Grand Prix van Europa, Valencia street circuit

Gestart door Enzo, 18 juni 2011 - 19:25:41

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Burorri op 26 juni 2011 - 17:09:32
dat is een Feit.

Dat is het zeker. Alonso deed het al in de Renault een paar jaar terug. Is lekker hoor, rijden in de beste wagen. Al rijd je niks beter dan een ander dan nog win je.

Overigens zeg ik dit niet om Vettel's prestaties neer te halen. Hij doet het gewoon uitstekend, niets op aan te merken. Maar de twee overwinningen die ik dit jaar het knapst vond zijn nou net die twee die niet van hem zijn.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 26 juni 2011 - 17:51:15
Citaat van: Burorri op 26 juni 2011 - 17:09:32
dat is een Feit.

Dat is het zeker. Alonso deed het al in de Renault een paar jaar terug. Is lekker hoor, rijden in de beste wagen. Al rijd je niks beter dan een ander dan nog win je.

Overigens zeg ik dit niet om Vettel's prestaties neer te halen. Hij doet het gewoon uitstekend, niets op aan te merken. Maar de twee overwinningen die ik dit jaar het knapst vond zijn nou net die twee die niet van hem zijn.
Inderdaad, die kwamen nu net van Mclaren. Vettel doet het inderdaad neit slecht, maar zijn overwinningen zijn nu niet echt hoogstaand. Man van de race is in mijn ogen ook Newey.
Trotse vader van Rosalie(L)

SDG

Citaat van: Kootje op 26 juni 2011 - 16:36:37
Voor Valencia begrippen was het 'n leuke race.
Helaas is dat niet voldoende.

Een paar leuke gevechten gezien ,maar over het geheel genomen SAAI !!!
Ik had nog enige hoop vanwege DRS en Pirelli ,maar nee ..... ,voor mij heeft Valencia nu definitief afgedaan.

Zet in Silverstone of Spa ook een zandstrand en palmbomen en zorg daar ook voor dertig graden in de schaduw en ik ga akkoord met je.

Kootje

Citaat van: SDG op 26 juni 2011 - 17:57:46
Citaat van: Kootje op 26 juni 2011 - 16:36:37
Voor Valencia begrippen was het 'n leuke race.
Helaas is dat niet voldoende.

Een paar leuke gevechten gezien ,maar over het geheel genomen SAAI !!!
Ik had nog enige hoop vanwege DRS en Pirelli ,maar nee ..... ,voor mij heeft Valencia nu definitief afgedaan.

Zet in Silverstone of Spa ook een zandstrand en palmbomen en zorg daar ook voor dertig graden in de schaduw en ik ga akkoord met je.
Ja hallo ..... jij was erbij !!!  ???
Das toch anders.  ::)
Hier vanaf m'n bankstelletje was het moeilijk om wakker te blijven.  >:(

Franky R.

Citaat van: Kootje op 26 juni 2011 - 18:11:09
Citaat van: SDG op 26 juni 2011 - 17:57:46
Citaat van: Kootje op 26 juni 2011 - 16:36:37
Voor Valencia begrippen was het 'n leuke race.
Helaas is dat niet voldoende.

Een paar leuke gevechten gezien ,maar over het geheel genomen SAAI !!!
Ik had nog enige hoop vanwege DRS en Pirelli ,maar nee ..... ,voor mij heeft Valencia nu definitief afgedaan.

Zet in Silverstone of Spa ook een zandstrand en palmbomen en zorg daar ook voor dertig graden in de schaduw en ik ga akkoord met je.
Ja hallo ..... jij was erbij !!!  ???
Das toch anders.  ::)
Hier vanaf m'n bankstelletje was het moeilijk om wakker te blijven.  >:(


Ook ik ben meermaals in slaap gevallen. Ik dacht nog dat Lewis of Fernando iets terug zou kunnen doen, maar nee...HEt was weer eens een optocht... ::)


En dan gaan bij mij de oogjes dicht.

Franky R.

