Hoelang volg jij de F1 en welke race blijft jou het beste bij?

Gestart door Supermariobros, 14 mei 2005 - 15:31:28

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Wizard op 17 juni 2011 - 13:35:46
Arrogant en zichzelf altijd een slachtofferrol aanmeten. Wees dan een vent en zeg dat je knokt voor het maximale en waar gehakt wordt vallen nu eenmaal spaanders. So be it.
Dat is me eerlijk gezegd niet zo opgevallen, maar ik kijk nu al 1,5 jaar niet echt meer heel intensief de hele uitzending van de formule 1. Voornamelijk de race.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Wizard op 17 juni 2011 - 13:35:46
Arrogant en zichzelf altijd een slachtofferrol aanmeten. Wees dan een vent en zeg dat je knokt voor het maximale en waar gehakt wordt vallen nu eenmaal spaanders. So be it.

Die eigenschap is toch veel coureurs eigen.
Ik ben iig wel fan van hem ,maar 't gaat mij dan ook om de racer Hamilton en niet om de persoon Lewis.
Maar ik begrijp je bezwaren om fan van de persoon te zijn.

kingsflasher

Brazilië 2008, Massa had wereldkampioen moeten zijn. Dan was er wat meer respect voor hem. En niet zoveel zever, omdat hij is 1 slecht seizoen heeft gereden.

Kootje

Citaat van: kingsflasher op 17 juni 2011 - 16:31:59
Brazilië 2008, Massa had wereldkampioen moeten zijn. Dan was er wat meer respect voor hem. En niet zoveel zever, omdat hij is 1 slecht seizoen heeft gereden.
Zou je denken ??  ::)

2008 Hamilton is WK !!!
Toch is er nu meer gezever omdat hij 2 mindere races reed.  ;)

Wizard

Citaat van: Kootje op 17 juni 2011 - 13:57:10
Die eigenschap is toch veel coureurs eigen.
Ik ben iig wel fan van hem ,maar 't gaat mij dan ook om de racer Hamilton en niet om de persoon Lewis.
Maar ik begrijp je bezwaren om fan van de persoon te zijn.

Vind ik niet. Button, bijvoorbeeld, vind ik een super joviale gast! Daarnaast een teamplayer, lek vinger, lek duim. Kan Hamilton nog een voorbeeld aan nemen. Hamilton heeft een bepaalde air over zich wat hem niet siert. Neem het interview ná Monaco bijvoorbeeld, te debiel voor woorden. Op de één of andere manier knap ik af op zo'n rijders. Senna, bijvoorbeeld, was lang niet altijd even diplomatiek, maar had wel een bepaald charisma. Dat is wat ik mis bij Lewis.

Kootje

Kan ik inkomen.

Maar ik kijk naar wat ze op de baan doen.
Wat ze daarnaast doen boeit me niet zoveel.

Wizard

Wel wat betreft het fan zijn van iemand. De interviews e.d staan direct verbonden met de autosport en hoort naast het rijden bij hun taken. Dus ook daar zul je je enigszins sportief moeten opstellen. Iemand kan nog zo goed rijden, als je naast de baan een drol van een vent bent, kan ik dat niet los zien van elkaar. Ik geniet enorm van Hamilton tijdens de races maar...om het emotioneel te berschrijven...=> mijn hart heeft hij niet gestolen. Button ben ik in de loop der jaren juist meer gaan waarderen. Zowel als rijder als persoon. Als Button Hamilton zou kunnen kloppen, schreeuw ik de longen uit mijn lijf.

Kootje

Tsja ,iedereen is anders hé.  ::)

Er zijn ook mensen die Vettel haten vanwege z'n vingertje.
Nu mag die hem van mij ook daar stoppen waar de zon niet schijnt ,maar om daardoor nu 'n hekel aan 'm te hebben.  :-\

Nee ,ik vind de prestaties op de baan belangrijk ,de rest is bijzaak voor mij.
Ik ben niet bevriend met ze ,en zal dat hoogstwaarschijnlijk nooit worden ook. (te oud en te arm)
Dus wat ze buiten de auto doen vind ik totaal niet interressant.

Wizard

Waar zeg ik dat ik een hekel heb aan Hamilton? Ik ben geen fan van hem maar dat staat hééééééél ver van een hekel hebben aan iemand.

Kootje

Citaat van: Wizard op 17 juni 2011 - 19:44:05
Waar zeg ik dat ik een hekel heb aan Hamilton? Ik ben geen fan van hem maar dat staat hééééééél ver van een hekel hebben aan iemand.
Waar zeg ik dat jij dat zegt ??

Als je dat opmaakt uit m'n Vettel voorbeeld ,dan was dat iig niet zo bedoeld.
Dat was meer om aan te geven dat sommigen zich druk maken om zaken die er voor mij niet toe doen.

Wizard

Oh zo, daar sluit ik mij bij aan, met de kanttekening dat het complete plaatje mij moet aanspreken wil ik mijzelf een fan noemen. Om aan te geven dat ik kritisch ben, de enige coureur die mij fan heeft mogen noemen is Ayrton Senna.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 17 juni 2011 - 13:35:46
Arrogant en zichzelf altijd een slachtofferrol aanmeten. Wees dan een vent en zeg dat je knokt voor het maximale en waar gehakt wordt vallen nu eenmaal spaanders. So be it.


Hamilton stond onder druk, dan doe je rare dingen. Je zegt bijna dat hij zich niet menselijk mag gedragen?


En ook Senna voelde zich soms een slachtoffer [Prost is a coward, toen Prost een clausule in zijn contract had gezet]. Denk maar aan de heibel tussen hem en Balestre!


Het zijn allemaal gedreven sportmensen, maar daarom niet onfeilbaar.


En ja, ook ik erken [als Hamilton-fan] dat zijn houding enigszins is veranderd. Maar dat kan toch niet anders? Of wil jij beweren dat een dergelijk leven, journalisten overal om je heen, je houding zou veranderen?


Michael Schumacher schreef in zijn autobiografie, dat hij journalisten altijd op een afstand hield. Deels omdat hij ook verlegen was...Wat vervolgens voor arrogantie werd aangezien.


Dus hoe weet jij dar Hamilton/Alonso/Sutil zich ook zo gedraagt tegenover de gewone man of vrouw op straat?