Round 10: Grosser Preis Santander von Deutschland

Gestart door Enzo, 16 juli 2011 - 23:36:40

« vorige - volgende »

Gerard

Het was een mooie Quali! Lewis split de Bulls, Vettel voor het eerste dit jaar niet op de eerste rij (in zn thuis GP)
Rosberg ruim een sec sneller dan Schumi... Interesting....

Folkert

Schumi hard rosberg zacht? Heb het niet gezien maar lijkt me logisch.
Webber en Lewis, wat een verschil. Beloofd wat morgen. Lewis kan nog wel eens winnen en rbr slecht weekend krijgen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Ben bang dat Webber weer een slechte start heeft, en Vettel hem voorbij steekt voor de eerste bocht...

Folkert

Citaat van: Gerard op 23 juli 2011 - 17:26:49
Ben bang dat Webber weer een slechte start heeft, en Vettel hem voorbij steekt voor de eerste bocht...
Hoop dat Alonso weer een superstart weet te maken en zo op p2, achter Hamilton weet te komen en net voor Webber, Button en Massa.  8)
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

Ik hoop op een goede start van Hamilton. Leuke kwali, ben benieuwd wat Webber morgen kan.

En wellicht morgen nog wat regen?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

_Makke_

Citaat van: gloudiesaurus op 23 juli 2011 - 17:53:41
Ik hoop op een goede start van Hamilton.

De McLarens zijn de laatste races niet zo fantastisch als het op de start aan komt. Hamilton staat dan ook nog eens aan de slechte kant. Het zou me helemaal niet verbazen moesten zowel Vettel als Alonso (kwam tijdens de laatste races quasi altijd als beste weg) voor hem zitten na de eerste bocht.

Franky R.

Netjes gedaan van Hamilton, maar idd. moet ik nog maar zien dat hij nog in de top 3 rijdt na de start. Idd. start de McLaren niet echt geweldig.


Het mooist zou zijn als Hamilton als eerste de bocht door komt, gevolgd door Webber en Alonso. Eens zien wat Vettel dan kan vanuit een dergelijk positie.


Gaat hij ervoor of wacht hij de pitstops af? Ik mag aannemen dat hij zijn thuisGP graag wilt winnen.

janke

#52
Citaat van: Franky R. op 23 juli 2011 - 18:54:23
Netjes gedaan van Hamilton, maar idd. moet ik nog maar zien dat hij nog in de top 3 rijdt na de start. Idd. start de McLaren niet echt geweldig.


Nou ik heb dit seizoen Hamilton toch wel eens een turbo start zien maken. Iig een prima kwali. Morgen start hij dan wel op het 'vuile' deel. Maargoed, Vettel vandaag de mindere. Zoals al gezegd zijn de starts van Webber niet de beste. Heidfeld en MS vond ik wel weer bagger, sorry. Maar hoe starten we morgen. Droog of wet. Dat gaat een groot verschil maken, denk ik.  En dan heeft een Hamilton zeker kans. Alonso ook.  Kan maar zo gebeuren dat er maar één RBR op het podium staat. Als 3de.
Some things are too important to be left in the past.


gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/buemi_bestraft/

Jep Buemi terug gezet...

En Hamilton en zijn starts, het zou kunnen. Maar Alonso start ook altijd wel erg goed. Ik hoop iig. dat er na de 1e bocht niet 2 Red Bull's aan de leiding gaan :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard

Massa start ook redelijk. Maar goed, Webber zal zonder KERS starten dus na 2 bochten weer 2de liggen of verder naar achter...of....

Folkert

Vettel start laatste tijd best goed en komt bijna altijd voorbij aan Webber, maar die start vaak redelijk traag. Hamilton start soms goed, soms niet, maar vorige race starte hij iig super, dus beloofd dat wel weer.
Spannende kwali en verrassend van Hamilton op p2. Niet gedacht. Button wat tegenvallend, maar hij had grip problemen met kwalificatie run. Kan misschien ook nog wat betekenen morgen. Vettel onverwachts 3de en zal moeite hebben morgen de race te winnen. Of zou hij genoegen hebben genomen met p3 nu? Misschien zien we hem morgen zelfs spinnen als hij te graag de race wilt winnen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Als Hamilton een beetje goed weg is kan hij naar P1 gezien hij de eerste bocht wel het voordeel heeft aan de binnenkant te zitten. Ben al blij dat Vettel er niet naast staat, gezien die altijd net de kloof slaat in de eerste 2 ronden en ik een beetje bang heb van een ramp-start van Webber.

Verder mag ik hopen dat Alonso niet komt vast te zitten achter Massa, want die lijkt me weer - as usual - een stukje trager dan Fernando dit weekend.

0634

Citaat van: Wizard op 23 juli 2011 - 23:42:54
Massa start ook redelijk. Maar goed, Webber zal zonder KERS starten dus na 2 bochten weer 2de liggen of verder naar achter...of....
En dan wordt hij wegens diezelfde slechte start meteen weer weggehoond ;).

0634

Niets gezien van de kwali omdat ik ziek in bed lag en het licht van de tv niet kon verdragen, maar het lijkt mij een interessante startopstelling waarbij de voorste vier wel om de zege moeten kunnen vechten, zo op het eerste gezicht. Hopelijk nog een klein buitje erbij en wij zitten gebeiteld. :)