Citaat van: com op 26 juni 2011 - 16:40:05
Saaie race maar Vettel weer helemaal supriuur en een klasse appart. En ik denk dat er in silverstone niks gaat veranderen.


Sorry, hoor...maar is dat nu zo moeilijk als je de snelste auto van de grid hebt?
Jeroen schreef al...
CitaatAlonso deed het al in de Renault een paar jaar terug. Is lekker hoor, rijden in de beste wagen. Al rijd je niks beter dan een ander dan nog win je


En wanneer heeft Vettel onder druk gezeten in Valencia? Nee, hij maakte geen fout en deed wat hij moet doen. Maar om dat nu op te hemelen als 'superieur' en 'een klasse apart'...


Vettel mag Newey idd. een dure horloge o.i.d. kado doen...Voor een dergelijk sublieme auto!

Folkert

Citaat van: Franky R. op 26 juni 2011 - 18:34:01
Citaat van: com op 26 juni 2011 - 16:40:05
Saaie race maar Vettel weer helemaal supriuur en een klasse appart. En ik denk dat er in silverstone niks gaat veranderen.


Sorry, hoor...maar is dat nu zo moeilijk als je de snelste auto van de grid hebt?
Jeroen schreef al...
CitaatAlonso deed het al in de Renault een paar jaar terug. Is lekker hoor, rijden in de beste wagen. Al rijd je niks beter dan een ander dan nog win je


En wanneer heeft Vettel onder druk gezeten in Valencia? Nee, hij maakte geen fout en deed wat hij moet doen. Maar om dat nu op te hemelen als 'superieur' en 'een klasse apart'...


Vettel mag Newey idd. een dure horloge o.i.d. kado doen...Voor een dergelijk sublieme auto!
Sterker nog, hij maakte wel een foutje terwijl hij niet eens onder druk stond. Maar voor mij is Newey de man van het seizoen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Ik vind dat Newey teveel credits krijgt.
Toegegeven ,de man is geniaal ,briljant enz. enz. ,maar ook hij kan 't niet alleen.

Daarnaast vind ik het wel erg makkelijk om Vettel's successen op de auto af te schuiven.
Natuurlijk is het de beste wagen van het veld ,maar dan nog moet je 't wel ff doen.
Als het echt alleen aan de auto ligt ,waarom wint Webber dan niet ??


monaco2011

Citaat van: Burorri op 26 juni 2011 - 19:17:09
Citaat van: Franky R. op 26 juni 2011 - 18:34:01
Citaat van: com op 26 juni 2011 - 16:40:05
Saaie race maar Vettel weer helemaal supriuur en een klasse appart. En ik denk dat er in silverstone niks gaat veranderen.


Sorry, hoor...maar is dat nu zo moeilijk als je de snelste auto van de grid hebt?
Jeroen schreef al...
CitaatAlonso deed het al in de Renault een paar jaar terug. Is lekker hoor, rijden in de beste wagen. Al rijd je niks beter dan een ander dan nog win je


En wanneer heeft Vettel onder druk gezeten in Valencia? Nee, hij maakte geen fout en deed wat hij moet doen. Maar om dat nu op te hemelen als 'superieur' en 'een klasse apart'...


Vettel mag Newey idd. een dure horloge o.i.d. kado doen...Voor een dergelijk sublieme auto!
Sterker nog, hij maakte wel een foutje terwijl hij niet eens onder druk stond. Maar voor mij is Newey de man van het seizoen.
Burrori is een slechte verliezer zeg.. bah..

0634

Citaat van: Kootje op 26 juni 2011 - 19:44:19
Ik vind dat Newey teveel credits krijgt.
Toegegeven ,de man is geniaal ,briljant enz. enz. ,maar ook hij kan 't niet alleen.

Daarnaast vind ik het wel erg makkelijk om Vettel's successen op de auto af te schuiven.
Natuurlijk is het de beste wagen van het veld ,maar dan nog moet je 't wel ff doen.
Als het echt alleen aan de auto ligt ,waarom wint Webber dan niet ??
Omdat Webber een stuk minder is dan Vettel.

