F1Pits.net wordt GPPits.net!!

Gestart door gloudiesaurus, 04 juni 2011 - 22:10:33

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

F1Pits.net gaat verhuizen naar GPPits.net

Met trots kunnen we jullie mededelen dat 'F1Pits.net' gaat verhuizen naar 'GPPits.net'. Deze verhuizing bleek noodzakelijk toen duidelijk werd dat een aantal betrokken partijen niet volledig mee wilde werken aan de groei en ontwikkeling van de huidige website.

Om de toekomst van 'de Pits' te waarborgen zijn we genoodzaakt te verhuizen, om jullie zo ook in de toekomst van een goed informatie en discussieplatform te kunnen voorzien. We verzekeren jullie dat het forum en de website in exact hetzelfde format zal worden aangeboden zoals jullie van ons gewend zijn. Sterker nog, deze ontwikkeling stelt ons in staat om nog meer te investeren in de website en zo de gebruikersbeleving te verbeteren.

Onze vijfkoppige redactie barst van de goede ideeën om de website verder te ontwikkelen, denk aan een 'twitter feed' van de bekende F1 prominenten, een uitbreiding van onze activiteiten op 'sociale media' en het opzetten van een 'fotodatabase'. Hiernaast zullen de laatste nieuwtjes, de opinies en eigenzinning magazine artikels niet ontbreken. De lancering van de managersgame F1Teamboss is tevens een voorbeeld van de nieuwe ontwikkelingen, die momenteel aan de orde zijn om de complete 'Pits' beleving te creëren.

Wij zijn erg trots op en blij met de achterban en support die 'De Pits' geniet, hiervoor willen we jullie bedanken. Mede voor jullie hebben wij deze verhuizing ingezet om er zeker van te zijn dat jullie geen slachtoffer worden van bureaucratisch geneuzel.

Daarom willen we jullie bij voorbaat bedanken voor jullie steun en nodigen we jullie uit om van ons nieuwe adres GPPits.net jullie nieuwe digitale thuis te maken.

Met een vriendelijke groet en veel plezier toegewenst,

Peter Gloudemans, Edwin Scholten, Franky Rein, Jeroen Scholte en Blaise van de Griend
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Goede zaak mannen! Om door te kunnen groeien, moet je soms veranderen...

Krijgen 'we' ook een nieuw logo??

Enzo

Citaat van: Gerard op 04 juni 2011 - 22:34:40
Goede zaak mannen! Om door te kunnen groeien, moet je soms veranderen...

Krijgen 'we' ook een nieuw logo??

Zijn we mee bezig, zoals je kunt zien... ;D
Zal spoedig mooi passen.  8)

Gerard

Staat niet in het artikel Enzo,maar dat blijkt al uit mijn vraag.. :)

Enzo

Citaat van: Gerard op 04 juni 2011 - 22:40:12
Staat niet in het artikel Enzo,maar dat blijkt al uit mijn vraag.. :)

Ik doel op het nieuwe logo wat nu in de linkerbovenhoek staat... ::)

0634

Overigens: mocht iemand in de komende dagen nog op- of aanmerking hebben, omdat e.e.a. toch nog niet helemaal in orde is, laat het ons dan weten!

Gerard

#6
@Enzo:
Dat heb je zeker net stiekum snel veranderd he?  :-X  ;D

sorry....
niet verder gekeken dan mn nase lang is...  :-[

Schumivill

Heb mij aangemeld op het forum in 2001,tien jaar geleden dus,en het is de eerste keer dat ik moet verhuizen  :)
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Enzo

Citaat van: Schumivill op 05 juni 2011 - 03:01:35
Heb mij aangemeld op het forum in 2001,tien jaar geleden dus,en het is de eerste keer dat ik moet verhuizen  :)

Ha een oudgediende!  8)
Ach verhuizen is een groot woord, alles blijft hetzelfde of beter, alleen de naam is anders.  :)

Folkert

Mooi. Ziet er allemaal hoopvol en veel beloven uit. Chapaue.

1 opmerking: Wanneer krijgen alle trouw gediende uitbetaald :P
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: Burorri op 06 juni 2011 - 11:50:59
Mooi. Ziet er allemaal hoopvol en veel beloven uit. Chapaue.

1 opmerking: Wanneer krijgen alle trouw gediende uitbetaald :P

De dag nadat al jullie contributie binnen is ;).

Folkert

Ik heb jullie 4 jaar verblijd/verrijkt/verheugd met mijn aanwezigheid en mijn continue gezeur. Als dat miert genoeg contributie is...
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Citaat van: Burorri op 06 juni 2011 - 13:32:53
Ik heb jullie 4 jaar verblijd/verrijkt/verheugd met mijn aanwezigheid en mijn continue gezeur. Als dat miert genoeg contributie is...
Ik zou niet weten met wie ik anders moet discussieren over Hamilton. ;D

Maar even on-topic: zoals Gerard zegt zijn aanpassingen soms nodig. Stilaan = achteruit gaan. ;)

Folkert

Citaat van: Scuderia91 op 06 juni 2011 - 17:18:10
Citaat van: Burorri op 06 juni 2011 - 13:32:53
Ik heb jullie 4 jaar verblijd/verrijkt/verheugd met mijn aanwezigheid en mijn continue gezeur. Als dat miert genoeg contributie is...
Ik zou niet weten met wie ik anders moet discussieren over Hamilton. ;D

Maar even on-topic: zoals Gerard zegt zijn aanpassingen soms nodig. Stilaan = achteruit gaan. ;)
Heheh, inderdaad. :P Ik vind het ook altijd wel leuk om gelijk te hebben en over Hamilton heb ik altijd gelijk  ::) ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard