Formula 1 Grand Prix Du Canada 2011

Gestart door Gerard, 04 juni 2011 - 20:51:14

« vorige - volgende »

Jozef

Klopt, maar dan zou je verwachten dat dat vooral effect had op hun prestaties van 2010 en dat ze het tegen 2011 alweer een stuk beter zouden doen met Mercedes-geld. Maar dat maken ze voorlopig dus niet waar.

Ik heb een beetje m'n twijfels bij die dubbele DRS-zone in Canada. Op het lange rechte stuk kan sowieso al goed worden ingehaald en nu gaan ze daar ook nog eens DRS bij doen, ik vrees een herhaling van de GP van Turkije waar de DRS zorgde voor een belachelijke race.

Folkert

Turkije vond ik nou niet echt belachelijke Drs  Dat lag meer aan het feit St. Drs misschien te lang was en dat banden verschil heel groot was.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Jozef op 05 juni 2011 - 22:45:08
Klopt, maar dan zou je verwachten dat dat vooral effect had op hun prestaties van 2010 en dat ze het tegen 2011 alweer een stuk beter zouden doen met Mercedes-geld. Maar dat maken ze voorlopig dus niet waar.

Ik heb een beetje m'n twijfels bij die dubbele DRS-zone in Canada. Op het lange rechte stuk kan sowieso al goed worden ingehaald en nu gaan ze daar ook nog eens DRS bij doen, ik vrees een herhaling van de GP van Turkije waar de DRS zorgde voor een belachelijke race.
ja mss moeten ze daar drs gewoon verbannen. Dan wordt er weer niet ingehaald en wordt er weer geklaagd.

Nee jong, laat da gewoon en geniet van de races. het is nu zo goed, waarom moet iedereen blijven klagen

Niels_

Citaat van: robbert op 05 juni 2011 - 23:23:35
Citaat van: Jozef op 05 juni 2011 - 22:45:08
Klopt, maar dan zou je verwachten dat dat vooral effect had op hun prestaties van 2010 en dat ze het tegen 2011 alweer een stuk beter zouden doen met Mercedes-geld. Maar dat maken ze voorlopig dus niet waar.

Ik heb een beetje m'n twijfels bij die dubbele DRS-zone in Canada. Op het lange rechte stuk kan sowieso al goed worden ingehaald en nu gaan ze daar ook nog eens DRS bij doen, ik vrees een herhaling van de GP van Turkije waar de DRS zorgde voor een belachelijke race.
ja mss moeten ze daar drs gewoon verbannen. Dan wordt er weer niet ingehaald en wordt er weer geklaagd.

Nee jong, laat da gewoon en geniet van de races. het is nu zo goed, waarom moet iedereen blijven klagen
Omdat vroeger alles beter was! 8)

robbert

Citaat van: Scuderia91 op 06 juni 2011 - 00:27:46
Citaat van: robbert op 05 juni 2011 - 23:23:35
Citaat van: Jozef op 05 juni 2011 - 22:45:08
Klopt, maar dan zou je verwachten dat dat vooral effect had op hun prestaties van 2010 en dat ze het tegen 2011 alweer een stuk beter zouden doen met Mercedes-geld. Maar dat maken ze voorlopig dus niet waar.

Ik heb een beetje m'n twijfels bij die dubbele DRS-zone in Canada. Op het lange rechte stuk kan sowieso al goed worden ingehaald en nu gaan ze daar ook nog eens DRS bij doen, ik vrees een herhaling van de GP van Turkije waar de DRS zorgde voor een belachelijke race.
ja mss moeten ze daar drs gewoon verbannen. Dan wordt er weer niet ingehaald en wordt er weer geklaagd.

