Round 10: Grosser Preis Santander von Deutschland

Gestart door Enzo, 16 juli 2011 - 23:36:40

« vorige - volgende »

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 23 juli 2011 - 21:14:36
http://www.gppits.net/nieuws/buemi_bestraft/

Jep Buemi terug gezet...

En Hamilton en zijn starts, het zou kunnen. Maar Alonso start ook altijd wel erg goed. Ik hoop iig. dat er na de 1e bocht niet 2 Red Bull's aan de leiding gaan :)

Afwijkende benzine? Wat moeten we daaronder verstaan? Rijdt Buemi dan met andere benzine dan Alguersuari of zo?

0634

Mooie GP2 race gezien. Half nat. Als de F1 net zo leuk wordt krijgen we een leuke middag.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 24 juli 2011 - 11:27:14
Mooie GP2 race gezien. Half nat. Als de F1 net zo leuk wordt krijgen we een leuke middag.
Was zeker 'n leuke race.
Jammer dat Guido z'n hoofd niet koel hield ,maar voor de rest volop genoten.

Wizard

Citaat van: Burorri op 23 juli 2011 - 23:51:09
Vettel start laatste tijd best goed en komt bijna altijd voorbij aan Webber, maar die start vaak redelijk traag. Hamilton start soms goed, soms niet, maar vorige race starte hij iig super, dus beloofd dat wel weer.
Spannende kwali en verrassend van Hamilton op p2. Niet gedacht. Button wat tegenvallend, maar hij had grip problemen met kwalificatie run. Kan misschien ook nog wat betekenen morgen. Vettel onverwachts 3de en zal moeite hebben morgen de race te winnen. Of zou hij genoegen hebben genomen met p3 nu? Misschien zien we hem morgen zelfs spinnen als hij te graag de race wilt winnen.

Ik denk het niet. Zijn voorsprong is riant dus bij Red Bull hameren ze het er wel bij Vettel in dat finishen genoeg is. Voordeel van Vettel is dat hij geen directe concurent heeft. Het is dan Lewis, dan Fernando en een andere keer weer Webber die de andere 2 te snel af is. Ze snoepen mekaar zoveel punten af, dat niemand écht doorbreekt om Vettel puntueel aan te vallen. Eigenlijk kunnen we wel zeggen dat de strijd op P2 spannender is dan de titelstrijd. Afijn, het zij zo! Ik zie een leuk seizoen wat betreft races en misgun het Vettel niet. Dus. Voor vandaag hoop ik op een nat-droog-nat race. Alleen dan is Red Bull op snelheid te kloppen in mijn optiek. Hamilton en Alonso zijn fantastische regenrijders maar ook Vettel weet zich prima te redden. We zullen zien!

Kootje

Het zou toch leuk zijn als Vettel eens 'n slechte start heeft en 'n plaats of 5 verliest.  ::)
Dan kan hij eindelijk eens laten zien dat hij nu ook kan inhalen.  ;)

En zoniet: Dan eindigt het weer in tranen :D ,wat het kampioenschap ook goed zal doen.  :P

Gerard

#65
Beterschap Jeroen! Hopelijk kun je wel genieten van de race! ;)

Het probleem bij Buemi was dat de 'benzine ' gisteren anders van samenstelling was dan de 'benzine' die het team voor het weekend had ingeleverd bij de FIA (de sample)

voor vanmiddag hooop ik op een spetterende spaannende race! May the best man win! Whoever it is!

Folkert

Beterschap Jeroen, mag de race iig wel kijkbaar zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

YESSSSSSSSSSSSSSS HAMILTON!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat een start. Alonso ook mooi weg.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard




Folkert

#71
Citaat van: Wizard op 24 juli 2011 - 14:15:22
ALONSO!!!
Die was erg mooi ja. En van heel ver.

Sorry dat ik het ga zeggen, maar Vettel was toch zo volwassen geworden? Maar van zodra het niet van een leiedakje gaat, maakt hij nog steeds fouten.
Trotse vader van Rosalie(L)


Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard