Formula 1 Grand Prix Du Canada 2011

Gestart door Gerard, 04 juni 2011 - 20:51:14

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Gerard op 11 juni 2011 - 17:16:53
;D de la Rosa is gecrashed in de vrije training zojuist..

ben benieuwd of hij aan de Qualy kan meedoen?
pff wat moeten ze toch met die man?

Idd.

Alsof een Guterrez het slechter zou doen, dan PdlR nu? Ze hebben die ouwe juist aangetrokken, omdat ze geen jonge rijder brokken wilden zien maken.. ::)
Ja, PdlR kent de auto niet, maar dan verwacht je een voorzichtige benadering...Dit kun je niet echt 'voorzichtig' noemen... 8)



Franky R.

Alweer een probleem met KERS voor Webber.

Je zou van minder al doodmoe worden...En Mercedes weer snel in de VT, maar eens zien of ze in de kwalificatie ook die snelheid kunnen vasthouden.

Enzo

Citaat van: Franky R. op 11 juni 2011 - 17:27:08
Alweer een probleem met KERS voor Webber.

Je zou van minder al doodmoe worden...En Mercedes weer snel in de VT, maar eens zien of ze in de kwalificatie ook die snelheid kunnen vasthouden.

Petrov had ook KERS problemen, Renault snelheid viel sowieso wat tegen, zeker na de berichten dat ze verwachten meer snelheid in de quali te hebben.
Mclaren ook matig tot nu toe, hopelijk kunnen ze sneller in de quali.
Maar zoals altijd, dit is alleen nog maar de vrije training.

Enzo

Citaat van: Enzo op 11 juni 2011 - 13:25:54
Zie hier de buienradar van Canada, dit zal leuk zijn om te volgen dit weekend.
Vergeet niet op ´play´ te drukken.  :)

http://www.weatheroffice.gc.ca/radar/index_e.html?id=wmn


Zo te zien blijft de quali droog... ::)

Niels_

Citaat van: Franky R. op 11 juni 2011 - 17:27:08
Alweer een probleem met KERS voor Webber.

Je zou van minder al doodmoe worden...En Mercedes weer snel in de VT, maar eens zien of ze in de kwalificatie ook die snelheid kunnen vasthouden.
In kwalificatie zal dat wel geen probleem zijn, maar in de race...?

robbert

ferrari kan nu nog snel zijn, en nu kan de regen spelbreker zijn. Wanneer zal het dan lukken voor ferrari?

Enzo

Crash de la Rosa, goede vraag van de Duitse collega's : " hebben ze nog wel genoeg onderdelen om de auto te maken"?



Gerard

 Oops...D'Ambrosio buiten de 107%  :o

Gerard

Pa Hamilton in de Force Indiaa pitbox ??? Uh? Is hij manager van diResta ofzo?

com

Boeiende kwalificatie :) Ferrari verassend snel McLaren niet gezien. En Vettel weer top  :o .

Folkert

#147
Weet nog niet of Vettel nou echt top was vandaag.

Want met zicht op morgen: Wie staat er op meer downforce en verwacht regen morgen in de race. Uiteraard heeft hij het goed gedaan vandaag. Maar zoals heel dit jaar is gebleken: RBR is veel sterker in kwalificatie dan in de race. En dat komt voornamelijk door hun grip en DRS.
Ik denk dat Vettel morgen heel zwaar gaat krijgen. Ik denk dat zijn Pole vandaag vrij weinig zegt.

Ferrari gaat morgen denk ik morgen terug vallen achter Mclaren omdat ze 1 setje meer hebben gebruikt nu volgens mij.


zie je wel dat het FIArarri is voor Alonso :P

Citaat
Citaat1.    Sebastian Vettel   Red Bull   01:13.014   17
2.    Fernando Alonso   Ferrari   01:13.412   19
3.    Felipe Massa   Ferrari   01:13.217   
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Ferrari verwacht ik in de race ook goed. Leuk dat Massa er weer eens goed bij zit. Ik gun hem ook een mooie race morgen. McLaren zal traditiegetrouw in de race een stuk competitiever zijn dan in kwali. Ik verwacht dat RedBull morgen niet winnen gaat.

Maar goed, als het morgen regent, zoals verwacht, kan je alle voorbeschouwingen uit het raam smijten ;).

Niels_

Citaat van: Burorri op 11 juni 2011 - 20:13:53
Ferrari gaat morgen denk ik morgen terug vallen achter Mclaren omdat ze 1 setje meer hebben gebruikt nu volgens mij.
Dat denk ik net niet. Ferrari is over het algemeen sneller in de race dan in de kwalificaties, dus in dat opzicht ben ik wel blij met het resultaat van vandaag. Al kan ik toch niet ontkennen dat ik even gevloekt heb toen ik zag dat Alonso en Massa er zo dichtbij waren...

Daarnaast denk ik dat een 'gebruikt' setje nu ook weer niet een hele race gaat omgooien.