Kootje

#130
Citaat van: Jeroen op 26 juni 2011 - 19:59:43
Citaat van: Kootje op 26 juni 2011 - 19:44:19
Ik vind dat Newey teveel credits krijgt.
Toegegeven ,de man is geniaal ,briljant enz. enz. ,maar ook hij kan 't niet alleen.

Daarnaast vind ik het wel erg makkelijk om Vettel's successen op de auto af te schuiven.
Natuurlijk is het de beste wagen van het veld ,maar dan nog moet je 't wel ff doen.
Als het echt alleen aan de auto ligt ,waarom wint Webber dan niet ??
Omdat Webber een stuk minder is dan Vettel.
En dus ligt het niet alleen aan de auto ,zoals sommige hier lijken te suggereren. ;)

0634

Citaat van: Kootje op 26 juni 2011 - 20:01:31
En dus ligt het niet alleen aan de auto ,zoals sommige hier lijken te suggereren.
Dat ie wint wel, dat ie Webber verslaat niet.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 26 juni 2011 - 20:02:03
Citaat van: Kootje op 26 juni 2011 - 20:01:31
En dus ligt het niet alleen aan de auto ,zoals sommige hier lijken te suggereren.  ;)
Dat ie wint wel, dat ie Webber verslaat niet.
;D  Das wel erg makkelijk gedacht.  ::)

Folkert

Citaat van: monaco2011 op 26 juni 2011 - 19:55:12
Citaat van: Burorri op 26 juni 2011 - 19:17:09
Citaat van: Franky R. op 26 juni 2011 - 18:34:01
Citaat van: com op 26 juni 2011 - 16:40:05
Saaie race maar Vettel weer helemaal supriuur en een klasse appart. En ik denk dat er in silverstone niks gaat veranderen.


Sorry, hoor...maar is dat nu zo moeilijk als je de snelste auto van de grid hebt?
Jeroen schreef al...
CitaatAlonso deed het al in de Renault een paar jaar terug. Is lekker hoor, rijden in de beste wagen. Al rijd je niks beter dan een ander dan nog win je


En wanneer heeft Vettel onder druk gezeten in Valencia? Nee, hij maakte geen fout en deed wat hij moet doen. Maar om dat nu op te hemelen als 'superieur' en 'een klasse apart'...


Vettel mag Newey idd. een dure horloge o.i.d. kado doen...Voor een dergelijk sublieme auto!
Sterker nog, hij maakte wel een foutje terwijl hij niet eens onder druk stond. Maar voor mij is Newey de man van het seizoen.
Burrori is een slechte verliezer zeg.. bah..
Nee hoor, ik geef ook veel kredits aan Vettel. Doet het erg goed dit jaar, maar laten we niet vergeten dat hij echt wel verre weg verre weg de beste auto heeft.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: Kootje op 26 juni 2011 - 20:04:31
Citaat van: Jeroen op 26 juni 2011 - 20:02:03
Citaat van: Kootje op 26 juni 2011 - 20:01:31
En dus ligt het niet alleen aan de auto ,zoals sommige hier lijken te suggereren.  ;)
Dat ie wint wel, dat ie Webber verslaat niet.
;D  Das wel erg makkelijk gedacht.  ::)
Echt? Dus eigenlijk is die Redbull niet sneller en constanter dan de McLarens en Alonso en ligt het puur aan Vettel?

Want ik geloof dat niet zo. Ik zie een rijder in de beste auto uitstekend presteren, zoals Button dat deed in de eerste seizoenshelft van 2009 toen hij de beste wagen had. Of Alonso in de Renault van 2005. Of Schumacher in diverse jaren. Of Hill in 96, Mansell 92, etc. etc.

Zet een toprijder in de beste wagen en hij wint races en titels voor je. Daarvoor verdient hij credits, maar het zijn geen heldendaden die hij wekelijks verricht hoor. Kom nou toch. Die heeft hij momenteel ook helemaal niet nodig.