Grand Prix van Europa, Valencia street circuit

Gestart door Enzo, 18 juni 2011 - 19:25:41

« vorige - volgende »

Gerard

Weinig verrassend, Seb op P1.... Jammer genoeg was het niet de race waar ik op hoopte.. Wederom is Valencia een saai gebeuren gebleken...

jammer..

0634

flut race, flutbaan. Mocht volgens sommigen van tevoren niet gezegd worden, maar dat was het wel. Een draak. Gadver.

flupke3

Niet de beste race van het jaar gezien maar toch de moeite om te zien.
En Vettel voor wat mij betreft mag gerust opnieuw kampioen worden.
In de beste wagen is het gemakkelijker maar dit seizoen nog maar 1 foutje
gezien van hem en dan ben je op die leeftijd uitzonderlijk goed te noemen.

Folkert

Citaat van: flupke3 op 26 juni 2011 - 15:58:51
Niet de beste race van het jaar gezien maar toch de moeite om te zien.
En Vettel voor wat mij betreft mag gerust opnieuw kampioen worden.
In de beste wagen is het gemakkelijker maar dit seizoen nog maar 1 foutje
gezien van hem en dan ben je op die leeftijd uitzonderlijk goed te noemen.
Van mij niet. Vettel is niet slecht, maar hij word enorm geholpen door de prestatie van Newey. Zet Alonso of Hamilton naast Vettel en Vettel is bij lange na niet zo goed als hij nu schijnt te zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Zet een toprijder in zo'n auto en hij wint bijna alles. Voorbeelden daarvan te over. Vettel doet het gewoon prima. Maar verder niet uitzonderlijk.


Edwin90

Veruit de saaiste race van het seizoen, weinig spektakel, op een paar uitzonderingen na dan.

Vettel wederom gewoon een klasse appart. Heb het idee dat hij gewoon aan het controleren was in plaats van pushen voor een voorsprong.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 26 juni 2011 - 16:23:46
Zet een toprijder in zo'n auto en hij wint bijna alles. Voorbeelden daarvan te over. Vettel doet het gewoon prima. Maar verder niet uitzonderlijk.
Daarom noemde ik een Alonso of een Hamilton. Vettel is niet slecht, maar Adrian helpt hem echt enorm. wat ik al eerder zei: zet Alonso of Hamilton naast Vettel en Vettel lijtk helemaal niet zo goed als iedereen nu denkt.

Vettel was geen klasse apart, Newey is nu 2 jaar achter elkaar klasse apart.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Voor Valencia begrippen was het 'n leuke race.
Helaas is dat niet voldoende.

Een paar leuke gevechten gezien ,maar over het geheel genomen SAAI !!!
Ik had nog enige hoop vanwege DRS en Pirelli ,maar nee ..... ,voor mij heeft Valencia nu definitief afgedaan.

com

Saaie race maar Vettel weer helemaal supriuur en een klasse appart. En ik denk dat er in silverstone niks gaat veranderen.

Folkert

Citaat van: com op 26 juni 2011 - 16:40:05
Saaie race maar Vettel weer helemaal supriuur en een klasse appart. En ik denk dat er in silverstone niks gaat veranderen.
Vettel is zeker niet klasse apart, dat is Adrian Newey. Vettel doet wat Alonso, Hamilton en Rosberg ook kunnen doen in die auto.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634


com

Citaat van: Burorri op 26 juni 2011 - 16:42:29
Citaat van: com link=topic=11646.msg298719#msg298719 ;) ;) date=1309099205
Saaie race maar Vettel weer helemaal supriuur en een klasse appart. En ik denk dat er in silverstone niks gaat veranderen.
Vettel is zeker niet klasse apart, dat is Adrian Newey. Vettel doet wat Alonso, Hamilton en Rosberg ook kunnen doen in die auto.

Dat is jouw mening

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Jozef

Iemand trouwens enig idee of het ooit al eerder is gebeurd dat er geen enkele keer de gele vlag moet gezwaaid worden in een race?