Formula 1 Grand Prix Du Canada 2011

Gestart door Gerard, 04 juni 2011 - 20:51:14

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Jeroen op 12 juni 2011 - 23:07:11
Butttonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

6 stops, 2 ongelukken, 1 straf en toch gewoon winnen ;D.
Tenzij hij alsnog 20 tot 40 seconden aan z'n reet krijgt voor de incidentjes met Hamilton of met Alonso.

com

Geweldig die button. Knap om zo terug te komen na alles.

Franky R.

Citaat van: com op 12 juni 2011 - 23:08:03
Citaat van: com op 06 juni 2011 - 16:53:33
1 Button
2 Vettel
3 Alonso
4 Webber
5 Kobayashi
6 Schumacher
7 Rosberg
8 Petrov
9 Heidveld
10 Massa

Lol zat ik er niet ver naast

Hamilton raakt wederom gefrustreerd en parkeert zijn mclaren in de vangrail.

Met 1 verschil...Lewis was gewoon sneller dan Jenson, maar had beter moeten kijken waar hij Jenson voorbij zou gaan.

CitaatMaar de stewards kennende zal ie nog wel 20 sec aan zijn broek krijgen

Ik heb geen 'investigation' gezien...maar het zou passen in deze tijd...de spanning van goede races halen. Eerst Monaco en nu Canada... >:( >:( >:(

Alleen wel jammer dat Vettel te diep in die bocht ging. Had liever een gevecht tussen hem en Jenson gezien... :-[

_Makke_

Citaat van: Franky R. op 12 juni 2011 - 23:11:48
CitaatMaar de stewards kennende zal ie nog wel 20 sec aan zijn broek krijgen

Ik heb geen 'investigation' gezien...maar het zou passen in deze tijd...de spanning van goede races halen. Eerst Monaco en nu Canada... >:( >:( >:(

Alleen wel jammer dat Vettel te diep in die bocht ging. Had liever een gevecht tussen hem en Jenson gezien... :-[

Ik dacht de melding gezien te hebben dat het incident na de race onderzocht ging worden.

Wat dat gevecht met Vettel betreft, ik denk niet dat dat er was gekomen. Hij zal vrij ver. Ik denk dat Vettel het nog wel kon houden.

Gerard

Citaat van: Makke op 12 juni 2011 - 22:16:47
De raceorganisatie wordt nu toch gewoon belachelijk gemaakt? Een 3 a 4-tal ronden nadat de raceorganisatie de baan nog te nat vond voor de full wets schieten zowat alle wagens de pits in voor inter's. Onbegrijpelijk.
helemaal mee eens Makke! Belachelijk!

Kootje

Citaat van: frankyIk heb geen 'investigation' gezien...maar het zou passen in deze tijd...de spanning van goede races halen. Eerst Monaco en nu Canada...  

Voor zowel de aanvaring met Hamilton als die met Alonso gaan de stewards na de race kijken.
Wat mij betreft hoeven daar geen straffen voor gegeven te worden.
Maar gezien het snelle straffen wat ze sowieso doen ,en na de uitlatingen van Lewis in Monaco kan het bijna niet anders dat Lewis ,Jenson en/of Fernando daar alsnog voor gestraft worden.

Kootje

Citaat van: MakkeWat dat gevecht met Vettel betreft, ik denk niet dat dat er was gekomen. Hij zal vrij ver. Ik denk dat Vettel het nog wel kon houden.

Hij zat binnen 'n halve seconde ,wat betekend dat hij z'n DRS kon gebruiken.
Als je dan bekijkt hoe groot het snelheidsvoordeel met DRS was ,denk ik wel dat hij 'n poging had kunnen wagen.
Uiteraard had hij daar maar een kans voor gekregen ,dus of 't ook gelukt was is 'n tweede.

0634

Button was ronduit briljant. Anders kan ik het niet noemen. Met afstand de man van de race!

Maar goed, hopelijk mag hijzijn winst houden...

Gerard

Wat is er in de laatste ronde met Rosberg gebeurd ???  Hij kwam zonder neus als elfde over de streep ??

Enzo

Whowww, wat een gave race!! 8)
Action packed, niet bij te houden, super gaaf!!! 8) :o

Franky R.

Citaat van: Enzo op 12 juni 2011 - 23:36:31
Whowww, wat een gave race!! 8)
Action packed, niet bij te houden, super gaaf!!! 8) :o

"Het venijn zat in de staart", zoals men placht te zeggen... ;)

Enzo

De finish van Massa en KK was ook echt super!!  8)

rafael25

#282
Echt een mooie rit van Button! Het was leuk om hem te zien van 24 tot 12 en vervolgens tot en met 4e met de SC pits.Hij is 6 x naar de pits geweest waaronder een drive-throught en dan nog winnen men men men!!!
Ik heb medelijden met LH:  ???


Leuk om te zien Lewis juichen toen hij zag JB  P1: zijn reactie was geweldig!!!

0634

Citaat van: rafael25 op 13 juni 2011 - 00:06:23


Leuk om te zien Lewis juichen toen hij zag JB  P1: zijn reactie was geweldig!!!
Was top inderdaad!

Gerard

Citaat van: Jeroen op 13 juni 2011 - 00:07:20
Citaat van: rafael25 op 13 juni 2011 - 00:06:23


Leuk om te zien Lewis juichen toen hij zag JB  P1: zijn reactie was geweldig!!!
Was top inderdaad!

Klopt! Dat vind ik zo gaaf aan die jongens! Ze kunnen ook ècht oprecht blij zijn voor elkaar!Zeer  Sportief!