Grand Prix van Europa, Valencia street circuit

Gestart door Enzo, 18 juni 2011 - 19:25:41

« vorige - volgende »

Gerard

Ok,dan zullen de nummers 2 t/m 24 (of minder,ligt eraan of iedereen door de 107% komt,maar dat zal wel aangezien de FIA iedereen laat meedoen ongezacht de Qtijd) niet hetzelfde zijn,maar nog steeds zal Vettel winnen ;D

Kootje

Citaat van: Gerard op 20 juni 2011 - 22:07:36
Ok,dan zullen de nummers 2 t/m 24 (of minder,ligt eraan of iedereen door de 107% komt,maar dat zal wel aangezien de FIA iedereen laat meedoen ongezacht de Qtijd) niet hetzelfde zijn,maar nog steeds zal Vettel winnen ;D
;D

T.Nuvolari

Citaat van: Jeroen op 20 juni 2011 - 20:29:50
Citaat van: M@rc op 20 juni 2011 - 20:10:04
Inderdaad, maar die tellen dus niet als inhaalmanoeuvre.
Nee, maar dan zal de finish niet gelijk zijn aan de startopstelling ;).

Betweter!  ;D

Enzo

Op Autosport valt te lezen dat de teams in Valencia al beperkingen krijgen m.b.t. engine mapping.
Ze mogen na de quali de map niet omzetten naar een race map, dit zal voorkomen dat een team een agressieve instelling gebruiken voor de quali.
Vermoedelijk zal in Valencia het verschil tussen Red Bull en de andere al kleiner zijn, misschien wel weg... ::)

Ik ben erg benieuwd hoe dit zich zal uiten.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/92494

rafael25

Citaat van: Enzo op 21 juni 2011 - 12:31:25
Op Autosport valt te lezen dat de teams in Valencia al beperkingen krijgen m.b.t. engine mapping.
Ze mogen na de quali de map niet omzetten naar een race map, dit zal voorkomen dat een team een agressieve instelling gebruiken voor de quali.
Vermoedelijk zal in Valencia het verschil tussen Red Bull en de andere al kleiner zijn, misschien wel weg... ::)

Ik ben erg benieuwd hoe dit zich zal uiten.

http://www.autosport.com/news/report.php/id/92494

echt mooi dit, we kunnen net zo goed met standaardwagens gaan rijden. Als een team iets vind word het toch verbannen, er is weinig leuks og mogelijk in de formule 1. :D

Gerard

tja, waar is de tijd gebleven dat de technologie uit de F1, " uitvindingen", verbeteringen etc., gebruikt wordt in de ruimtevaart, de consumenten auto industrie en ga zo maar door?? :-X
Als iets nieuws gevonden wordt, krijgt men niet de tijd om het door te ontwikkelen omdat het (midden in hetseizoen!!!) verbannen wordt... >:(  (hoort eigenlijk in een ander topic,maar goed, vanaf deze GP gaat de nieuwe regel in , dus toe maar...)

Edwin90

Ik denk dat eerder het probleem is dat de kleine teams geen geld hebben om het óók te ontwikkelen. En de kloof daarom te groot wordt. Dat is ook weer niet goed voor de sport hé. Als HRT Virgin en Lotus 99% van de tijd buiten de 107% staan.

0634

Citaat van: Gerard op 21 juni 2011 - 15:37:30
tja, waar is de tijd gebleven dat de technologie uit de F1, " uitvindingen", verbeteringen etc., gebruikt wordt in de ruimtevaart, de consumenten auto industrie en ga zo maar door?? :-X

In werkelijkheid heeft de waarde van de F1 voor andere industrieen altijd wel meegevallen hoor. Er is niets uit gekomen dat anders niet zou zijn ontstaan.

JimmySPA

Blehhhhh Valencia, saaaaaaaaaaaaaai!
Hopelijk weer eens een goede startcrash waardoor we een knotsgekke wedstrijd krijgen. Of gewoon regen!!!

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

robbert

Citaat van: JimmySPA op 21 juni 2011 - 20:41:40
Blehhhhh Valencia, saaaaaaaaaaaaaai!
Hopelijk weer eens een goede startcrash waardoor we een knotsgekke wedstrijd krijgen. Of gewoon regen!!!

ja bij regen, zal je zeker en vast GEEN startcrash krijgen. Dan krijgen we een gewone SC start

T.Nuvolari

Misschien krijgen we nog eens een Red Bull Air race.

Kootje


T.Nuvolari


Kootje

Citaat van: M@rc op 22 juni 2011 - 12:14:15
Citaat van: Kootje op 22 juni 2011 - 12:12:00
Citaat van: M@rc op 22 juni 2011 - 12:02:43
Misschien krijgen we nog eens een Red Bull Air race.
Die hebben we vorig jaar toch al gehad.  ;) ;D

http://www.youtube.com/watch?v=vOBKA9q_DWU&feature=related

Net daarom de "nog eens". ;)  :D
Snap 'm ,maar gaf me 'n mooi excuus om het filmpje weer eens te plaatsen.
Het blijft nou eenmaal het meest aansprekende wat daar ooit gebeurd is.

Enzo

Citaat van: Kootje op 22 juni 2011 - 12:20:43
Citaat van: M@rc op 22 juni 2011 - 12:14:15
Citaat van: Kootje op 22 juni 2011 - 12:12:00
Citaat van: M@rc op 22 juni 2011 - 12:02:43
Misschien krijgen we nog eens een Red Bull Air race.
Die hebben we vorig jaar toch al gehad.  ;) ;D

http://www.youtube.com/watch?v=vOBKA9q_DWU&feature=related

Net daarom de "nog eens". ;)  :D
Snap 'm ,maar gaf me 'n mooi excuus om het filmpje weer eens te plaatsen.
Het blijft nou eenmaal het meest aansprekende wat daar ooit gebeurd is.

Heiki zal zijn spiegels goed in de gaten houden voor een snel naderende Bull verwacht ik... ;D