Round 10: Grosser Preis Santander von Deutschland

Gestart door Enzo, 16 juli 2011 - 23:36:40

« vorige - volgende »

Senergy

Citaat van: M@rc op 19 juli 2011 - 15:04:17
Verder zullen het weer de ouwe getrouwe klanten vanvoor zijn. Verwacht weinig verrassingen en vooral een Duitser die zijn eerste thuis GP wint.

Ik hoop van niet, ik hoop dat de Ferrari's doorzetten en ook dat McLaren terugkomt.
Een tegen allen, allen tegen een  ;)

Ik ben geen McLaren-fan integendeel zelfs, maar ik zie niet graag dat één team als grote slokop functioneerd.
Zelfs niet als het Ferrari is. En heel stilletjes hoop ik op een wondertje en dat die ouwe rot daar in die zilveren wagen, zijn regenkunstjes nog eens boventoverd en zich een weg naar voren glibberd en (zonder een vleugel te verliezen) zijn eerste overwinning boekt sinds zijn comeback.
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Folkert

Citaat van: Gerard op 19 juli 2011 - 13:40:44
Als het inderdaad een heel nat weekend wordt, kan het nog wel eens een leuke race worden! Pirelli gaat hier nieuwe (SOFT) banden testen op Vrijdag, wat tot minder pitstops zou moeten leiden... Mwah, das nou weer jammer...
Anyhow, schumacher door zijn eigen bocht in een officiele GP, dat is wel bijzonder... 6 Duitste coureurs in een Duitse GP... mwah, ook best bijzonder...
Als McLaren,Ferrari en Mercedes hun zaakjes voor elkaar hebben, kan het een spannende race worden!
En als Heidfeld niet oppast, is dit zijn (voorlopig) laatste race!
Heb ik iets gemist? Heidfeld word vervangen?

Ik hoop wel op een nat weekend. Maar niet zoals Canada natuurlijk.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Burorri op 19 juli 2011 - 19:37:52
Citaat van: Gerard op 19 juli 2011 - 13:40:44
Als het inderdaad een heel nat weekend wordt, kan het nog wel eens een leuke race worden! Pirelli gaat hier nieuwe (SOFT) banden testen op Vrijdag, wat tot minder pitstops zou moeten leiden... Mwah, das nou weer jammer...
Anyhow, schumacher door zijn eigen bocht in een officiele GP, dat is wel bijzonder... 6 Duitste coureurs in een Duitse GP... mwah, ook best bijzonder...
Als McLaren,Ferrari en Mercedes hun zaakjes voor elkaar hebben, kan het een spannende race worden!
En als Heidfeld niet oppast, is dit zijn (voorlopig) laatste race!
Heb ik iets gemist? Heidfeld word vervangen?

Ik hoop wel op een nat weekend. Maar niet zoals Canada natuurlijk.

ik hoop ook op een nat weekend, al moeten wij daarvoor ook nat zijn ( ik zal er natuurlijk live bij zijn). Daarom hoop ik dat het geen scenario word zoals in canada, of dan is het jammer voor mijn geld, dat we daar dan 2uur moeten wachten omdat er een rode vlag is. En natuurlijk wil ik ook geen rondenlange sc periodes zien, door regenbuien

gloudiesaurus

Als ik naar toe ging hoopte ik toch een beetje op droog weer  ;D
Maar aangezien ik voor de TV kijk hoop ik op regen ;)

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Klein buitje in ronde 3 en als het net opgedroogd is nog een buitje... Dat lijkt me wel wat!

T.Nuvolari

De Nürburgring is voorzien op regen, plaats genoeg om buiten de race overdekt rond te wandelen.

Kootje

::) Als er maar weer wat controversieels gebeurt.
Dan hebben we tenminste weer wat te discussieren.  :P

Niels_

Ik hoop toch echt wel dat Schumacher tussen de regenbuien voor de zege gaat meedoen. Zou dat gewoon schitterend vinden dat hij in zijn Duitse GP nog eens het podium haalt.

Gerard

#23
@kootje, believe me, er is altijd wel wat om over te discuseren.. Als er iets gebeurt, en ZEKER  ook als er niets gebeurt ;)
@scuderia91, keep on dreamin' :)

Niels_

Citaat van: Gerard op 20 juli 2011 - 17:50:35
@kootje, believe me, er is altijd wel wat om over te discuseren.. Als er iets gebeurt, en ZEKER  ook als er niets gebeurt ;)
@scuderia91, keep on dreamin' :)
Ik trek mij op aan de race in Montreal. :P

rafael25

ik denk dat er 1 iemand deze het liefst wint en dat is Sebastian Vettel die nog nooit 1 thuis race heeft gewonnen(de enige coureur)

0634

De enige coureur? Ik ken er wel meer die thuis nooit wonnen. Behoudens de rijders die uberhaupt nog nooit wonnen, won bijvoorbeeld Button nog nooit in Engeland en Webber nog nooit in Australie.

Bovendien, hoeveel kansen heeft Vettel nou helemaal gehad. Kan nou niet bepaald een frustratie zijn.

Niels_

Citaat van: Jeroen op 20 juli 2011 - 20:35:42
De enige coureur? Ik ken er wel meer die thuis nooit wonnen. Behoudens de rijders die uberhaupt nog nooit wonnen, won bijvoorbeeld Button nog nooit in Engeland en Webber nog nooit in Australie.

Bovendien, hoeveel kansen heeft Vettel nou helemaal gehad. Kan nou niet bepaald een frustratie zijn.
En het beste voorbeeld vergeten we dan nog: Rubens Barrichello.

Gerard

#28
Ach ja, Barri.. Er lijkt voor hem wel een vloek te rusten op zijn thuiscircuit.. Of hij nou in een Ferrari, een Brawn GP of wat dan ook rijdt, elke keer gebeurt er wel iets waardoor hij niet kan winnen... :-\

maar goed, van mij mag Vettel uitvallen, dan kan de rest weer wat dichterbij kommen in het WK.. :)

Gerard

Ik lees net op twitter dat Chandhok dit weekend voor Lotus rijdt, hij vervangt Trulli  :o