Formula 1 Grand Prix Du Canada 2011

Gestart door Gerard, 04 juni 2011 - 20:51:14

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Wizard op 17 juni 2011 - 03:04:32
Citaat van: monaco2011 op 16 juni 2011 - 17:06:35
Citaat van: Burorri op 16 juni 2011 - 16:51:55
@monaco2011: jep dat mag ik zeker wel zeggen ja. Dat zijn nu de voordelen van mij zijn. Maar ik zeg nergens dt ik het alleen op die ronden basseer, enkel dt hij Michael goed kon volgen en zelfs sneller was. Jou opmerking dat hij Mercedes niet eens kon inhalen is onzin. Hij liet amper 2 ronden zien dat hij er niet voor bij kwam. Ik zeg ook nergens dat hij sowieso gewonnen had, alleen dat hij kans had.
Nee, ik zei alleen dat Vettel hard wegliep bij de Ferrari's, dat de Ferrari's wegliepen bij Mercedes en dat de McLaren Mercedes weer niet voorbij kwam. Daar is toch niets aan gelogen?? Dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat Hamilton Vettel's pace had kunnen matchen of misschien zelf sneller was geweest, zoals Kootje beweerde. Maar een kans om te winnen had hij zeker gehad, omdat uiteindelijk de snelheid van de 1e 60 ronden er helemaal niet doorslaggevend bleek te zijn.

Wat Button kan, kan Hamilton ook. Hamilton was sowieso de snellere van de 2, maar te gretig. Hamilton had Canada zeker weten kunnen winnen.
Button was in het begin ook helemaal niet zo snel he. Dat kwam pas na zijn eerste pitstop. Dus hoe dat later zou hebben uitgepakt tov de snelheid van Lewis, is moeilijk te zeggen.

Wizard

Nou, Button en Hamilton schelen zich niet écht enorm veel qua snelheid. Wat Button kan, kan Hamilton ook, dat staat als een paal boven water. Dus hij had zeker weten op z'n minst diezelfde kans. Zeker gezien Button 6 keer de pitlane heeft gezien. Of hij het daadwerkelijk ook zou flikken is een onuitkombare discussie voortvloeiend uit onwetendheid.

Gerard

Jongens, we hebben een geweldige race gezien, meteen terechte winnaar,  8) :D
Als we met z'n allen het " what if " spelletje gaan spelen, kunnen we hier beter een apart topic voor openen, en daar eindeloos Discussiëren en fantaseren :-\

Folkert

Citaat van: Gerard op 17 juni 2011 - 12:47:57
Jongens, we hebben een geweldige race gezien, meteen terechte winnaar,  8) :D
Als we met z'n allen het " what if " spelletje gaan spelen, kunnen we hier beter een apart topic voor openen, en daar eindeloos Discussiëren en fantaseren :-\
Met what iff, was ik 5 races geleden al wereld kampioen geweest ;D
Trotse vader van Rosalie(L)


Folkert

Citaat van: Wizard op 17 juni 2011 - 19:34:01
Jij ook al? 8)
Ja, moet je na gaan. Ik heb niet eens een auto, als ik nou niet bij de beste coureurs allertijden hoor 8)
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard


Enzo


Enzo

FOTA Fans Forum 2011 in Montreal. Wel leuk dat ze zo in gesprek gaan met de fans, Hamilton doet mee in de volgende als ik me niet vergis, dat kan ook een leuke worden.  8)

Part 1:
Part 2:
Part 3:

Wizard

Citaat van: Enzo op 18 juni 2011 - 14:28:29
Citaat van: Wizard op 18 juni 2011 - 13:39:49
Huh, zijn nu postings verdwenen?

Wat bedoel je? ???

Scroll eens naar boven, Enzo. Teksten zijn verdwenen dus de postings leeg.

0634

Citaat van: Wizard op 18 juni 2011 - 14:53:32
Citaat van: Enzo op 18 juni 2011 - 14:28:29
Citaat van: Wizard op 18 juni 2011 - 13:39:49
Huh, zijn nu postings verdwenen?

Wat bedoel je? ???

Scroll eens naar boven, Enzo. Teksten zijn verdwenen dus de postings leeg.
Huh? Ik zie het niet. En ik heb gecheckt, maar er zijn geen posts gedeleted... ???

Enzo

Citaat van: Jeroen op 18 juni 2011 - 15:39:53
Citaat van: Wizard op 18 juni 2011 - 14:53:32
Citaat van: Enzo op 18 juni 2011 - 14:28:29
Citaat van: Wizard op 18 juni 2011 - 13:39:49
Huh, zijn nu postings verdwenen?

Wat bedoel je? ???

Scroll eens naar boven, Enzo. Teksten zijn verdwenen dus de postings leeg.
Huh? Ik zie het niet. En ik heb gecheckt, maar er zijn geen posts gedeleted... ???
Ik zie ook niks raars, alle berichten worden bij mij goed weergegeven, concreter of screenshot?

gloudiesaurus

Ik zie ook niet raars.... alle postings staan er nog?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Citaat van: Enzo op 18 juni 2011 - 14:35:39
FOTA Fans Forum 2011 in Montreal. Wel leuk dat ze zo in gesprek gaan met de fans, Hamilton doet mee in de volgende als ik me niet vergis, dat kan ook een leuke worden.  8)

Part 1:
Part 2:
Part 3:

Leuke filmpjes, al is het allemaal natuurlijk wel politiek corect wat er gezegd wordt.. een dudelijk antwoord op de vraag wordt nooit direct gegeven!
Maar entertaining is het wel :)

btw, bij mij is het beeld ook normaal, geen missende of lege postings ???

robbert

heb hier ook geen problemen ,men ziet spoken zeker ;D