F1Pits.net wordt GPPits.net!!

Gestart door gloudiesaurus, 04 juni 2011 - 22:10:33

« vorige - volgende »

0634

Snap ik niks van maar ik ben daar ook niet technisch genoeg voor. Ik heb het achter de schermen in de groep gegooid.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 09 juli 2011 - 08:05:35
Ik merk het, ik heb er ook last van als ik met Explorer werk. Dan is ook de FP veel minder strak. Met Firefox werkt alles prima. Ik ga het in het redactieforum neerleggen.
Citaat van: Wizard op 09 juli 2011 - 10:58:13
Nu met FireFox ingelogd, nog steeds zie ik geen smiley's, ik zie: Smiley Wink Cheesy Grin Angry Sad Shocked Cool Huh Roll Eyes Tongue Embarrassed Lips Sealed Undecided Kiss Cry
Leek me ook al sterk dat het daar aan lag.
Ik werk ook met Explorer ,en heb nergens last van.

_Makke_

Citaat van: Kootje op 09 juli 2011 - 12:30:35
Citaat van: Jeroen op 09 juli 2011 - 08:05:35
Ik merk het, ik heb er ook last van als ik met Explorer werk. Dan is ook de FP veel minder strak. Met Firefox werkt alles prima. Ik ga het in het redactieforum neerleggen.
Citaat van: Wizard op 09 juli 2011 - 10:58:13
Nu met FireFox ingelogd, nog steeds zie ik geen smiley's, ik zie: Smiley Wink Cheesy Grin Angry Sad Shocked Cool Huh Roll Eyes Tongue Embarrassed Lips Sealed Undecided Kiss Cry
Leek me ook al sterk dat het daar aan lag.
Ik werk ook met Explorer ,en heb nergens last van.

Internet Explorer is feitelijk wel de eerste browser die een site niet correct zal weergeven, daar Internet Explorer geen ondersteuning biedt voor verschillende CSS-tags.

Nu, er lijkt mij inderdaad een probleem te zijn. Ook ik zie geen smiley's. Er lijkt een probleem te zijn met die smiley's. Staan die smileys op een andere plaats dan vroeger? Want door caching kan het zijn dat sommigen die smileys nog wel zien. In elk geval, de image-url van de smiley's is: "http://www.f1pits.net/forum/smileys/alive/*naamvandesmiley*.gif".


0634

Geen idee. Maar aangezien Gloudiesaurus het weekend weg is, hoop ik dat hij het maandag op kan lossen...

Enzo

http://www.gppits.net/forum/index.php?action=profile;area=theme;u=3139
Misschien dat hier iets mis zit? Check even je smileyweergaveinstellingen.
Verander en update je profiel, wellicht helpt het.

Of je logt uit en checked dan het forum, als je smileys dan wel kan zien is het profielgerelateerd.

Anders even afwachten tot Peter terug is, hoelang hebben jullie dit probleem al eigenlijk?
Vanaf de update?

_Makke_

Citaat van: Enzo op 09 juli 2011 - 12:59:47
Anders even afwachten tot Peter terug is, hoelang hebben jullie dit probleem al eigenlijk?
Vanaf de update?

Jeps.

Wizard

Ja. Daarvoor geen problemen gehad.

Wizard

#52
Even een test. Ik ga nu inloggen met FF en IE. En dit topic bekijken als ik uitgelogd ben bij beide browsers. Dit om een beter beeld te schetsen van het probleem. Waarom ik sommige postings niet kan zien blijft een raadsel. Ik had geen negeer lijstje, maar het vinkje stond wel 'aan'. Deze heb ik nu uitgezet, in de hoop van zege. ;)

Zoals beloofd:


Ingelogd,  I.E: Smiley zie ik als een kruisje.
Uitgelogd, I.E: Smiley zie ik als een kruisje.
Ingelogd,  F.F: Smiley zie ik als de toetsencombinatie ; en )
Uitgelogd, F.F: Smiley zie ik als de toetsencombinatie ; en )

Enzo

Ok en welke smileyset heb je gekozen? Forum- of boardstandaard?

Enzo

En als je zelf de code invoerd, dus : ) (zonder spatie ertussen)?
Of je compatibiltyweergave aanzetten? (weet je hoe?)
Draai je op IE9 of nog op 8?

Kootje

Vreemd genoeg is bij mij nu de KNIPOOG smiley verdwenen ,en staan alle anderen er nog wel ??
Als ik nu de ; ) leestekens intoets ( uiteraard zonder spatie ;) ),zie ik 'n vierkantje met rood kruis terug.

Ik heb Internet Explorer 9
Ik gebruik de Forum en Boardstandaard smileyset
En tot zojuist had ik al m'n smileys gewoon

VAAG !!!  :D

Enzo

Citaat van: Kootje op 09 juli 2011 - 21:31:09
Vreemd genoeg is bij mij nu de KNIPOOG smiley verdwenen ,en staan alle anderen er nog wel ??
Als ik nu de ; ) leestekens intoets ( uiteraard zonder spatie ;) ),zie ik 'n vierkantje met rood kruis terug.

Ik heb Internet Explorer 9
Ik gebruik de Forum en Boardstandaard smileyset
En tot zojuist had ik al m'n smileys gewoon

VAAG !!!  :D

Zeker vaag... ???
Ik zie jouw  ;) wel trouwens...

Kootje

Citaat van: Enzo op 09 juli 2011 - 21:46:02
Zeker vaag... ???
Ik zie jouw  ;) wel trouwens...
Het meest vage is nog wel dat het alleen om de KNIPOOG smiley gaat.
De rest doet het gewoon.

Jozef

Ik denk dat ik het probleem gevonden heb.

Om smileys weer te geven, wordt nog verwezen naar f1pits.net terwijl die site uit de lucht is. Er zou moeten verwezen worden naar gppits.net om de smileys terug te krijgen.

Omdat de smileys niet gevonden worden, is er blijkbaar iets in het forum ingeprogrammeerd waardoor in Firefox de smileys als gewone tekst worden weergegeven, maar in IE werkt dit niet en dus verschijnt er een rood kruisje.

Bij wie de smileys nog wel werken, komt dit doordat ze nog in je cache zitten. Als je ctrl+F5 gebruikt zul je zien dat ze niet meer werken.

0634

Dank je Jozef, je zou wel eens heel goed gelijk kunnen hebben. Ik heb het doorgegeven aan Gloudie, maar die is morgen pas weer terug. Nog heel even geduld (ook voor mijzelf) jongens!!