Man van de Race: Valencia

Gestart door 0634, 26 juni 2011 - 22:16:03

« vorige - volgende »

Wie was de man van de wedstrijd in Valencia?

Vettel
4 (26.7%)
Alonso
8 (53.3%)
Webber
0 (0%)
Hamilton
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Button
0 (0%)
Rosberg
0 (0%)
Alguersuari
3 (20%)
Sutil
0 (0%)
Heidfeld
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 11

Poll gesloten: 03 juli 2011 - 22:16:03

0634

Citaat van: M@rc op 01 juli 2011 - 07:15:29
Die ontlading kwam eerder uit frustratie me dunkt en je gaat toch niet vertellen dat je op je dooie gemakje de overwinning hebt binnengesleept? Zou slechte PR zijn voor de sport.
Frustratie? Welke frustratie dan?

En waarom moeten wij maar aannemen dat hij eigenlijk rustig freewheelend in de rondte reed en eigenlijk veel sneller had gekund? In de races voorafgaand aan Valencia is dat namelijk ook niet gebleken.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 01 juli 2011 - 12:48:02
Citaat van: M@rc op 01 juli 2011 - 07:15:29
Die ontlading kwam eerder uit frustratie me dunkt en je gaat toch niet vertellen dat je op je dooie gemakje de overwinning hebt binnengesleept? Zou slechte PR zijn voor de sport.
Frustratie? Welke frustratie dan?

En waarom moeten wij maar aannemen dat hij eigenlijk rustig freewheelend in de rondte reed en eigenlijk veel sneller had gekund? In de races voorafgaand aan Valencia is dat namelijk ook niet gebleken.
freewheelen is weer het andere uiterste natuurlijk, maar Vettel/RB hield de boel gewoon onder controle en dat doe je niet door volledig op de limiet te rijden. Het enige wat voor Vettel van belang was om zn banden goed te houden + een klein gaatje  zodat ie de strategie van Alonso kon parreren.

T.Nuvolari

Citaat van: Jeroen op 01 juli 2011 - 12:48:02
Citaat van: M@rc op 01 juli 2011 - 07:15:29
Die ontlading kwam eerder uit frustratie me dunkt en je gaat toch niet vertellen dat je op je dooie gemakje de overwinning hebt binnengesleept? Zou slechte PR zijn voor de sport.
Frustratie? Welke frustratie dan?

En waarom moeten wij maar aannemen dat hij eigenlijk rustig freewheelend in de rondte reed en eigenlijk veel sneller had gekund? In de races voorafgaand aan Valencia is dat namelijk ook niet gebleken.

Frustratie die hij heeft opgedaan na zijn foutje in Canada en de comentaar daarop. Waar zeg ik dat jij dat zomaar moet aannemen? Volgens mij kon er een tandje bij ja en ik zou niet inzien waarom hij dat zou verklappen.

0634

#18
Ik bedoelde daar mee te zeggen dat dat niet meteen het tegendeel waarmaakt ;). Ik heb niet iig niet het idee dat hij rustig aan deed, meestal pak je dan een iets grotere marge dan de paar secondes die hij maximaal had. Nu zou een slechte pitstop hem al in de problemen brengen.

En op Canada heeft hij nauwelijks commentaar op gehad. Iedereen vergeeft een enkel foutje wel, en terecht natuurlijk want hij rijdt dit jaar verder prima. Ik heb er iig niemand over horen mekkeren.

Maar goed, ieder zijn mening over de man van de wedstrijd.