Grand Prix van Europa, Valencia street circuit

Gestart door Enzo, 18 juni 2011 - 19:25:41

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Enzo op 22 juni 2011 - 13:24:28
Citaat van: Kootje op 22 juni 2011 - 12:20:43
Citaat van: M@rc op 22 juni 2011 - 12:14:15
Citaat van: Kootje op 22 juni 2011 - 12:12:00
Citaat van: M@rc op 22 juni 2011 - 12:02:43
Misschien krijgen we nog eens een Red Bull Air race.
Die hebben we vorig jaar toch al gehad.  ;) ;D

http://www.youtube.com/watch?v=vOBKA9q_DWU&feature=related

Net daarom de "nog eens". ;)  :D
Snap 'm ,maar gaf me 'n mooi excuus om het filmpje weer eens te plaatsen.
Het blijft nou eenmaal het meest aansprekende wat daar ooit gebeurd is.

Heiki zal zijn spiegels goed in de gaten houden voor een snel naderende Bull verwacht ik... ;D
Hij kan dan beter omhoog kijken, Grotere kans dat Webber hem op die manier inhaalt.  8)
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Burorri op 22 juni 2011 - 14:23:14
Citaat van: Enzo op 22 juni 2011 - 13:24:28
Heiki zal zijn spiegels goed in de gaten houden voor een snel naderende Bull verwacht ik... ;D
Hij kan dan beter omhoog kijken, Grotere kans dat Webber hem op die manier inhaalt.  8)
;D :D ;D

SDG

Ik stond hier zonet, toen ik de omgeving van het circuit aan het verkennen was, aan een tankstation ineens oog in oog met de Safety Car en twee Medical Cars. Een buitenkansje dat ik me uiteraard niet laten ontglippen heb om wat foto's te nemen. ;) (ik kan ze nu spijtig genoeg niet opladen, maar jullie hebben ze tegoed)

Enzo

Citaat van: SDG op 22 juni 2011 - 16:08:16
Ik stond hier zonet, toen ik de omgeving van het circuit aan het verkennen was, aan een tankstation ineens oog in oog met de Safety Car en twee Medical Cars. Een buitenkansje dat ik me uiteraard niet laten ontglippen heb om wat foto's te nemen. ;) (ik kan ze nu spijtig genoeg niet opladen, maar jullie hebben ze tegoed)

Nice SDG, ben benieuwd!  8)
Hoe is het weer?

SDG

32 graden vandaag. Ik zal maar niet vragen hoe warm - of hoe koud - het daar in de Lage Landen is, zeker?  ;D

Enzo

Citaat van: SDG op 22 juni 2011 - 16:18:27
32 graden vandaag. Ik zal maar niet vragen hoe warm - of hoe koud - het daar in de Lage Landen is, zeker?  ;D

Ben ook niet in NL, zou het niet weten... ;D

Kootje

Citaat van: Enzo op 22 juni 2011 - 16:37:25
Citaat van: SDG op 22 juni 2011 - 16:18:27
32 graden vandaag. Ik zal maar niet vragen hoe warm - of hoe koud - het daar in de Lage Landen is, zeker?  ;D

Ben ook niet in NL, zou het niet weten... ;D
Hier in Baarn (midden NL) is het 'n graadje of 18.

Folkert

Citaat van: SDG op 22 juni 2011 - 16:18:27
32 graden vandaag. Ik zal maar niet vragen hoe warm - of hoe koud - het daar in de Lage Landen is, zeker?  ;D
Oh, dat mag hoor. Hier is het 40 graden en heel aangenaam. Gratis eten en drinken tot aan (wanneer kwam je ook al weer terug)
Trotse vader van Rosalie(L)


Gerard

Citaat van: Enzo op 23 juni 2011 - 11:14:07
http://www.gppits.net/nieuws/video_the_f1_safety_car/


Gave bak!! Het ziet er alleen altijd uit of hij niet vooruit te branden is als die F1 auto's erachter slingeren.. :)

SDG

Pfft, vandaag een flink eind gewandeld in de brandende zon en op de koop toe mij per auto door het drukke stadsverkeer geslingerd tussen een horde uitzinnige zuiderlingen om mijn tickets op te gaan halen. Al wie hier nog zijn rijbewijs nog moet halen weet bij deze wat te doen als hij echt wil weten wat autorijden is...

Maar ik heb mijn tickets nu en dat is uiteraard het voornaamste!  ;)

Enzo

30+ in Valencia, ik verwacht weer wat mooie shots vanuit het zwembad... ;D


Enzo