Formula 1 Grand Prix Du Canada 2011

Gestart door Gerard, 04 juni 2011 - 20:51:14

« vorige - volgende »

rafael25

Voor degenen die willen de weerradar te volgen, heb ik gevonden op de volgende link.(klik op Play)
http://www.weatheroffice.gc.ca/radar/index_e.html?id=WMN


Gerard

Stond er al op rafael :) (2 pagina's terug)maar bedankt :)

Franky R.

Hamilton twitter 1 uur geleden:

"Rain expected all day in Motreal with possible storms later. Finally some good news!"

Bij deze is het dus bevestigd dat McLaren op 'wet' zit? Gauw naar de 'Beeb' kijken...

Gerard

@Enzo, ik denk niet dat MS en Rubens op het podium komen,nmaar als dat wel zo is, gaan we een hele mooie race zien! ;D

SDG

Citaat van: Franky R. op 12 juni 2011 - 17:36:48
Dus een droge start en een nat einde? Ik hoop het omgekeerde, maar dan wel geen start van achter de SC. Welke idioot heeft dat trouwens verzonnen (starten achter de SC)?!

De koersdirecteur van de GP van Belgiƫ in 1997, geloof ik. Toen zette een plotseling opduikend warmte-onweer vlak voor de start het hele circuit blank.

Gerard

#200
 Nu ook weer... Race will start behind the SC  :'(Dat is een anti-climax.. :(

flupke3

Vettel op regenbanden en alonso op medianes

flupke3

en een start achter de sc.Ikk weet niet of dit nodig is maar de baancomissarissen weten het wel beter zeker.

Gerard

DUSSSSSS IEDEREEN OP FULL WETS...

_Makke_

Wel wel, dat ze in't vervolg de regenbanden dan maar thuis laten en enkel rijden in het droge. Deze SC was imo helemaal niet nodig.

SDG

Crash tussen Button en Hamilton, en weer SC!  :o

_Makke_

Jammer dat Hamilton nu uitvalt. Ik voelde een, zwaar onterechte, drive through aankomen.

Gerard

Oh my GOD! BUTTON EN HAMILTON RIJDEN OP ELKAAR IN! WTF

SDG

Nieuwe safety car, omwille van de hevige regenval...

Gerard

Pff SC deployed... Begon het net leuk te worden... :(