Grand Prix van Europa, Valencia street circuit

Gestart door Enzo, 18 juni 2011 - 19:25:41

« vorige - volgende »

monaco2011

Citaat van: Kootje op 27 juni 2011 - 10:55:12
Citaat van: monaco2011 op 27 juni 2011 - 00:43:22
Citaat van: Kootje op 27 juni 2011 - 00:10:46
Citaat van: Burorri op 27 juni 2011 - 00:07:24
Je hebt wel gelijk hoor, maar tegenwoordig moet alles gebasseert worden op 2 ronden en als je in 1 ronde fout maakt, is dat al de helt ;)

Iig volgens Monaco 2011
Tsja ..... as je 't zo bekijkt  ::) ,dan is 't inderdaad de helft.  ;D
Daar ken ik zelfs niks tegen inbrengen.  ;)
kan iemand mij dit even uitleggen?? alles gebaseert op 2 ronden en in 1 ronde een fout maken??
Het is vrij simpel:
Burrori impliceert dat jij je visie op 'n race basseert op 2 rondjes.
Als je dan in Canada en Valencia precies de 2 rondjes pakt waarin Vettel 'n foutje maakt ,dan maakt hij dus de helft van de tijd 'n fout.
Snappie ??

btw: Dit is niet MIJN mening.
        Ik zag er alleen de lol wel van in ,vandaar mijn laatste reactie.
hoezo baseer ik mijn visie op 2 ronden dan?? ik begrijp er nog steeds weinig van

monaco2011

Citaat van: Burorri op 26 juni 2011 - 16:42:29
Citaat van: com op 26 juni 2011 - 16:40:05
Saaie race maar Vettel weer helemaal supriuur en een klasse appart. En ik denk dat er in silverstone niks gaat veranderen.
Vettel is zeker niet klasse apart, dat is Adrian Newey. Vettel doet wat Alonso, Hamilton en Rosberg ook kunnen doen in die auto.
Hoe goed was Schumacher dan wel niet, dat ie 5 jaar Newey verslagen heeft?  ;) 7 jaar zelfs

Gerard

Citaat van: monaco2011 op 27 juni 2011 - 13:01:28
Citaat van: Burorri op 26 juni 2011 - 16:42:29
Citaat van: com op 26 juni 2011 - 16:40:05
Saaie race maar Vettel weer helemaal supriuur en een klasse appart. En ik denk dat er in silverstone niks gaat veranderen.
Vettel is zeker niet klasse apart, dat is Adrian Newey. Vettel doet wat Alonso, Hamilton en Rosberg ook kunnen doen in die auto.
Hoe goed was Schumacher dan wel niet, dat ie 5 jaar Newey verslagen heeft?  ;) 7 jaar zelfs

;D Je hebt wel humor monaco2011 ! Tenminste, ik mag aannemen dat het cinisch bedoeld is
???



Kootje

Citaat van: monaco2011 op 27 juni 2011 - 12:43:44
Citaat van: Kootje op 27 juni 2011 - 10:55:12
Het is vrij simpel:
Burrori impliceert dat jij je visie op 'n race basseert op 2 rondjes.
Als je dan in Canada en Valencia precies de 2 rondjes pakt waarin Vettel 'n foutje maakt ,dan maakt hij dus de helft van de tijd 'n fout.
Snappie ??

btw: Dit is NIET MIJN MENING.
        Ik zag er alleen de lol wel van in ,vandaar mijn laatste reactie.
hoezo baseer ik mijn visie op 2 ronden dan?? ik begrijp er nog steeds weinig van
Tsja .... daar moet je toch echt voor bij Burrori wezen.
Maar het zal ongetwijfeld 'n gevolg zijn van 'n eerdere discussie tussen jullie.

monaco2011

Citaat van: Gerard op 27 juni 2011 - 13:12:59
Citaat van: monaco2011 op 27 juni 2011 - 13:01:28
Citaat van: Burorri op 26 juni 2011 - 16:42:29
Citaat van: com op 26 juni 2011 - 16:40:05
Saaie race maar Vettel weer helemaal supriuur en een klasse appart. En ik denk dat er in silverstone niks gaat veranderen.
Vettel is zeker niet klasse apart, dat is Adrian Newey. Vettel doet wat Alonso, Hamilton en Rosberg ook kunnen doen in die auto.
Hoe goed was Schumacher dan wel niet, dat ie 5 jaar Newey verslagen heeft?  ;) 7 jaar zelfs

;D Je hebt wel humor monaco2011 ! Tenminste, ik mag aannemen dat het cinisch bedoeld is
???
cynisch weet ik niet, maar t is iig niet zoals ik denk, laat dat ff duidelijk zijn. Maar t is iig bullshit om succes aan één persoon op te hangen, Formule 1 is tegenwoordig ook een teamsport. Het succes van Red Bull is natuurlijk niet alleen Newey, maar uiteraard ook Vettel, net als Horner,  Matesnitzel (of hoe die gast ook heet) en de rest van het team. En voor Schumacher en Ferrari geldt uiteraard precies hetzelfde.
Maar k heb idd ook humor, dat klopt wel ;)

