Formula 1 Grand Prix Du Canada 2011

Gestart door Gerard, 04 juni 2011 - 20:51:14

« vorige - volgende »

SDG

Ik denk overigens dat het al van 1989 en de legendarische zege van Thierry Boutsen geleden is dat het in Montreal nog zo'n hondeweer was...

SDG

Rode vlag. Voorlopig stoppen we ermee...  :(

Gerard

#212
Ja, enerzijds goed, waarom wachten op een envermijdelijke megacrash,met alle gevolgen van dien. Anderzijds, dit is waarom F1 zo gaaf is!
majah, het is wachten tot de 3de SC RUN en hopen dat we nog een race te zien krijgen!! Btw waar is Alonso? Is hij een ysje aan het halen? Die hebben ze wel bij Ferrari :D

Franky R.

Citaat van: Gerard op 12 juni 2011 - 19:24:23
Oh my GOD! BUTTON EN HAMILTON RIJDEN OP ELKAAR IN! WTF

Ik denk dat Button Hamilton niet heeft gezien...maar wel raar dat Button zo naar links ging! Hopelijk kunnen ze het 'in der minne' schikken!

BTW,

Wat een stel  'wankers'...Vroeger was het idd. beter, toen blijf men gewoon rijden tot dat er te veel auto's van de baan spoelden. Ik denk dan Adelaide 1990 (of was het 1991?)...

Eerst een laffe start achter de SC en dan veel te vroeg en te snel weer die SC op de baan sturen, want er komt water uit de hemel vallen... ::)
Ik zie nu een hoop water worden afgeveegd door dat veegwagentje...Ja, nu is het teveel.

Maar ik heb het te doen met Lewis...die net lacht in de camera, als een boer met vier rotte kiezen... :-\

SDG

Citaat van: Gerard op 12 juni 2011 - 20:02:06
Ja, enerzijds goed, waarom wachten op een envermijdelijke megacrash,met alle gevolgen van dien. Anderzijds, dit is waarom F1 zo gaaf is!
majah, het is wachten tot de 3de SC RUN en hopen dat we nog een race te zien krijgen!! Btw waar is Alonso? Is hij een ysje aan het halen? Die hebben ze wel bij Ferrari :D

Hopelijk komt er überhaupt nog een herstart... Je zult dan maar al dat geld voor een ticket betaald hebben. Dan heb ik binnen twee weken in Valencia dan toch maar liever een 'gewone' race met voorspelbare afloop, hoor.

Kootje

Leuk zo'n regenrace anno 2011 !!!  >:(

Franky R.

CitaatHopelijk komt er überhaupt nog een herstart... Je zult dan maar al dat geld voor een ticket betaald hebben. Dan heb ik binnen twee weken in Valencia dan toch maar liever een 'gewone' race met voorspelbare afloop, hoor

Het weer is niet het probleem, maar de onzinnig 'veiligheidsdenken' van de FIA...

Als jij in je auto zit, het hoos als de tering...dan zegt de politie ook niet van; "blijf aan de kant staan, tot het minder hard regent'?!?
Nee, men zal wel zeggen dat je je snelheid moet aanpassen en voorzichtig(er) moet rijden.

BTW, wat een gok [neus] heeft die Fittipaldi... ;D ...Reed die vroeger met een aangepaste helm o.i.d.?

SDG

Citaat van: Franky R. op 12 juni 2011 - 20:18:24
Het weer is niet het probleem, maar de onzinnig 'veiligheidsdenken' van de FIA...

Als jij in je auto zit, het hoos als de tering...dan zegt de politie ook niet van; "blijf aan de kant staan, tot het minder hard regent'?!?
Nee, men zal wel zeggen dat je je snelheid moet aanpassen en voorzichtig(er) moet rijden.

BTW, wat een gok [neus] heeft die Fittipaldi... ;D ...Reed die vroeger met een aangepaste helm o.i.d.?

Tja, vertel dat maar eens aan een peloton F1-coureurs, snelheid aanpassen en voorzichtiger rijden...

Gerard

@Franky,
Hoor net bij de 'beeb' dat Jens de normale racelijn volgde..raar dat Lewis dan juist die kant uitkoos om de inhaalactie in te zetten ???
either way.. Is he zonde en kan nooit de bedoeling geweest zijn van beide heren

Franky R.

#219
CitaatHoor net bij de 'beeb' dat Jens de normale racelijn volgde..raar dat Lewis dan juist die kant uitkoos om de inhaalactie in te zetten

Update ---

Volgens de BBC moet Button Hamilton hebben gezien, daar hij in de herhaling (die ik net ook bekeek) in zijn linkerspiegel keek...
En ik zag ook hoe moeilijk Button door die chicane kwam, dan weet je toch dat diegene die achter je rijdt ervan zou kunnen profiteren?

En Button wist wel wie er achter hem reed...Maar idd. is het vreemd dat Lewis die kant uitkoos...mss. vanwege het snelheidsverschil? Lewis kwam toch behoorlijk sneller uit de laatste bocht dan Jenson...

Ik denk dat het e.e.a. verhit aan toe zal gaan? Hopelijk niet zo verhit als bij RBR vorig jaar...

SDG

Citaat van: Franky R. op 12 juni 2011 - 20:18:24
Het weer is niet het probleem, maar de onzinnig 'veiligheidsdenken' van de FIA...

Vorige maand werd de IndyCar-race in de straten van Sao Paulo ook stopgezet wegens de hevige regenval. Daar ging men de volgende dag opnieuw van start voor de resterende ronden, maar ik vrees dat dit hier geen optie gaat zijn.

_Makke_

Jawadde, de hemelsluizen staan helemaal open boven Montreal. Ik hoop op een restart, maar ik vrees er voor.

Gerard

Fittipaldi reed toch zonder voorvleugel?? Hij had genoeg aan zzijn 'gok' ;D

flupke3

Lewis had niet zoveel plaats maar button keek inderdaad in zijn linkse spiegel en zag
hoe dicht lewis zat en dan zegt het gezond verstand dat je meer plaats laat.

Gerard

Morgen ben ik vrij hoor, net als velen van jullie, dus herstarten morgen kan wat mij betreft ;D