Grand Prix van Europa, Valencia street circuit

Gestart door Enzo, 18 juni 2011 - 19:25:41

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: Franky R. op 28 juni 2011 - 23:58:07
http://www.gppits.net/nieuws/spaanse_gp_voortaan_in_valencia/


OMG, laat het een gerucht zijn...Tot 2021 op dat achterlijk, opgedirkte industrieterrein rijden..oh, nee.. >:(

als de f1 zo lang nog bestaat, met dat nieuw motorreglement

janke

Citaat van: Franky R. op 28 juni 2011 - 23:58:07
http://www.gppits.net/nieuws/spaanse_gp_voortaan_in_valencia/


OMG, laat het een gerucht zijn...Tot 2021 op dat achterlijk, opgedirkte industrieterrein rijden..oh, nee.. >:(

Open net GPPits en krijg dit voor mijn ogen (weer een mooi stuk trouwens Jeroen). Ik hoop ook dat het een gerucht is, tot 2021?? Maar zolang Valencia elk jaar keurig zijn centen betaald aan (B)ernie ben je daar zo maar niet van af. Laten de heren die hier over gaan maar een referendum houden onder de fans. Een fantastisch racecircuit als Spa moet vrezen voor zijn toekomst/bestaan. De omgedraaide wereld.
Some things are too important to be left in the past.

Gerard

#182
Citaat van: janke op 29 juni 2011 - 08:50:45
Citaat van: Franky R. op 28 juni 2011 - 23:58:07
http://www.gppits.net/nieuws/spaanse_gp_voortaan_in_valencia/



OMG, laat het een gerucht zijn...Tot 2021 op dat achterlijk, opgedirkte industrieterrein rijden..oh, nee.. >:(

Open net GPPits en krijg dit voor mijn ogen (weer een mooi stuk trouwens Jeroen). Ik hoop ook dat het een gerucht is, tot 2021?? Maar zolang Valencia elk jaar keurig zijn centen betaald aan (B)ernie ben je daar zo maar niet van af. Laten de heren die hier over gaan maar een referendum houden onder de fans. Een fantastisch racecircuit als Spa moet vrezen voor zijn toekomst/bestaan. De omgedraaide wereld.

Inderdaad Janke

Zo wordt de sport nou om zeep geholpen! >:(
Zonde!!

gloudiesaurus

Bij Valencia, gaat het zoals Jeroen goed verwoord, toch alleen om het geld. Valencia is zo'n prachtige stad en dan kiezen ze voor dit sfeerloze en deels verlaten industrieterrein...

Ik zou dan nog liever een race op circuit Ricardo Tormo (ook in Valencia) zien.

En Barcelona mag van mij wel blijven staan, zo slecht is dit circuit niet. En er is tenminste sfeer...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

en ze schrappen dus weer een gewoon circuit voor een saai STRATENcircuit >:(

rafael25

Deze rotzooi moeten ze gewoon van de kalender halen. Dit circuit geeft alleen maar saaie races, ziet er niet uit buiten het strand in de achtergrond en meisjes in bikini en in deze tijd dat er teveel circuits op de kalender staan en dit een tweede GP is in hetzelfde land, lijkt dit mij de perfecte keuze voor te verwijderen van de kalender


T.Nuvolari

Ondanks dat het circuit een dikke tegenvaller is vind ik de setting wel mooi. Die klassieke pakhuizen en vismijnen die nu gebruikt worden als pitboxen, veel mooier krijg je ze niet.

Waarom Bernie 2 GP's in Spanje wou is natuurlijk geen misterie. De reden is dezelfde als toen Duitsland 2 GP's had.
Geweldig veel fans en die brengen ook veel Dollars, Euro's en Roebels mee. Ik denk dat zolang Alonso zijn populariteit behoud en de circuits en/of de instanties het willen blijven bekostigen we met 2 saaie, de één al meer dan de ander, Spaanse GP's blijven zitten.

gloudiesaurus

Natuurlijk heeft het met Alonso te maken, voor Alonso was F1 lang niet zo populair in Spanje, toen was het echt alleen het motor racen. Ben bang dat als Alonso ooit stopt dat de populariteit dan ook inzakt... tenzij er een nieuwe Spaanse coureur komt ;)

En zolang je betaald bij Bernie... dan sta je op de kalender :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Kijk naar de 2 circuits in Duitsland. Er rijden daar wereldtoppers in de F1 en "De Ring" én Hockenheim kunnen het amper nog betalen. Bij de terugkeer van MS zat het ook niet vol. Maar voor Valencia weet ik wel een ander circuit. Long Beach/Detroit ?? Vond ik wel wat hebben. Maar ik weet ook, dat het in deze tijd niet meer haalbaar is.
Some things are too important to be left in the past.

0634

misschien is dat nieuwe circuit in Portugal wat.

SDG

Jullie hadden nog een paar fotootjes van de safetycar en de medical car van mij te goed, is het niet?












meatball

Toffe foto's  :)
Zo zien we de sc toch nog want tijdens de race bleef hij gelukkig binnen  ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

janke

Citaat van: meatball op 29 juni 2011 - 21:57:36
Toffe foto's  :)
Zo zien we de sc toch nog want tijdens de race bleef hij gelukkig binnen  ;)

Leuke foto's inderdaad. Maar als opvolger (als hij uitkomt begin 2012) de BMW-M6 gekieteld door Alpina?? 8)
Some things are too important to be left in the past.

Enzo

Zeker leuke foto's, dank SDG!  8)
Enne die BMW......echt nie.... ::)

janke

Some things are too important to be left in the past.