Enzo

Daar ben ik het zeker mee eens, het is een teamprestatie.
Al blinken sommige teamplayers boven andere uit, hierbij is Newey wel een goed voorbeeld.

com

Citaat van: monaco2011 op 27 juni 2011 - 00:25:51
Citaat van: Jeroen op 26 juni 2011 - 22:10:41
Citaat van: Kootje op 26 juni 2011 - 21:38:53
Hij heeft zeker de beste auto ,maar die heeft Webber ook ,en die is niet constant sneller dan de McLarens en Alonso.
Nee. Vettel is een betere coureur dan Webber. Net als Alonso, Hamilton en Button dat zijn. Geef Vettel, Alonso, Hamilton of Button een wagen die beter is dan die van de concurrentie en ze rijden voor de concurrentie uit.

Geef Webber een wagen die beter is dan de concurrentie en hij vecht met ze mee. Dat is nou net het verschil.

CitaatMaar om alle credits bij de wagen te leggen gaat me te ver.

Mij ook. Maar zeggen dat Vettel een klasse apart is en superieur is zo overdreven. Vandaag was Alonso helemaal niets minder.
waarom mag je dat niet zeggen?? hij haalde redelijk onbedreigd de wedstrijd binnen. En of dat nou vooral aan hem ligt of aan de auto, dat wordt er helemaal niet bijgezegd, de combinatie RB en Vettel was iig 'superieur'


En daar sluit ik mij bij aan ;) . En ik begrijp dat sommige mensen hier het graag anders willen zien door hun roze bril maar helaas het is nu niet anders, en er zal ook vast wel een tijd komen dat hun favorieten gaan scoren.

0634

Natuurlijk is het een teamprestatie. Eentje Waarvoor je je petje zelfs mag afnemen. Als je ziet wat RBR in korte tijd heeft bereikt. Niet alleen de successen maar ook het opleidings traject en alles. In die paar jaar hebben ze heeft veel bereikt. Chapeau.

janke

Citaat van: com op 27 juni 2011 - 16:54:48
Citaat van: monaco2011 op 27 juni 2011 - 00:25:51
Citaat van: Jeroen op 26 juni 2011 - 22:10:41
Citaat van: Kootje op 26 juni 2011 - 21:38:53
Hij heeft zeker de beste auto ,maar die heeft Webber ook ,en die is niet constant sneller dan de McLarens en Alonso.
Nee. Vettel is een betere coureur dan Webber. Net als Alonso, Hamilton en Button dat zijn. Geef Vettel, Alonso, Hamilton of Button een wagen die beter is dan die van de concurrentie en ze rijden voor de concurrentie uit.

Geef Webber een wagen die beter is dan de concurrentie en hij vecht met ze mee. Dat is nou net het verschil.

CitaatMaar om alle credits bij de wagen te leggen gaat me te ver.

Mij ook. Maar zeggen dat Vettel een klasse apart is en superieur is zo overdreven. Vandaag was Alonso helemaal niets minder.
waarom mag je dat niet zeggen?? hij haalde redelijk onbedreigd de wedstrijd binnen. En of dat nou vooral aan hem ligt of aan de auto, dat wordt er helemaal niet bijgezegd, de combinatie RB en Vettel was iig 'superieur'


En daar sluit ik mij bij aan ;) . En ik begrijp dat sommige mensen hier het graag anders willen zien door hun roze bril maar helaas het is nu niet anders, en er zal ook vast wel een tijd komen dat hun favorieten gaan scoren.

