Round 10: Grosser Preis Santander von Deutschland

Gestart door Enzo, 16 juli 2011 - 23:36:40

« vorige - volgende »

Wizard

Nu buiten laten!! 3-4 ronden is genoeg!! Nee, kak!!

Wizard

Foutje van McLaren!! Deze kan Alonso winnen! Te vroeg gestopt. Hamilton had deze call niet moeten maken!!

Wizard

Te vroeg!! Kneuzen!! Webber kan deze winnen als ze in rondje 58-59 stoppen. Nu hopen dat Red Bull wel slim genoeg is. Wat een faal van Ferrari. Veel sneller zijn, geen tijd genoeg hebben en dat toch Alonso naar binnen halen. Echt een faal!!

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Jawel. Helaas waren de banden van Webber niet goed genoeg om sneller te blijven.

Wizard

Citaat van: Burorri op 24 juli 2011 - 15:34:55
Hamilton, geweldig.

Maar.....hij had de snelste auto en Kobayashi komt van P17 en rijdt nu op P9!!! Dus ik ben héél erg benieuwd wie jouw man van de race gaat worden. Als ik Silverstone erbij neem en doorborduur op jouw gedachtegang, gaat het Koba worden.

Folkert

Jammer voor Webber ja, maar Alonso en Hamilton waren gewoon beter. Webber en ook RBR zijn in de race niet goed genoeg meer.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard


Wizard


Folkert

Citaat van: Wizard op 24 juli 2011 - 15:38:46
Citaat van: Burorri op 24 juli 2011 - 15:34:55
Hamilton, geweldig.

Maar.....hij had de snelste auto en Kobayashi komt van P17 en rijdt nu op P9!!! Dus ik ben héél erg benieuwd wie jouw man van de race gaat worden. Als ik Silverstone erbij neem en doorborduur op jouw gedachtegang, gaat het Koba worden.
Nou ja Alonso kan het niet worden en niemand mag Alonso kiezen als man van de race.

Als ik eerlijk ben zijn Hamilton, Webber, Alonso, Kobayashi en Sutil

Alonso mag ik dus niet kiezen omdat hij veel te veel fouten maakte en niet heeft gewonnen, Webber heeft 2 plekken verloren dus is per definitie slechter. Sutil.....goed gereden maar niet overtuigend.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

#101
Jaaaah ...... ,mooie race !!!  :-*

Lekker veel gevechten.
Niet alleen spanning om de leiding maar ook door de rest van 't veld.
Heerlijk ...... zo zouden ze allemaal moeten zijn.

Tsja .... en dat Lewis dan ook nog eens wint is natuurlijk mooi meegenomen.  ;)


Overigens wel belachelijk dat Buemi niet bestraft is ??
Nu ben ik nooit zo'n voorstander van straffen bij 'n remfoutje of 'n iets te enthousiaste manouvre ,maar hier werd toch bewust Heidfeld van de baan gerost.

Wizard

Citaat van: Burorri op 24 juli 2011 - 15:52:39
Citaat van: Wizard op 24 juli 2011 - 15:38:46
Citaat van: Burorri op 24 juli 2011 - 15:34:55
Hamilton, geweldig.

Maar.....hij had de snelste auto en Kobayashi komt van P17 en rijdt nu op P9!!! Dus ik ben héél erg benieuwd wie jouw man van de race gaat worden. Als ik Silverstone erbij neem en doorborduur op jouw gedachtegang, gaat het Koba worden.
Nou ja Alonso kan het niet worden en niemand mag Alonso kiezen als man van de race.

Als ik eerlijk ben zijn Hamilton, Webber, Alonso, Kobayashi en Sutil

Alonso mag ik dus niet kiezen omdat hij veel te veel fouten maakte en niet heeft gewonnen, Webber heeft 2 plekken verloren dus is per definitie slechter. Sutil.....goed gereden maar niet overtuigend.

Alonso reed niet het sterkst en maakte inderdaad 2 foutjes. Maar dat het een naam krijgt bij jou verbaasd me enorm. Want in Silverstone werd het compleet in de wind geslagen. Maar goed, Hamilton won op exact dezelfde wijze als Alonso op Silverstone deed, dus, voor jou is Hamilton niet de man van de race, voor mij wel. Gefeliciteerd Hamilton en fans!! Snaarstrak gereden, geen fouten gemaakt, en terecht gewonnen!!

Wizard

Citaat van: Kootje op 24 juli 2011 - 15:54:13
Overigens wel belachelijk dat Buemi niet bestraft is ??
Nu ben ik nooit zo'n voorstander van straffen bij 'n remfoutje of 'n iets te enthousiaste manouvre ,maar hier werd toch bewust Heidfeld van de baan gerost.

Te enthousiast verdedigen wordt niet altijd bestraft (zie Hamilton Silverstone) dus de wedstrijdleiding is consequent. ;)

janke

Citaat van: janke op 23 juli 2011 - 19:18:54
Citaat van: Franky R. op 23 juli 2011 - 18:54:23
Netjes gedaan van Hamilton, maar idd. moet ik nog maar zien dat hij nog in de top 3 rijdt na de start. Idd. start de McLaren niet echt geweldig.


En dan heeft een Hamilton zeker kans. Alonso ook.  Kan maar zo gebeuren dat er maar één RBR op het podium staat. Als 3de.

Toch aardig voorspeld hè.
Some things are too important to be left in the past.