Grand Prix van Europa, Valencia street circuit

Gestart door Enzo, 18 juni 2011 - 19:25:41

« vorige - volgende »

Gerard

Na canada 2011 is elke race ben denk ik ;) maar, ik heb goede hoop!

Kootje

Toch grappig om te zien hoe ieder mens zo'n GP beleefd.
Ik vond Canada helemaal niet zo spectaculair.
Het was 'n mooie race ,dat zeker.
Maar ik vond China 2011 bijvoorbeeld vele malen leuker.

Valencia is normaal waardeloos ,dus heel hoge verwachtingen heb ik nu ook niet.
Gelukkig zullenl DRS en de Pirelli's er wel weer voor zorgen dat er iig nog iets van spanning komt.
En wie weet ..... wordt het de race van het jaar.

Hamilton wil zich sowieso revancheren ,dus dat kan nog leuk worden.  :P :D ;D

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/262410/hamilton-hoopt-in-valencia-terug-te-slaan/

0634

Citaat van: Kootje op 19 juni 2011 - 12:50:05

Maar ik vond China 2011 bijvoorbeeld vele malen leuker.

China was ook geweldig inderdaad. Qua race misschien nog wel beter. Alleen was de race in Canada nog onvoorspelbaarder. Alle twee geweldig.

Kootje

We hebben sowieso 'n geweldig seizoen tot nu toe.
Alleen zo jammer dat het kampioenschap al zo goed als vergeven is.

_Makke_

Ik ga dit jaar de race eens opnemen denk ik. Kan ik het eens opzetten wanneer ik de slaap niet kan vatten. Geen slaappil die daar tegen op kan.

Kootje

Citaat van: Makke op 19 juni 2011 - 13:08:50
Ik ga dit jaar de race eens opnemen denk ik. Kan ik het eens opzetten wanneer ik de slaap niet kan vatten. Geen slaappil die daar tegen op kan.
;D ;D ;D


Folkert

Citaat van: Makke op 19 juni 2011 - 13:08:50
Ik ga dit jaar de race eens opnemen denk ik. Kan ik het eens opzetten wanneer ik de slaap niet kan vatten. Geen slaappil die daar tegen op kan.
LOL ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Lol! ;)

lewis wil zich idd revangeren... Dat wilde hij ook in Canada... Laat hem nou maar eens het hoofd koel houden en goed kwalificeren, inhalen op Valencia is nou ook weer niet heel makkelijk tussen die hekken

Folkert

Citaat van: Gerard op 19 juni 2011 - 14:49:37
Lol! ;)

lewis wil zich idd revangeren... Dat wilde hij ook in Canada... Laat hem nou maar eens het hoofd koel houden en goed kwalificeren, inhalen op Valencia is nou ook weer niet heel makkelijk tussen die hekken
Inderdaad, laat hem nu is even 1 of 2 races rijden met iets minder risico, is het seizoen voor mij ook wat leuker :P
Maar aan de andere kant zou het wel gaaf zijn als het wel lukt.  8)

Iemand er al rekening mee gehouden dat het kan gaan regenen, gezien het regenachtige weer in Europa.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

CitaatIemand er al rekening mee gehouden dat het kan gaan regenen, gezien het regenachtige weer in Europa.

Dat zit er volgens de berichten niet in ,maar ..... je weet 't nooit.
In 'n week kan er nog 'n hoop veranderen.

robbert

Citaat van: Makke op 19 juni 2011 - 13:08:50
Ik ga dit jaar de race eens opnemen denk ik. Kan ik het eens opzetten wanneer ik de slaap niet kan vatten. Geen slaappil die daar tegen op kan.

ola makke is ook terug. Ja jij hebt dus wellicht de gp van monaco en spanje ook gemist. Zij zijn normaal ook zo saai, maar we hebben genoten.

rafael25

Een vraagje aan Iedereen:
waarom ligt witte vlek in de circuit (vanaf 1:23)



Hamilton pole 2009!!!!!!!!

Kootje

Dat is poeder wat ze gebruiken om het spoor van olie te absorberen wat daar door iemand neergelegd is.
Weet niet wie ,maar daar komt iemand anders vast wel mee.  ;)

robbert

ik denk dat daar was, dat vettel zijn motor heeft opgeblazen tijdens de trainingen

Gerard

Oh, is dat het..
Ik dacht dat ze dat " lijntje" er expres hadden neergelegd, om de coureurs erop te wijzen dat er nog steds aan doping controle gedaan wordt ;D :D