Formula 1 Grand Prix Du Canada 2011

Gestart door Gerard, 04 juni 2011 - 20:51:14

« vorige - volgende »

com

Citaat van: Burorri op 06 juni 2011 - 17:00:36
Ergens heb ik het idee dat je laatste zin beetje als tegen reactie is op mijn antwoord  ;)  :D
[/quote

Rofll ;D ;) geintje .
Nee ik denk dat Hamilton ook de meeste kans maakt. Zou ook leuk voor het kampioenschap zijn. Van mij mag het elk jaar zo close zijn als 2010

monaco2011

1) Hamilton
2) Button
3) Alonso

dat was ook de top 3 van vorig jaar. Misschien dat Red Bull er nu wel tussen kan komen, vorig jaar problemen met de versnellingsbak en gekwalificeerd op de harde band, had misschien meer ingezeten toen. En McLaren is het voordeel van de F-duct van vorig jaar kwijt. Canada is sowieso vaak al een leuke race, ben benieuwd wat het dit jaar gaat worden, met de Pirelli's en DRS.

com

Het is inderdaad altijd een leuke race, zwaar voor de remmen en aan het einde altijd verrassende uitvallers. Ben ook benieuwd wat de banden hier gaan doen.
Welke banden type's brengt pirelli eigenlijk mee?

Niels_

Citaat van: monaco2011 op 06 juni 2011 - 18:39:13
1) Hamilton
2) Button
3) Alonso

dat was ook de top 3 van vorig jaar. Misschien dat Red Bull er nu wel tussen kan komen, vorig jaar problemen met de versnellingsbak en gekwalificeerd op de harde band, had misschien meer ingezeten toen. En McLaren is het voordeel van de F-duct van vorig jaar kwijt. Canada is sowieso vaak al een leuke race, ben benieuwd wat het dit jaar gaat worden, met de Pirelli's en DRS.
Alonso had zowiezo gewonnen zonder die gedubbelde kneuzen.

Folkert

Citaat van: com op 06 juni 2011 - 18:32:23
Citaat van: Burorri op 06 juni 2011 - 17:00:36
Ergens heb ik het idee dat je laatste zin beetje als tegen reactie is op mijn antwoord  ;)  :D

Rofll ;D ;) geintje .
Nee ik denk dat Hamilton ook de meeste kans maakt. Zou ook leuk voor het kampioenschap zijn. Van mij mag het elk jaar zo close zijn als 2010

Hehe, :P vatte het ook al zo op ;). Voor het WK zou het beste zijn als  Hamilton wint(of iig niet Vettel en dat Vettel zelfs uitvalt.) En bedoel je niet 2011?
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: monaco2011 op 06 juni 2011 - 18:39:13
1) Hamilton
2) Button
3) Alonso

dat was ook de top 3 van vorig jaar. Misschien dat Red Bull er nu wel tussen kan komen, vorig jaar problemen met de versnellingsbak en gekwalificeerd op de harde band, had misschien meer ingezeten toen. En McLaren is het voordeel van de F-duct van vorig jaar kwijt. Canada is sowieso vaak al een leuke race, ben benieuwd wat het dit jaar gaat worden, met de Pirelli's en DRS.
Volgens mij ging de Mac van af 2007 hier al goed. Denk dat het ontbreken van de F-duct niet zo veel nadeel geeft aan Mclaren.
Trotse vader van Rosalie(L)

JimmySPA

Citaat van: Burorri op 06 juni 2011 - 19:48:02

Volgens mij ging de Mac van af 2007 hier al goed. Denk dat het ontbreken van de F-duct niet zo veel nadeel geeft aan Mclaren.

In 2007 ging de Mclaren niet zo goed hoor, toen werd Alonso nog ingehaald door een SuperAguri  ;D

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Folkert

Citaat van: JimmySPA op 06 juni 2011 - 22:54:54
Citaat van: Burorri op 06 juni 2011 - 19:48:02

Volgens mij ging de Mac van af 2007 hier al goed. Denk dat het ontbreken van de F-duct niet zo veel nadeel geeft aan Mclaren.

In 2007 ging de Mclaren niet zo goed hoor, toen werd Alonso nog ingehaald door een SuperAguri  ;D
Hehe ja das waar. Maar dat kwam omdat Alonso gesaboteerd werd.  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

1) Hamilton
2) Vettel
3) Webber

Omdat ik denk dat Hamilton zich nog altijd op zijn pik getrapt voelt en er de rest eens mee rond hun oren gaat swaffelen.

robbert

Citaat van: M@rc op 07 juni 2011 - 08:19:08
1) Hamilton
2) Vettel
3) Webber

Omdat ik denk dat Hamilton zich nog altijd op zijn pik getrapt voelt en er de rest eens mee rond hun oren gaat swaffelen.

of onder druk tegen de muur beland

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Inderdaad, wat een omslag ineens!  :o

Enzo


Folkert

Citaat van: Enzo op 07 juni 2011 - 23:03:54
Inderdaad, wat een omslag ineens!  :o
Dat is 65% meer dan vanochtend.
Trotse vader van Rosalie(L)