen/


Ze mag mij ook wel eens interviewen. Hoeft ze niet in de regen te wachten.... :D

Lee McKenzie is best leuk inderdaad. Waardeer haar ook wel om haar objectiviteit tijdens haar interviews, dat doet ze erg goed.

Ze heeft wel een dik gat. Maar dat stoort mij niet.  ;)

Gerard


Wizard

Citaat van: Burorri op 28 juli 2011 - 19:40:09
Dat geeft dus aan dat Hamilton groot coureur is en zijn excuses aanbied als er een race incident is geweest.

Kijk aan! Geef die man een lintje!

CitaatStaat verder nergens dat hij zegt dat hij fout was in de die ongelukken.

Excuses aanbieden doe je inderdaad als je vindt dat je gelijk hebt en jou geen blaam treft. Dan ga ie iemand je excuses aanbieden....

CitaatIk wil ook nergens zeggen of doen dat alles wat Hamilton doet goed is en dat ik alles maar wegwuif, maar er kan ook overdreven worden. Ik geef ook direct toe dat Hamilton heel soms wat te ongeduldig is en fouten maakt. Monza vorig jaar was echt zijn fout en te ongeduldig en Singapoer, valt ook over te praten. En je komt vaker met iets aan zetten wat eigenlijk niets zegt. Of iig niet iets waar uitblijkt dat ik ongelijk heb of overdrijf. Dit jaar heb ik hem wel weinig verkeerd zien doen, al was Monaco wat te enthousiast. Maar hij is daar iets te optimistisch en houd geen rekening met het insturen van een coureur. En Canada deed hij helemaal niks fout, dat was gewoon 2 keer ongelukkig.

Dus kom maar met meer voorbeelden waar het fout gaat. En dat moet niet moeilijk zijn, want hij is te vaak te gretig en gaat het vaak fout.

Als ik met meer voorbeelden moet komen, dan kunnen we de topictitel meteen omdopen tot Nürburgring 2012. En daar pas ik voor. Ik vind het genoeg en sluit af met deze post.

Folkert

Citaat van: Wizard op 29 juli 2011 - 13:21:39
Citaat van: Burorri op 28 juli 2011 - 19:40:09
Dat geeft dus aan dat Hamilton groot coureur is en zijn excuses aanbied als er een race incident is geweest.

Kijk aan! Geef die man een lintje!

CitaatStaat verder nergens dat hij zegt dat hij fout was in de die ongelukken.

Excuses aanbieden doe je inderdaad als je vindt dat je gelijk hebt en jou geen blaam treft. Dan ga ie iemand je excuses aanbieden....

CitaatIk wil ook nergens zeggen of doen dat alles wat Hamilton doet goed is en dat ik alles maar wegwuif, maar er kan ook overdreven worden. Ik geef ook direct toe dat Hamilton heel soms wat te ongeduldig is en fouten maakt. Monza vorig jaar was echt zijn fout en te ongeduldig en Singapoer, valt ook over te praten. En je komt vaker met iets aan zetten wat eigenlijk niets zegt. Of iig niet iets waar uitblijkt dat ik ongelijk heb of overdrijf. Dit jaar heb ik hem wel weinig verkeerd zien doen, al was Monaco wat te enthousiast. Maar hij is daar iets te optimistisch en houd geen rekening met het insturen van een coureur. En Canada deed hij helemaal niks fout, dat was gewoon 2 keer ongelukkig.

Dus kom maar met meer voorbeelden waar het fout gaat. En dat moet niet moeilijk zijn, want hij is te vaak te gretig en gaat het vaak fout.

Als ik met meer voorbeelden moet komen, dan kunnen we de topictitel meteen omdopen tot Nürburgring 2012. En daar pas ik voor. Ik vind het genoeg en sluit af met deze post.
Ik zeg race incident, niet dat Hamilton te gretig was of echt een fout maakte. En ja je excuus aanbieden als er iets gebeurt doe je ook als jou actie iemand zijn race kost. Hij weet dat hij aanvallend rijd en dat dat soms kan leiden tot crashes of botsingen. Hij zegt nergens dat hij fout zat, alleen dat hij zijn excuus aanbied dat zijn inhaalpoging hun races heeft beëindig.
Dat is toch echt wel iets anders.

