Poll: Kritiek Lauda op Hamilton terecht?

Gestart door Franky R., 12 juni 2011 - 22:13:21

« vorige - volgende »

Is de kritiek van Lauda op Hamilton terecht?

Nee, die ouwe zeurt teveel!
17 (77.3%)
Ja, wat Hamilton doet kan niet!
2 (9.1%)
Een voorwaardelijke straf zou moeten, ja.
3 (13.6%)
Anders...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

Wizard

Precies. Vandaar dat ik context erbij haal.

0634

Okee, dan bedoelen we hetzelfde. Great minds think alike :D.

Wizard


Kootje

#123
Citaat van: monaco2011 op 17 juni 2011 - 20:16:30
mooi, dan ga ik de kroeg in ;)
;D Goed plan ,volg je om 'n uur of 11 :D

Citaat van: robbert op 17 juni 2011 - 20:20:37
ik denk dat we hier met een enorme fan van hamilton zitten ;)
:P Valt 't op ?? :-\

CitaatMaar we moeten toegeven, hij heeft ook soms een neiging om te ver te gaan.
Klopt.
Maar dat komt voort uit z'n drang om te racen.
Dat is juist waarom ik fan van hem ben.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 17 juni 2011 - 20:40:30
Citaat van: Kootje op 17 juni 2011 - 19:48:11
Ik vind Button toch echt van 'n niveautje hoger dan Webber al is hij ook zeker geen Alonso.
Maar ja ,das voor eenieder anders hé ,waar leg je de norm ??

Nou ja, de norm is dat je niet alleen maar moet winnen omdat je zo'n goede wagen hebt (niet lullig bedoeld). De race zoals Button die afgelopen zondag reed heb ik Webber nooit zien rijden om eerlijk te zijn. Daarom schaal ik Button toch echt een treetje hoger in. Webber is Barrichello/DC niveau, Button zit daar boven (m.i.).
Ik ook ,maar 'n ander denkt daar wellicht 't zijne van.
Voor Monaco2011 zijn Button en Webber van hetzelfde niveau ,zijn norm ligt dus blijkbaar ergens anders.

0634

Citaat van: Wizard op 17 juni 2011 - 20:46:09
Het kan dus toch!! ;D
Gebeurt wel vaker. Bijvoorbeeld over jouw avatar ;).

Wizard

#126
Oh,we kennen ons langer (F1-forum). ;) Maar goed, offtopic...

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 17 juni 2011 - 20:40:30
Citaat van: Kootje op 17 juni 2011 - 19:48:11
Ik vind Button toch echt van 'n niveautje hoger dan Webber al is hij ook zeker geen Alonso.
Maar ja ,das voor eenieder anders hé ,waar leg je de norm ??

Nou ja, de norm is dat je niet alleen maar moet winnen omdat je zo'n goede wagen hebt (niet lullig bedoeld). De race zoals Button die afgelopen zondag reed heb ik Webber nooit zien rijden om eerlijk te zijn. Daarom schaal ik Button toch echt een treetje hoger in. Webber is Barrichello/DC niveau, Button zit daar boven (m.i.).
China poosje terug, Nurburgring 2009 inclusief drive trough, 5e worden in een Minardi in je debuutrace?? Wat betreft Button afgelopen weekend moet je t ook niet gaan overdrijven natuurlijk.. t was een supermooie overwining, absoluut, maar vooral op basis van die laatste 8 rondjes. Daarvoor heeft ie zich natuurlijk zelf in de race gehouden maar zonder SC was ie kansloos geweest. Meer een overwinning op zn Indycar's, daar zijn dit soort overwinningen aan de orde van de dag. Ik denk dat Button wel meer racer is als Webber, maar qua snelheid (kwalificatie) is Webber misschien weer beter (lees zn wiki maar een na). Op droog weet ik niet wie beter is, in andere omstandigheden heeft Button zich wel als een topper bewezen natuurlijk en daar kan ik trouwens erg van genieten.

0634

Tja, ik sla Button aanmerkelijk hoger aan dan Webber, maar wij verschillen blijkbaar vaak van mening ;D.

Folkert

Citaat van: monaco2011 op 17 juni 2011 - 19:02:15
Citaat van: Jeroen op 17 juni 2011 - 18:53:16
Hij wordt helemaal niet overvleugeld door Vettel... hoe kom je erbij zeg. Er kan er maar eentje kampioen worden en RedBull heeft de laatste tijd de beste auto. McLaren wordt hooguit overvleugeld (al vind ik dat veel te sterk aangezet) door RBR, maar Hamilton zeker niet door Vettel. Zat Lewis in een RBR naast Vettel, moest ik het nog maar zien. Zou wel gaaf zijn trouwens... ;)
qua overwinningen, titels  en poles, staat vettel inmiddels als 2,5 jaar jongere coureur al op gelijke hoogte of erboven (in t geval van poles). Heel knap wat Hamilton heeft gedaan, maar je ziet hoe snel iemand gelijkwaardige statistieken neer kan zetten. Daarom zal hij nog veel meer moeten gaan winnen de komende jaren wil hij daadwerkelijk bij de grootsten gaan horen. Dat wilde ik er maar mee zeggen.
Wat heeft leeftijd er mee te maken?
Vettel heeft nu 2 jaar achter elkaar verre weg de beste auto. Vind je het gek dat Vettel ineens zo veel poles en overwinningen boekt. Lewis heeft al sinds 2009 niet meer de beste auto. Dan is het ook niet zo gek dat hij in resultaten wat achter blijft. Hamilton haalde in zijn 2de jaar al een titel, Vettel pas in zijn 4de jaar(3,5 volgens( Hamilton had in zijn eerste jaar WK kunnen zijn, maar mist die op 1 punt. Dat heb ik Vettel niet zien doen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Burorri op 18 juni 2011 - 13:07:28
Wat heeft leeftijd er mee te maken?
Vettel heeft nu 2 jaar achter elkaar verre weg de beste auto. Vind je het gek dat Vettel ineens zo veel poles en overwinningen boekt. Lewis heeft al sinds 2009 niet meer de beste auto. Dan is het ook niet zo gek dat hij in resultaten wat achter blijft. Hamilton haalde in zijn 2de jaar al een titel, Vettel pas in zijn 4de jaar(3,5 volgens( Hamilton had in zijn eerste jaar WK kunnen zijn, maar mist die op 1 punt. Dat heb ik Vettel niet zien doen.
Leeftijd vind ik ook niet terzake doen.
Dat Vettel nu in de beste auto zit en mede daarom succesvol is ,is ook duidelijk.

Vind alleen niet dat je het behalen van hun titels met elkaar kan vergelijken.
Treu.....Hamilton werd bij z'n debuut Vice-WK en in z'n 2e jaar al WK ,maar hij stapte natuurlijk ook in in de beste auto van het veld.
Vettel daarentegen debuteerde in 'n Toro Rosso* wat weliswaar geen hele slechte auto was ,maar ook geen kampioensmateriaal.
Na 1,5 jaar in die Toro Rosso stapte hij pas in 'n topauto en daar pakte hij ook in z'n 2e jaar de titel.
Aangezien hij nu al hard op weg is naar z'n 2e titel ,doet Vettel het in die zin zelfs beter dan Hamilton.

*eigenlijk BMW maar dat was slechts 1 race ,daarom tel ik die even niet mee

Aan de andere kant..... ,had Hamilton in die Red Bull gezet en hij had z'n 2e titel ook al gehad.
In principe zijn coureurs teveel afhankelijk van hun materiaal ,en zolang ze niet over het gelijke materiaal beschikken kun je geen echt vergelijk maken.
In ieder geval niet wat het de toppers betreft.
Want als bijvoorbeeld* Rosberg in 'n zwakke  Mercedes steevast Massa (die in 'n sterker geachtte Ferrari rondrijdt) zou verslaan ,dan kun je natuurlijk wel stellen dat Rosberg beter is.

*let wel: BIJVOORBEELD ,beweer dus niet dat dit daadwerkelijk zo is

Wizard

Wie de betere is, is relatief en subjectief tevens offtopic. ;) De kritiek vind ik in ieder geval onterecht. De manier waarop hij zijn bolide tegen die van Massa aan parkeerde vond ik net over de streef, voor de rest is Hamilton zo nu en dan te gretig, te enthousiast. Dat ga ik een coureur niet verwijten. Hamilton moet wel zijn waarde bewijzen door constant te worden en nu het even niet meezit, door te slaan.

Kootje

Citaat van: Wizard op 18 juni 2011 - 13:45:15
Wie de betere is, is relatief en subjectief tevens offtopic. ;)

Tsjaaa....zo gaat dat soms.  ;D

CitaatDe kritiek vind ik in ieder geval onterecht. De manier waarop hij zijn bolide tegen die van Massa aan parkeerde vond ik net over de streef, voor de rest is Hamilton zo nu en dan te gretig, te enthousiast. Dat ga ik een coureur niet verwijten. Hamilton moet wel zijn waarde bewijzen door constant te worden en nu het even niet meezit, door te slaan.

Eens.  8)

Gerard

zijn jullie het eindelijk ergens over eens???

pfff dat mag in de krant :D ;D

waar ging het topic ook alweer over? ;)

0634

over Hamilton. Dus dat leek mij nog altijd ontopic ;).