Poll: Kritiek Lauda op Hamilton terecht?

Gestart door Franky R., 12 juni 2011 - 22:13:21

« vorige - volgende »

Is de kritiek van Lauda op Hamilton terecht?

Nee, die ouwe zeurt teveel!
17 (77.3%)
Ja, wat Hamilton doet kan niet!
2 (9.1%)
Een voorwaardelijke straf zou moeten, ja.
3 (13.6%)
Anders...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

Franky R.


0634


Franky R.


_Makke_

Achja, er zijn mensen van die leeftijd die nog grotere onzin uitkramen. Dat waren nu eens 2 overduidelijke raceincidents. In monaco ging ie bij Massa in de fout, hier kon ie er niets aan doen.

Maarja, zo komt die oude Oostenrijker ook nog eens in't nieuws.

Kootje

Lauda moet niet zeiken.

Het Hamilton vs Webber incident is 'n doodnormaal raceongelukje.
Hij zat er gewoon netjes naast ,maar glijd naar buiten.
Niets aan te doen op 'n natte baan.

Het incident met Button is eerder Buttons fout dan Hamiltons.
Het enige wat je daar Hamilton aan kan rekenen is dat hij de verkeerde kant koos.

Gerard

Als ik dit vergelijk met alles wat Schumacher in het verleden allemaal al heeft geflikt, is het nog niets! En daar hoor je Lauda niet over!
Die ouwe heeft met dat ongeluk in 1976 iets meer dan alleen zijn oor verloren, en nu hij ouder wordt, werken die 2 herse cellen ook al niet meer samen..
Dan ga je dit soort uitspraken doen.. ;D

Nee. Lewis is gefrustreerd, maar een zeer passionele rijder, die voor elk gaatje gaat (Deed ik ook toen ik nog 25 was) ;D

Lauda moet niet zeiken en Lewis moet even een gesprekje houden met iemand binnen het team...

monaco2011

Zoals hij het brengt slaat nergens op, maar Hamilton zou er idd beter aan doen om wat minder druistig rond te rijden. Allemaal leuk en aardig en af en toe heel spectaculair, maar voor m zelf zou het beter zijn als ie af en toe iets minder risico neemt, want dat kost m gewoon punten. En belangrijkste vind ik dat ie toch een tikkeltje meer 'respect' moet tonen voor zn collega's. Hij heeft er in 2 grand prix toch al heel wat geraakt.
Schumacher had het eigenlijk precies andersom, die deed aanvallend weinig rare dingen, maar verdedigde zn positie wel vaak met hand en tand en ging daarbij soms ook wel te ver idd.

Wizard

Citaat van: Gerard op 13 juni 2011 - 01:06:57
Als ik dit vergelijk met alles wat Schumacher in het verleden allemaal al heeft geflikt, is het nog niets! En daar hoor je Lauda niet over!

Zo begaan met Schumacher was Lauda anders niet.

Jozef

Bij het incident met Webber was er, zoals hierboven gezegd, niet veel aan de hand. Lewis gleed gewoon wat door vanwege de natte baan, kan gebeuren en zoiets moet je niet gaan bestraffen want dan wordt er niet meer geracet.

Bij het incident met Button, gaat Lewis imo wel in de fout. Hij kwam véél sneller uit de chicane, maar NO WAY dat hij Button langs links kon passeren. Hij wéét dat de racelijn daar naar links gaat, richting de muur. Dus hij moet zich daar niet gaan tussenwringen. Hij had gewoon rechtdoor moeten rijden en Button langs rechts passeren, door zijn grotere snelheid uit de chicane had hij een zeer hoge kans op slagen langs daar.

Oké, Button deed de deur dicht, maar Hamilton had daar gewoon niet mogen zitten (net als bij het incident met Massa in Monaco).

Franky R.

CitaatSchumacher had het eigenlijk precies andersom, die deed aanvallend weinig rare dingen, maar verdedigde zn positie wel vaak met hand en tand en ging daarbij soms ook wel te ver idd.

Tja,

Schumacher reed vaak voorop, dus aanvallend gebeurde er niet zo veel. Hoewel...in zijn begintijd bij Benetton roste hij ooit Senna van de baan. Later bij Ferrari reed hij grotendeels voorop en dan valt er niet veel in te halen... 8)

0634

Ja, Schumacher deed het ook. NEt als Senna. Of Prost. Of Mansell. Of Piquet. Laten we onze zegeningen tellen en blij zijn met types als Hamilton. Wekelijks zien we daardoor spectakel.

robbert

lauda moet inderdaad niet overdrijven. Maar wat Hamilton al de laatste tijd heeft laten zien, is toch ook wat overdreven. Ok je kan racen, maar moet je daarvoor iedereen van de baan rijden??
En inderdaad schumacher was erger, maar als hamilton niet oplet zal hij ook eens een serieuze straf krijgen

TiTaN®

Het word tijd dat Lauda achter de geraniums gaat zitten .
ik vind gewoon dat er best wel geraced mag worden en daar horen inderdaad wat risico''s bij .
Zoals gisteren in Canada met een natte baan gebeuren eenmaal dit soort dingen . ( Un Lucky for Hamilton )
Misschien is zijn inschatting iets te veel geweest van het goeie , maar als er veel belangrijke momenten op het spel staan ga je er voor en dat is zijn goed recht .
Er moet gestreden worden om punten en dat maakt de formule 1 wel spannend . :P

Dat is wat ik er over denk .

Groetjes TiTaN®
Mvgr  :   TiTaN® aka  ´ Corne

Wizard

Citaat van: robbert op 13 juni 2011 - 09:25:29
lauda moet inderdaad niet overdrijven. Maar wat Hamilton al de laatste tijd heeft laten zien, is toch ook wat overdreven. Ok je kan racen, maar moet je daarvoor iedereen van de baan rijden??
En inderdaad schumacher was erger, maar als hamilton niet oplet zal hij ook eens een serieuze straf krijgen

Of Schumacher erger was waag ik te betwijfelen. Eén ding staat als een paal boven water, beide hebben een enorme drang om te maximaliseren. Dat ze daarin zo nu en dan wat te enthousiast zijn, so be it! Zodra het niet meer binnen het redelijke valt, worden ze vanzelf wel op hun vingers getikt.

Enzo

Lauda weer met één van zijn vreemde uitspraken, hoor hem zelden iets zinnigs zeggen.... ::)
Tja Hamilton, hij wil zo graag, hij wil te graag misschien? Hij weet dat mits hij aanspraak wil maken op de titel, hij nu moet aanhaken.
Hamilton weet ook dat dit mogelijk was in Monaco en Canada, over ambitieus, te gretig....