Ik kan me 1992 nog goed voor de geest halen. Dat jaar naar een race of 4 geweest. Nigel Mansell achterna. Voor veel f1 volgers was dat ook dood en dood saai. Schumacher flikte het kunstje ook in een seizoen. Dit jaar zal het Vettel zijn. Maar aan alles komt een keer een einde. Ook met Vettel. Zolang we maar goede races zien, en niet dat soort bagger van gisteren.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: monaco2011 op 27 juni 2011 - 13:01:28
Citaat van: Burorri op 26 juni 2011 - 16:42:29
Citaat van: com op 26 juni 2011 - 16:40:05
Saaie race maar Vettel weer helemaal supriuur en een klasse appart. En ik denk dat er in silverstone niks gaat veranderen.
Vettel is zeker niet klasse apart, dat is Adrian Newey. Vettel doet wat Alonso, Hamilton en Rosberg ook kunnen doen in die auto.
Hoe goed was Schumacher dan wel niet, dat ie 5 jaar Newey verslagen heeft?  ;) 7 jaar zelfs
Schumacher was ook goed, net Als Vettel nu. Maar zij zijn ook afhankelijk van de auto die ze krijgen. Byrne? was die jaren kennelijk iets beter dan Newey en Schumacher was in die jaren ook duidelijk (1 van de)  beste. Maar nu is het ook heel duidelijk voor mij dat de auto gewoon te goed is. Vettel rijd ook super, dat wil ik helemaal niet ontkennen, maar in mijn ogen niet zo'n prestatie als het lijkt, door die enorme voorsprong. Webber is gewoon 2 klasse (of 1) lager dan Vettel.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Citaat van: monaco2011 op 27 juni 2011 - 14:22:39
Citaat van: Gerard op 27 juni 2011 - 13:12:59
Citaat van: monaco2011 op 27 juni 2011 - 13:01:28
Citaat van: Burorri op 26 juni 2011 - 16:42:29
Citaat van: com op 26 juni 2011 - 16:40:05
Saaie race maar Vettel weer helemaal supriuur en een klasse appart. En ik denk dat er in silverstone niks gaat veranderen.
Vettel is zeker niet klasse apart, dat is Adrian Newey. Vettel doet wat Alonso, Hamilton en Rosberg ook kunnen doen in die auto.
Hoe goed was Schumacher dan wel niet, dat ie 5 jaar Newey verslagen heeft?  ;) 7 jaar zelfs

;D Je hebt wel humor monaco2011 ! Tenminste, ik mag aannemen dat het cinisch bedoeld is
???
cynisch weet ik niet, maar t is iig niet zoals ik denk, laat dat ff duidelijk zijn. Maar t is iig bullshit om succes aan één persoon op te hangen, Formule 1 is tegenwoordig ook een teamsport. Het succes van Red Bull is natuurlijk niet alleen Newey, maar uiteraard ook Vettel, net als Horner,  Matesnitzel (of hoe die gast ook heet) en de rest van het team. En voor Schumacher en Ferrari geldt uiteraard precies hetzelfde.
Maar k heb idd ook humor, dat klopt wel ;)

ik ben het volledig met je eens monaco2011

Folkert

Citaat van: monaco2011 op 27 juni 2011 - 14:22:39
Citaat van: Gerard op 27 juni 2011 - 13:12:59
Citaat van: monaco2011 op 27 juni 2011 - 13:01:28
Citaat van: Burorri op 26 juni 2011 - 16:42:29
Citaat van: com op 26 juni 2011 - 16:40:05
Saaie race maar Vettel weer helemaal supriuur en een klasse appart. En ik denk dat er in silverstone niks gaat veranderen.
Vettel is zeker niet klasse apart, dat is Adrian Newey. Vettel doet wat Alonso, Hamilton en Rosberg ook kunnen doen in die auto.
Hoe goed was Schumacher dan wel niet, dat ie 5 jaar Newey verslagen heeft?  ;) 7 jaar zelfs

;D Je hebt wel humor monaco2011 ! Tenminste, ik mag aannemen dat het cinisch bedoeld is
???
cynisch weet ik niet, maar t is iig niet zoals ik denk, laat dat ff duidelijk zijn. Maar t is iig bullshit om succes aan één persoon op te hangen, Formule 1 is tegenwoordig ook een teamsport. Het succes van Red Bull is natuurlijk niet alleen Newey, maar uiteraard ook Vettel, net als Horner,  Matesnitzel (of hoe die gast ook heet) en de rest van het team. En voor Schumacher en Ferrari geldt uiteraard precies hetzelfde.
Maar k heb idd ook humor, dat klopt wel ;)
Precies, dus ook niet alleen Vettel. Laatste tijd word het beetje Vettel dit Vettel dat en hoe goed Vettel wel niet is. En hij is ook goed, maar hij is geen uniek talent en zeker 3 rijders kunnen op zijn minst wat hij kan in deze RB. Misschien nog wel beter. Daarom wilde ik ook eens een keer Newey in de schijnwerpers zetten, maar kennelijk kunnen mensen daar ook niet tegen en zeggen ze dat ik slecht verliezer ben.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Inderdaad! Hakkinen had in 98 geen race gwewonnen, en hij reed dat jaar in de beste auto van het veld en voilla, hij werd dat jaar WK

mika was niet ineens een veel betere coureur, nee, het HELE PAKKET was er, en de hele combi, auto, rijder, alles klopte..

DC was toen een beetje wat Webber nu is...

SDG

Is het overigens iemand opgevallen dat er geen enkele uitvaller was in de race? Alle 24 wagens aan de start haalden ook de finish. Ik denk dat ze bij de kleinere teams zo stilaan beginnen te wanhopen, mocht deze trend zich blijven doorzetten - en gezien de alsmaar strengere motorreglementen zal dat wellicht ook het geval zijn. (ter vergelijking: in de Indycar Series, waar iedereen met dezelfde motor - Honda - rijdt, dateert het laatste motordefect nu ook al van drie jaar terug)

Gerard

Ik heb ook gen gele vlag gezien....   :o