Maar hoezo omdopen tot 2012? Het gaat er om dat jij riep dat er genoeg voorbeelden waren dat het fout ging in het verleden bij Hamilton en ik vraag simpel weg om voorbeelden waar jij vond dat Hamilton te gretig was en dat het fout ging. Nu wil je dat niet zeggen en ga je het afsluiten, dat valt me eerlijk gezegd beetje tegen Wizard. Had meer van jou verwacht. Want nu beweer je iets en als ik vraag jou bewering kracht bij te zetten ga je praten over 2012 en wil je het afsluiten.......
Trotse vader van Rosalie(L)


Wizard

Citaat van: Burorri op 29 juli 2011 - 13:51:12
Ik zeg race incident, niet dat Hamilton te gretig was of echt een fout maakte. En ja je excuus aanbieden als er iets gebeurt doe je ook als jou actie iemand zijn race kost. Hij weet dat hij aanvallend rijd en dat dat soms kan leiden tot crashes of botsingen. Hij zegt nergens dat hij fout zat, alleen dat hij zijn excuus aanbied dat zijn inhaalpoging hun races heeft beëindig.
Dat is toch echt wel iets anders.

Excuses biedt je aan als je weet dat je fout zit. Maar goed, hier gaan we gewoon niet uitkomen.

CitaatMaar hoezo omdopen tot 2012? Het gaat er om dat jij riep dat er genoeg voorbeelden waren dat het fout ging in het verleden bij Hamilton en ik vraag simpel weg om voorbeelden waar jij vond dat Hamilton te gretig was en dat het fout ging. Nu wil je dat niet zeggen en ga je het afsluiten, dat valt me eerlijk gezegd beetje tegen Wizard. Had meer van jou verwacht. Want nu beweer je iets en als ik vraag jou bewering kracht bij te zetten ga je praten over 2012 en wil je het afsluiten.......

Tuurlijk, klaar is klaar. Dit gaat al lang niet meer over de GP van de Nürburgring en tevens heb ik niet het idee dat we hier uit gaan komen. Dus, hoelang wil je doorgaan? En hoe leuk gaat dit zijn voor onze medeforummers? Ik pas. Sorry! Dan val ik maar tegen.

Franky R.

@Wizard,


Zonder mij er teveel in te mengen...Burruri had wel een punt;
CitaatHet gaat er om dat jij riep dat er genoeg voorbeelden waren dat het fout ging in het verleden bij Hamilton en ik vraag simpel weg om voorbeelden waar jij vond dat Hamilton te gretig was en dat het fout ging. Nu wil je dat niet zeggen en ga je het afsluiten

Wizard

Dan raad ik jullie aan eerst eens gezamenlijk tot 1 conclusie te komen en als een team naar buiten te treden. In het verleden werd ik nog wel eens door jullie op de vingers getikt als een discussie te lang ging duren (was er geen 5're-regel??) en offtopic ging. Nu ikzelf de grens bepaal en stop omdat ik geen uitkomst zie, wordt mij verweten dat ik ontwijk? Wat is het nu? Bespreek dit eerst achter de schermen en laat me weten wat de uitkomst hiervan is, want vandaag dit en morgen, kan ik niks mee, wil ik niks mee en doe ik niks mee.

Overigens, dat je na vandaag vraagt om een voorbeeld... ;D

Franky R.

Citaat van: Wizard op 31 juli 2011 - 16:24:38
Dan raad ik jullie aan eerst eens gezamenlijk tot 1 conclusie te komen en als een team naar buiten te treden. In het verleden werd ik nog wel eens door jullie op de vingers getikt als een discussie te lang ging duren (was er geen 5're-regel??) en offtopic ging. Nu ikzelf de grens bepaal en stop omdat ik geen uitkomst zie, wordt mij verweten dat ik ontwijk? Wat is het nu? Bespreek dit eerst achter de schermen en laat me weten wat de uitkomst hiervan is, want vandaag dit en morgen, kan ik niks mee, wil ik niks mee en doe ik niks mee.

Overigens, dat je na vandaag vraagt om een voorbeeld... ;D


Na vandaag heb ik meerdere coureurs fouten zien maken, dus waarom je Hamilton eruit licht?