F1Pits.net wordt GPPits.net!!

Gestart door gloudiesaurus, 04 juni 2011 - 22:10:33

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard


Wizard

Om een beter beeld te geven van het probleem welke ik ondervind, heb ik research gedaan. Eerder heb ik gemeld, dat sommige postings leeg zijn (bij mij). Ik zie ze niet, tenzij ik uitlog. Dan zie ik wat jullie zien (dus ook het vervormen van mijn leestekens). Dit probleem doet zich voor ná de update. Daarvoor had ik geen probleem (even voor de goede orde, ik wil geen kwaad bloed zetten, maar een goed beeld geven over het probleem). Nou ja, het mag duidelijk zijn dat het probleem zich bevindt in het lezen en plaatsen van leestekens. Plaats ik leestekens, kunnen jullie die niet zien, plaatsen jullie leestekens (dubbele punt boven de e, aanhalingstekens), verdwijnt bij mij de complete post (als ik ingelogd ben). Omdat ik al een vermoeden had dat het met de leestekens te maken had, ben ik elke post, welke ik niet kan lezen nagegaan. Zodoende deze conclusie. Leuke is, dat ik mijn eigen postings van voor de update geen eens kan lezen als er leestekens in staan. Hahaha!

Mja, wie komt met de oplossing??

Franky R.

Citaat van: Wizard op 14 juli 2011 - 22:17:18
Om een beter beeld te geven van het probleem welke ik ondervind, heb ik research gedaan. Eerder heb ik gemeld, dat sommige postings leeg zijn (bij mij). Ik zie ze niet, tenzij ik uitlog. Dan zie ik wat jullie zien (dus ook het vervormen van mijn leestekens). Dit probleem doet zich voor ná de update. Daarvoor had ik geen probleem (even voor de goede orde, ik wil geen kwaad bloed zetten, maar een goed beeld geven over het probleem). Nou ja, het mag duidelijk zijn dat het probleem zich bevindt in het lezen en plaatsen van leestekens. Plaats ik leestekens, kunnen jullie die niet zien, plaatsen jullie leestekens (dubbele punt boven de e, aanhalingstekens), verdwijnt bij mij de complete post (als ik ingelogd ben). Omdat ik al een vermoeden had dat het met de leestekens te maken had, ben ik elke post, welke ik niet kan lezen nagegaan. Zodoende deze conclusie. Leuke is, dat ik mijn eigen postings van voor de update geen eens kan lezen als er leestekens in staan. Hahaha!

Mja, wie komt met de oplossing??


Ik had een tijdje geleden iets soortgelijks...ipv een e kwam er een € in de tekst. En dat is niet prettig als je artikelen wilt schrijven! >:(


Mss. ligt de oplossing in je keyboard? Dat was bij mij wel het geval...

Enzo

Je zou denken dat als het forum gerelateerd is, meerdere leden hier last van moeten hebben.
Wat ik in dat andere topic al schreef, denk dat het met je instellingen te maken heeft.
Dus je leestekens met je keyboard en de verdwenen postings met je negeerlijst.

Wellicht is het een idee als we op jouw gebruikersnaam inloggen om te kijken of wij er dan ook last van hebben?
PB me je inloggegevens als je hier geen bezwaar tegen hebt, desnoods verander je deze naderhand.
We lossen het wel op, don't worry!  :)

Wizard

@Frank: Dan zou ik op ieder forum een probleem moeten hebben, maar heb het alleen hier en ná de update. Het probleem wat jij hebt gehad is als je je toetsenbordinstellingen op Nederlands zet, i.p.v Verenigde staten (internationaal). Ik dank je vriendelijk, maar daar zit het probleem niet. In mijn foruminstellingen kan ik 1,2,3 ook niks geks ondekken. Misschien dat de beheerder (of jullie mods) het kunnen vergelijken met jullie instellingen. Want daar zit 'm de crux. Vandaar dat de problemen zich ook voordoen als ik inlog. Uitgelogd kan ik wel alles goed lezen.

Wizard

Citaat van: Enzo op 14 juli 2011 - 22:28:29
Je zou denken dat als het forum gerelateerd is, meerdere leden hier last van moeten hebben.
Wat ik in dat andere topic al schreef, denk dat het met je instellingen te maken heeft.
Dus je leestekens met je keyboard en de verdwenen postings met je negeerlijst.

Wellicht is het een idee als we op jouw gebruikersnaam inloggen om te kijken of wij er dan ook last van hebben?
PB me je inloggegevens als je hier geen bezwaar tegen hebt, desnoods verander je deze naderhand.
We lossen het wel op, don't worry!  :)

Geen probleem. Heb geen geheimen.

Wizard

Andere optie is mij beheerder maken. Kijk ik zelf wel. ;D

Trouwens, bij SMF kunnen de mods normaal ook kijken naar de instelingen van de forummer. Profiel moet open staan voor jullie.

Wizard

Testing 1234 ééééé


Enzo

Vreemd, kan ook niks vinden in je profiel Wizard.
Erg vreemd... ???

To be continued...
Als je het niet erg vind laat dan even je inlog zoals die nu is, dan kan Peter er ook even naar kijken.

Wizard


Enzo

Citaat van: Wizard op 14 juli 2011 - 22:58:22
No problemo!

Heb iets gevonden, denk dat het inderdaad met het forum te maken heeft.
Iets met oude karaktersets en UTF-8 problemen.
Is wel op te lossen iig.  :)

Wizard


Wizard

Uit nieuwschierigheid: Al wat concreets??