Man van de Race: Valencia

Gestart door 0634, 26 juni 2011 - 22:16:03

« vorige - volgende »

Wie was de man van de wedstrijd in Valencia?

Vettel
4 (26.7%)
Alonso
8 (53.3%)
Webber
0 (0%)
Hamilton
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Button
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Alguersuari
3 (20%)
Sutil
0 (0%)
Heidfeld
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 11

Poll gesloten: 03 juli 2011 - 22:16:03

0634

Het gebruikelijke concept.

Ik ga voor Alonso. Al vond ik Alguersuari ook uitstekend rijden.

Kootje

ALONSO
Dat was de enige die de Red Bull's partij kon geven.

Maar eigenlijk vond ik niemand er echt uitsteken.  :(

Folkert

Niemand stak er boven uit eerlijk gezegd. Alonso deed het onverwachts goed. Dus ik ga voor Alonso.
Trotse vader van Rosalie(L)

monaco2011

Alguersuari. Zn positie schijnt onder druk te staan en dan van P17 naar P8, achter de 3 topteams en Rosberg rijden is erg knap!

Enzo

Alonso, erg sterk gereden.
Een eervolle vermelding voor Alguersuari is op zijn plaats inderdaad.

Franky R.

Er stak niemand bovenuit en als dat wel zo zou zijn, dan zat ik vast te slapen... ::)  ...vanwege de vergaande saaiheid.


En Jeroen benoemde dat zeer goed in zijn column...http://www.gppits.net/magazine/valencia_waarom_toch_bernie/

janke

Some things are too important to be left in the past.

T.Nuvolari

Vettel, deed wat hij wou en volgens mij ging hij niet echt voluit. Andere keuze was Alguersuari geweest.

com

Vettel was een strakke race van hem. Alonso en alguersuari deden het ook erg goed. Maar om voor mij man van de wedstrijd te worden moet je em winnen of iets heel unieks doen.

meatball

Niemand deze keer,op dit circuit hoeft het voor mij niet meer trouwens.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

rafael25

Ik denk dat we allemaal weten dat kleine Bernie nog liever Spa laat verdwijnen van de kalender dan Valencia of een ander circuit dat meer kan betalen dan Spa. Hoe saai het er ook mag wezen...

Forza F1

Waarom Alonso? Is nu niet alsof hij zo fantastisch voorbij Webber ging...

Ik ga voor Vettel: hij had alles onder controle, en wellicht véél meer dan ie liet uitschijnen.
Waarom zou je immers je motor forceren op een circuit waar je toch al 1st op rijdt?  :P
Geen punt om 50 seconden voorsprong te hebben op het einde van de race hé... Nu spaart ie z'n motor nog, het seizoen is immers nog lang  :)

PS: Denk maar aan Zuid-Korea vorig jaar... Had ie ook zo op z'n naam kunnen schrijven tot z'n motor er mee ophield. Vettel is gewoon de allerbeste momenteel. He's covering all the angles...  :)

0634

#12
Citaat van: Forza F1 op 30 juni 2011 - 21:32:49
Waarom Alonso? Is nu niet alsof hij zo fantastisch voorbij Webber ging...

Nee, maar hij deed het wel, zorgde er in ieder geval voor dat de fans nog iets te beleven hadden, al was het niet veel. Bovendien perste hij het maximale uit de Ferrari en eindigde voor een RedBull. Doet ie gewoon prima. Ik zou niet weten wat hij minder goed deed als Vettel. Maar goed, dat is een mening.

Persoonlijk vond ik Alguersuari ook uitstekend. Die kan natuurlijk nooit doen wat Vettel doet, maar met zijn beperkte materiaal maximaliseerde hij ook.

CitaatWaarom zou je immers je motor forceren op een circuit waar je toch al 1st op rijdt?
Geen punt om 50 seconden voorsprong te hebben op het einde van de race hé... Nu spaart ie z'n motor nog, het seizoen is immers nog lang
Hij zei zelf voluit te hebben gereden. Gezien zijn ontlading na de race was dat ook zo.

T.Nuvolari

Die ontlading kwam eerder uit frustratie me dunkt en je gaat toch niet vertellen dat je op je dooie gemakje de overwinning hebt binnengesleept? Zou slechte PR zijn voor de sport.

Gerard

Citaat van: monaco2011 op 27 juni 2011 - 00:45:01
Alguersuari. Zn positie schijnt onder druk te staan en dan van P17 naar P8, achter de 3 topteams en Rosberg rijden is erg knap!

Volledig mee eens!
Zijn positie lijkt ook steeds sterker te worden..