Poll: Kritiek Lauda op Hamilton terecht?

Gestart door Franky R., 12 juni 2011 - 22:13:21

« vorige - volgende »

Is de kritiek van Lauda op Hamilton terecht?

Nee, die ouwe zeurt teveel!
17 (77.3%)
Ja, wat Hamilton doet kan niet!
2 (9.1%)
Een voorwaardelijke straf zou moeten, ja.
3 (13.6%)
Anders...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 18

0634

Citaat van: robbert op 16 juni 2011 - 23:41:37
je kan toch moeilijk iemand een held blijven vinden als hij telkens wil inhalen, brokken moet maken
Heb jij Mansell nog zien rijden in zijn topjaren?

robbert

ben eens benieuwd wat voor reacties er dan de wereld ingaan, moest vettel nu opeens zo beginnen te rijden ???

0634

Die heb ik ook vaak genoeg de fout in zien gaan, alleen nu hij op kop rijdt hoeft dat even niet. Zo zie je maar wat Adrian Newey met een mens kan doen.

Kootje

#93
Citaat van: Wizard op 17 juni 2011 - 02:58:23
Citaat van: robbert op 16 juni 2011 - 23:41:37
je kan toch moeilijk iemand een held blijven vinden als hij telkens wil inhalen, brokken moet maken
Villeneuve....een legende.....dus ja, het kan.
Citaat van: Jeroen op 17 juni 2011 - 06:42:58
Heb jij Mansell nog zien rijden in zijn topjaren?
Senna ,voor velen de grootste aller tijden ,heeft er ook genoeg afgekegeld.  ::)

Vreemd genoeg werd dat toen nog als racen gezien.  :P

Wizard

Citaat van: Jeroen op 17 juni 2011 - 07:52:07
Die heb ik ook vaak genoeg de fout in zien gaan, alleen nu hij op kop rijdt hoeft dat even niet. Zo zie je maar wat Adrian Newey met een mens kan doen.

Precies! Hamilton moet constant op het randje rijden om de Red Bull van Vettel te bedreigen. Dan ga je nu eenmaal sneller de fout in. Zie zondag! Vettel moest knallen als ooit te voren (dit seizoen) om zeker te zijn van een overwinning en prompt zien we Vettel de fout in gaan.

Folkert

Citaat van: Wizard op 17 juni 2011 - 12:23:59
Citaat van: Jeroen op 17 juni 2011 - 07:52:07
Die heb ik ook vaak genoeg de fout in zien gaan, alleen nu hij op kop rijdt hoeft dat even niet. Zo zie je maar wat Adrian Newey met een mens kan doen.

Precies! Hamilton moet constant op het randje rijden om de Red Bull van Vettel te bedreigen. Dan ga je nu eenmaal sneller de fout in. Zie zondag! Vettel moest knallen als ooit te voren (dit seizoen) om zeker te zijn van een overwinning en prompt zien we Vettel de fout in gaan.
Precies, ik vond de laatste tijd de lofuitingen over Vettel veel te overdreven. Natuurlijk is hij goed en dankt hij overwinningen ook aan zich zelf. Want waar is Webber? Maar vergeet niet dat Newey een auto heeft neergezet die zonder coureur al een race kan winnen. OkVettel heeft natuurlijk wel laten zien dat hij ook op de baan kan blijven onder druk(Barcalona en Monaco) Al waren die races niet te vergelijken met nu en was Hamilton in Spanje maar enkele tiende sneller en vormde geen echte bedreiging en is in Monaco de kans op fouten van Vettel verkleind door Code rood.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

#96
Zo is t ook. Vettel is een geweldige rijder, maar ik heb Massa ook zien winnen vanaf pole. Zet Rosberg in die auto en hij wint ook. Net als een fitte Kubica en nog een aantal anderen.

Hoe goed een rijder werkelijk is zie je pas als hij niet in de allersnelste wagen rijdt.

Kootje

Of als die zich van achter naar voren moet vechten.

Schumacher ,Hamilton ,Alonso.....die heb ik dat al vaak zien doen.
Vettel nog niet.


monaco2011

Citaat van: Wizard op 17 juni 2011 - 12:23:59
Citaat van: Jeroen op 17 juni 2011 - 07:52:07
Die heb ik ook vaak genoeg de fout in zien gaan, alleen nu hij op kop rijdt hoeft dat even niet. Zo zie je maar wat Adrian Newey met een mens kan doen.

Precies! Hamilton moet constant op het randje rijden om de Red Bull van Vettel te bedreigen. Dan ga je nu eenmaal sneller de fout in. Zie zondag! Vettel moest knallen als ooit te voren (dit seizoen) om zeker te zijn van een overwinning en prompt zien we Vettel de fout in gaan.
de fouten die hamilton maakt hebben niks te maken met op de limiet zitten. Heeft niks met zn auto te maken, zit in zn hoofd.

Enzo

Citaat van: monaco2011 op 17 juni 2011 - 15:10:22
Citaat van: Wizard op 17 juni 2011 - 12:23:59
Citaat van: Jeroen op 17 juni 2011 - 07:52:07
Die heb ik ook vaak genoeg de fout in zien gaan, alleen nu hij op kop rijdt hoeft dat even niet. Zo zie je maar wat Adrian Newey met een mens kan doen.

