spanning in de race's of in het wk

Gestart door meatball, 03 juli 2011 - 22:06:40

« vorige - volgende »

Wat  heb jij het liefst

zoals vorig seizoen saaiere race's maar spannend wk
4 (25%)
zoals huidig seizoen mooie race's maar geen echte wk spanning
12 (75%)

Totaal aantal stemmen: 13

Poll gesloten: 07 augustus 2011 - 22:06:39

0634


Franky R.

Citaat van: com op 10 juli 2011 - 13:28:12
en door de FIA zijn besluiteloosheid krijgen we nu een kunstmatige spanning.


En vergeet die politiek niet. Al dat gekonkelfoes achter de schermen kan mij gestolen worden...Tenminste als F1-fan.


Als F1-"reporter" stop ik maar wat te graag mijn vingers achter zo'n achterkamertjebesluit... :)

Wizard

Citaat van: Jeroen op 10 juli 2011 - 19:23:18
Ik heb weer een prima, spannende race gezien. Het sterkt mijn idee dat de Formule 1 gewoon goed bezig is.
Er wordt geluisterd naar de teams. Een genot! Nu nog die doldwaze engine-downsize-ideeën schrappen...

0634

Die zijn niet doldwaas, beste Wizard.

Wizard

Misschien niet, maar een 1600-turbo...hmmmm! Geluid is beleving hé! ;)

Enzo

Wellicht als ze een trompet als einddemper gebruiken.... ;D

Franky R.

Citaat van: Wizard op 11 juli 2011 - 20:26:31
Misschien niet, maar een 1600-turbo...hmmmm! Geluid is beleving hé! ;)


Op Youtube zijn er legio filmpjes te vinden met schreeuwende F1 1500cc turbomotoren. Het zou allemaal heus wel meevallen...


Zo maak ik mij ook geen zorgen om het geluid van de turbo V6.


Bovendien kom ik niet naar een F1-race om gehoorschade op te lopen. Als ben ik sowieso al slechthorend... ::)  ...Het restant van mijn gehoor hou ik graag heel.

Kootje

CitaatBovendien kom ik niet naar een F1-race om gehoorschade op te lopen. Als ben ik sowieso al slechthorend... ::) ...Het restant van mijn gehoor hou ik graag heel.

Ach ..... als het wat minder decibellen worden ,dan zet je de tv toch wat harder.
En ja .... ik weet 't ,dit gaat niet op voor circuitbezoek.
Maar in dat geval ,minder decibels betekend ook GÉÉN OORDOPPPEN meer.

0634

Citaat van: Franky R. op 12 juli 2011 - 11:44:36
Citaat van: Wizard op 11 juli 2011 - 20:26:31
Misschien niet, maar een 1600-turbo...hmmmm! Geluid is beleving hé! ;)


Op Youtube zijn er legio filmpjes te vinden met schreeuwende F1 1500cc turbomotoren. Het zou allemaal heus wel meevallen...

Was inderdaad gewoon een prima geluid.

Wizard

Citaat van: Franky R. op 12 juli 2011 - 11:44:36
Citaat van: Wizard op 11 juli 2011 - 20:26:31
Misschien niet, maar een 1600-turbo...hmmmm! Geluid is beleving hé! ;)


Op Youtube zijn er legio filmpjes te vinden met schreeuwende F1 1500cc turbomotoren. Het zou allemaal heus wel meevallen...


Zo maak ik mij ook geen zorgen om het geluid van de turbo V6.


Bovendien kom ik niet naar een F1-race om gehoorschade op te lopen. Als ben ik sowieso al slechthorend... ::)  ...Het restant van mijn gehoor hou ik graag heel.
Smaken verschillen. Geef mij maar een gillende V12 en ik ben in mijn element. Maar dat is voor iedereen anders. Los daarvan denk ik niet dat het huidige F1 het aantal PK's zal mogen genereren als de F1 van vroeger. Maar goed, we zullen zien.

T.Nuvolari

We mogen al blij zijn dat het geen stofzuigers op diesel worden zoals sommige wagens in de LMS. Als die voorbij komen hoor je enkel een doffe klank.

0634

Citaat van: Wizard op 12 juli 2011 - 21:28:26
Citaat van: Franky R. op 12 juli 2011 - 11:44:36
Citaat van: Wizard op 11 juli 2011 - 20:26:31
Misschien niet, maar een 1600-turbo...hmmmm! Geluid is beleving hé! ;)


Op Youtube zijn er legio filmpjes te vinden met schreeuwende F1 1500cc turbomotoren. Het zou allemaal heus wel meevallen...


Zo maak ik mij ook geen zorgen om het geluid van de turbo V6.


Bovendien kom ik niet naar een F1-race om gehoorschade op te lopen. Als ben ik sowieso al slechthorend... ::)  ...Het restant van mijn gehoor hou ik graag heel.
Smaken verschillen. Geef mij maar een gillende V12 en ik ben in mijn element. Maar dat is voor iedereen anders. Los daarvan denk ik niet dat het huidige F1 het aantal PK's zal mogen genereren als de F1 van vroeger. Maar goed, we zullen zien.
Naah, die V12's klinken natuurlijk wel lekkerder, maar het was ook niet zo dat het kiezen was tussen V12's of wat we nu krijgen. Die V12's zijn al jaren ingehaald door andere motoren. En ik denk dat die Turbo's ook best vet klinken. Deden ze vroeger iig wel.

gloudiesaurus

Voor mij spanning in de races, dan heb je sowiezo wel een leuk seizoen.
Vorig jaar was het een spannender WK, maar waren de races niet zo leuk...




GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Als 2 of meer coureurs aan elkaar gewaagd zijn, en elke race is de vraag wie wint, heb je beide.. Nu hebben we leuke races,maar 1 coureur die 100 pnt voorsprong heeft, en vorig jaar hadden we een leuk, spannend WK,maar saaie races... Tja, ik zie liever spannende races, een spannend WK heb je pas aan het eind van het seizoen...

Wizard

Ah getver, ben ik het eens met je eens.....Pffffff. ;)