Nee jong, laat da gewoon en geniet van de races. het is nu zo goed, waarom moet iedereen blijven klagen
Omdat vroeger alles beter was! 8)
moet toch zijn. Zo klagen over die drs. Men moet blij zijn dat er weer inhaalraces zijn

Folkert

Citaat van: Kootje op 05 juni 2011 - 14:18:41
Helemaal mee eens.
Als ik moet kiezen dan ga ik ook voor 'n seizoen zoals dit jaar
En met 'n beetje mazzel komt de spanning in het WK ook nog wel terug.
Er komen gelukkig ook nog races waar McLaren het voordeel zou moeten hebben.
Dus..... ,wie weet ??
De spanning komt terug. Daar ben ik 100% zeker van. Mclaren is van af Barcalona al de snellere in race en ook Monaco was de Mclaren de snellere. Canada en Valentia schat ik door Monaco achtige baan toch wel voor Mclaren. En de kwalificatie runs van de Bulls zijn wel beter, maar denk dat Macs ze in de race op strategie(en misschien DRS/KERS) gaan verslaan.

Heb mijn antwoord maar even van andere topic hier heen geplaatst, misschien beter op zijnplaats hier.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Goed, ik waag me maar eens aan een voorspelling:

1 Hamilton
2 Button
3 Vettel
4 Alonso
5 Webber
6 Schumacher
7 Rosberg
8 Heidfeld
9 Petrov
10 Massa

Folkert

Citaat van: Enzo op 06 juni 2011 - 15:59:14
Goed, ik waag me maar eens aan een voorspelling:

1 Hamilton
2 Button
3 Vettel
4 Alonso
5 Webber
6 Schumacher
7 Rosberg
8 Heidfeld
9 Petrov
10 Massa
Ik ga bijna helemaal mee met jou voorspelling. Maar ik denk dat Alonso op 3 komt en Vettel op 4.

Maar hier mijn verwachting

1) Hamilton
2) Button
3) Alonso
4) Vettel
5) Webber
6) Rosberg
7) Schumacher
8 )Massa
9) Petrov
10) Heidfeld.

Wat ik hoop:

1) Hamilton
2) Button
3) Kobayashi
4) Perez
5) Webber
6) DiResta
7) Rosberg
8 ) Maldonado
9) Rubens
10) Sutil

Vettel hangt zijn stier in de Wall of Champions :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

ok, dan kan ik natuurlijk niet achterblijven...

1: button
2: Alonso
3: Lewis
4: Webber
5: Rosberg
6: Massa
7: Petrov
8: Schumacher

Vettel blaast zijn motor op....

Niels_

1. Hamilton
2. Alonso
3. Vettel
4. Webber
5. Massa
6. Button
7. Kobayashi
8. Schumacher
9. Perez
10. Petrov

com

1 Button
2 Vettel
3 Alonso
4 Webber
5 Kobayashi
6 Schumacher
7 Rosberg
8 Petrov
9 Heidveld
10 Massa

Hamilton raakt wederom gefrustreerd en parkeert zijn mclaren in de vangrail.

Folkert

Ergens heb ik het idee dat je laatste zin beetje als tegen reactie is op mijn antwoord  ;)  :D
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: com op 06 juni 2011 - 16:53:33
Hamilton raakt wederom gefrustreerd en parkeert zijn mclaren in de vangrail.
Nope. Lewis gaat winnen komend weekend. :)

Senergy

mijn beurt  ;)

1) Alonso
2) Button
3) Petrov
4) Massa
5) Heidfeld
6) Webber
7) Perez
8) Maldonado (die verdient nu punten na zijn spijtig ongelukje in Monaco)
9) Barichello (rijdt lang vooraan mee maar heeft op het einde last met de banden)
10) Kobayashi

Vettel en Hamilton haken ineen in de eerste ronde  :P
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

Folkert

Citaat van: Senergy op 06 juni 2011 - 17:38:58
mijn beurt  ;)

1) Alonso
2) Button
3) Petrov
4) Massa
5) Heidfeld
6) Webber
7) Perez
8) Maldonado (die verdient nu punten na zijn spijtig ongelukje in Monaco)
9) Barichello (rijdt lang vooraan mee maar heeft op het einde last met de banden)
10) Kobayashi

Vettel en Hamilton haken ineen in de eerste ronde  :P
Neeeeee :o Dan gooi ik mijn tv door de ramen.
Trotse vader van Rosalie(L)