F1 Games..."Gouwe Ouwe"

Gestart door Franky R., 11 juli 2011 - 00:01:32

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 01 oktober 2012 - 20:45:21
Hij staat niet voor niets in dit topic. :)

;D

Klopt ja.
Was ook meer bedoeld als: Verwacht er niet teveel van !!!

Jehoentelaar

Haha, ik heb er ook niet zulke enorme verwachtingen van. Maar ik ben sowieso niet zo'n gamer, m'n recentste F1-spel komt uit 2006 (die arcade onzin van Studio Liverpool, ik gebruik het alleen om Super Aguri vooraan te zetten in Monaco en zo enorme chaos te creëren) en eigenlijk speel ik alleen wat verschillende mods in rFactor1 (EnduSeries, Formula 1800, Formula BMW, CART Factor, etc.).

Folkert

Citaat van: Kootje op 01 oktober 2012 - 20:57:22
Citaat van: Jehoentelaar op 01 oktober 2012 - 20:45:21
Hij staat niet voor niets in dit topic. :)

;D

Klopt ja.
Was ook meer bedoeld als: Verwacht er niet teveel van !!!
Klopt, games van jaren geleden hebben gewoon bepaalde game play die moeilijk is en waardoor de game automatisch "slecht" word. Heb zelf vaak nostalgische herinneringen aan bepaalde spellen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 01 oktober 2012 - 13:29:14
*Kickje*

Wie kent deze nog? Zelf nooit gespeeld, maar laatst gekregen van een vriend van me. Binnenkort uitproberen!

(foto van Marktplaats, geen eigen opname)


Ja,
deze ken ik nog...Heb het ook grijs gespeeld op mijn PSX...wat later PSOne genaamd werd. Zeg maar gerust dat ik elke denkbaar F1-spel voor de PSX/PSOne heb gehad...Tot ik overstapte naar de PS2.

SDG

Citaat van: Jehoentelaar op 01 oktober 2012 - 13:29:14
*Kickje*

Wie kent deze nog? Zelf nooit gespeeld, maar laatst gekregen van een vriend van me. Binnenkort uitproberen!

(foto van Marktplaats, geen eigen opname)

Ik heb de PC-versie nog ergens op zolder liggen.

Edwin90

Damn! Nosalgie! 78 ronden op Monaco en gassen maar. Uuuuuren vermaakt met die game. Voor mij nog steeds 1 van de beste die ik heb gespeeld, zelfs nu nog.

SDG

Citaat van: Edwin90 op 02 oktober 2012 - 17:21:06
Damn! Nosalgie! 78 ronden op Monaco en gassen maar. Uuuuuren vermaakt met die game. Voor mij nog steeds 1 van de beste die ik heb gespeeld, zelfs nu nog.

De commentaar bij de races zelf was ook geweldig...

Murray Walker: 'My goodness, did you see that? He has just hit Michael Schumacher!'
Martin Brundle: 'You're right there, Murray.'

SanderD

Citaat van: Jehoentelaar op 01 oktober 2012 - 22:59:52
Haha, ik heb er ook niet zulke enorme verwachtingen van. Maar ik ben sowieso niet zo'n gamer, m'n recentste F1-spel komt uit 2006 (die arcade onzin van Studio Liverpool, ik gebruik het alleen om Super Aguri vooraan te zetten in Monaco en zo enorme chaos te creëren) en eigenlijk speel ik alleen wat verschillende mods in rFactor1 (EnduSeries, Formula 1800, Formula BMW, CART Factor, etc.).

Je kan zeggen wat je wil over F1 2006, maar qua gameplay vind ik hem erg goed. Net weer eens uit de kast getrokken, en ik vind de auto's goed aanvoelen.

Sabai

Citaat van: SDG op 02 oktober 2012 - 17:27:42
Citaat van: Edwin90 op 02 oktober 2012 - 17:21:06
Damn! Nosalgie! 78 ronden op Monaco en gassen maar. Uuuuuren vermaakt met die game. Voor mij nog steeds 1 van de beste die ik heb gespeeld, zelfs nu nog.

De commentaar bij de races zelf was ook geweldig...

Murray Walker: 'My goodness, did you see that? He has just hit Michael Schumacher!'
Martin Brundle: 'You're right there, Murray.'

Dat commentaar was idd geweldig mis dat in de huidige games.

Kootje

Citaat van: sanderalonso op 02 oktober 2012 - 17:41:51
Citaat van: Jehoentelaar op 01 oktober 2012 - 22:59:52
Haha, ik heb er ook niet zulke enorme verwachtingen van. Maar ik ben sowieso niet zo'n gamer, m'n recentste F1-spel komt uit 2006 (die arcade onzin van Studio Liverpool, ik gebruik het alleen om Super Aguri vooraan te zetten in Monaco en zo enorme chaos te creëren) en eigenlijk speel ik alleen wat verschillende mods in rFactor1 (EnduSeries, Formula 1800, Formula BMW, CART Factor, etc.).

Je kan zeggen wat je wil over F1 2006, maar qua gameplay vind ik hem erg goed. Net weer eens uit de kast getrokken, en ik vind de auto's goed aanvoelen.

Bij 2006 reed ik op Monaco altijd eerst ff m'n voorvleugel eraf.
Kon ik veel beter door al die kutbochtjes.

Realisme ten top.  :D

Franky R.

Citaat van: SDG op 02 oktober 2012 - 17:27:42


De commentaar bij de races zelf was ook geweldig...

Murray Walker: 'My goodness, did you see that? He has just hit Michael Schumacher!'
Martin Brundle: 'You're right there, Murray.'
;D ;D ;D