Precies! Hamilton moet constant op het randje rijden om de Red Bull van Vettel te bedreigen. Dan ga je nu eenmaal sneller de fout in. Zie zondag! Vettel moest knallen als ooit te voren (dit seizoen) om zeker te zijn van een overwinning en prompt zien we Vettel de fout in gaan.
de fouten die hamilton maakt hebben niks te maken met op de limiet zitten. Heeft niks met zn auto te maken, zit in zn hoofd.

Dat denk ik ook, mentaal is Hamilton niet zo sterk de afgelopen races, je ziet het ook aan zijn interviews en hoort het andere zeggen die hem van dichbij meemaken. Het lijkt alsof zijn focus niet geheel bij het racen ligt, maar meer bij het 'ik ben een superster' zijn en heb een beroemde vriendin en coole vrienden uit de muziekwereld etc. Een soort verlate puberteit oid... ::)

Gerard

Als ik elke avond op die Nicole mag, ben ik ook niet 100% gefocus-ed op mijn werk, dus.... ;D

Enzo

Citaat van: Gerard op 17 juni 2011 - 16:13:38
Als ik elke avond op die Nicole mag, ben ik ook niet 100% gefocus-ed op mijn werk, dus.... ;D

Ik kan me vergissen maar volgens mij is deze 'Pussy-cat' eerder een tijger.... ;D
Wel een flink stuk ouder na Lewis wat een licht oedipusje doet vermoeden.... ::)
Daarnaast beklom hij deze berg vorig jaar ook, dat leek hem minder te deren.

0634

'De fouten van Hamilton'. Alsof hij wekelijks de blunders aan elkaar rijgt zeg. Hij is een geweldige racer en inhaler. De beste (in dat onderdeel) van het veld. Hij is wat ongeduldig soms, maar dit is de man waar ik voor ga zitten. Net als dat ik ooit voor Senna en Mansell ging zitten. Hij heeft het talent van Senna en is een straatvechter zoals Mansell was en ik hoop dat hij altijd zo blijft en nooit zal veranderen in de puntenpakkers die het WK domineren.

Lewis Hamilton zal over 10 jaar als hij stopt de geschiedenis ingaan als één van de allergrootsten ooit. Dat hij zo veel besproken is bevestigd dat alleen maar, want de allergrootsten worden altijd bewierookt maar liggen tevens altijd onder vuur.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 17 juni 2011 - 17:42:18
'De fouten van Hamilton'. Alsof hij wekelijks de blunders aan elkaar rijgt zeg. Hij is een geweldige racer en inhaler. De beste (in dat onderdeel) van het veld. Hij is wat ongeduldig soms, maar dit is de man waar ik voor ga zitten. Net als dat ik ooit voor Senna en Mansell ging zitten. Hij heeft het talent van Senna en is een straatvechter zoals Mansell was en ik hoop dat hij altijd zo blijft en nooit zal veranderen in de puntenpakkers die het WK domineren.

Lewis Hamilton zal over 10 jaar als hij stopt de geschiedenis ingaan als één van de allergrootsten ooit. Dat hij zo veel besproken is bevestigd dat alleen maar, want de allergrootsten worden altijd bewierookt maar liggen tevens altijd onder vuur.
niet wekelijks, maar als je ze van al die jaren naast elkaar zet, dan zie ik toch wel een rode draad en dat heeft niets met het op de limiet van de auto zitten zoals gezegd werd, maar heeft meer met te gretig zijn te maken. Je hoeft het ook niet direct helemaal om te draaien, er zit ook nog heel veel ruimte tussen wat hij doet en berekenend rijden.
Of hij echt zo'n uitzonderlijk goede inhaler is zoals altijd wordt beweerd weet ik ook niet eigenlijk. Vorig jaar had McLaren t beste F-duct + Mercedes motor, jaar daarvoor als één van de weinigen KERS, dat helpt natuurlijk ook behoorlijk. Van 2007 en 2008 kan ik me eerlijk gezegd weinig inhaalactie's herinneren van hem, al zullen die er ongetwijfeld zijn. Kortom ik denk dat iedereen de neiging heeft te overdrijven, maar als iedereen het gaat roepen, dan gaat Hamilton er zelf ook helemaal in geloven en wordt ie een karikatuur van zichzelf. Da's ook overdreven, maar ik denk wel dat daar een kern van waarheid inzit en dat in combinatie met wat Enzo zei. Als Hamilton als één van de grootsten de geschiedenis in wil gaan, dan zal hij titels moeten halen.

Kootje

#104
CitaatAls Hamilton als één van de grootsten de geschiedenis in wil gaan, dan zal hij titels moeten halen.

Voorlopig heeft hij er alvast ééntje ,en dat al in z'n 2e jaar.
Zijn er maar weinig die dat kunnen zeggen.
Daar komt dan nog bij dat hij vanaf z'n debuutseizoen uitgezonderd 2009 elk jaar mee doet om de titel.
Hoeveel kunnen er dat zeggen ??
En dat terwijl de concurentie nu zéér groot is ,dus die 2e en 3e titel zie ik nog wel komen.
En dat moet genoeg zijn om tot de grootsten der aarde toe te treden.
Vergeet namelijk niet dat dit pas z'n 5e seizoen in F1 is hé.