man van de race Monaco

Gestart door Gerard, 29 mei 2011 - 18:17:10

« vorige - volgende »

Gerard


Zeg het maar mensen: wie was vandaag volgens jullie de beste??

mijn stem gaat naar Koba! Met een middenmoot auto een P5 halen, is gewoon goed!

mmm ik wil er een poll van maken,maar moet dan een nieuwe poll starten?? :-\

Enzo

Doe er anders een Polletje bij?  :)

monaco2011

Citaat van: Gerard op 29 mei 2011 - 18:17:10

Zeg het maar mensen: wie was vandaag volgens jullie de beste??

mijn stem gaat naar Koba! Met een middenmoot auto een P5 halen, is gewoon goed!

mmm ik wil er een poll van maken,maar moet dan een nieuwe poll starten?? :-\
Koba verknalde wel de race van Sutil. Eigenlijk raar dat daar dan weer geen straf voor wordt gegeven, hij had op zn minst zn positie terug kunnen geven. Prima als rijders risico's nemen, maar dan wel voor zichzelf en niet voor anderen. Geld ook voor Hamilton. Mannen van de race; Sutil, Alonso en Vettel, volgorde maakt me niet zoveel uit.

rafael25

Doet mij pijn om te zeggen maar ik ga toch zeggen:

Fernando Alonso

flupke3

Vettel omdat hij zolang met dezelfde banden bleef rijden wat toch niet simpel is.

Folkert

Moet toch zeggen dat Hamilton voor mij toch wel gave race heeft gereden. Ene kant reed hij als een bedorven  banaan, maar aan de andere kant reed hij tch k wel als een s(peer)
al niettermin heeft hij zich van zijn fruitigste kant laten zien en ik zeg chiqita banana hamilton wint de finala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Trotse vader van Rosalie(L)

T.Nuvolari

Button was de beste en snelste man vandaag. Vettel stond met een gelukje op pole en wint met een gelukje en een gokje.
Alonso, Webber, Schumacher waren ook allemaal beter dan Vettel.

Niels_

Citaat van: Burorri op 29 mei 2011 - 22:14:04
Moet toch zeggen dat Hamilton voor mij toch wel gave race heeft gereden. Ene kant reed hij als een bedorven  banaan, maar aan de andere kant reed hij tch k wel als een s(peer)
al niettermin heeft hij zich van zijn fruitigste kant laten zien en ik zeg chiqita banana hamilton wint de finala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar ben ik het dus echt totaal niet mee eens. Behalve dat van die bedorven banaan dan.

Zoals in het andere topic al gezegd, het begon gisteren al met die verneukte kwalificatie. Anders had die zeker op de eerste startrij gestaan. Nu stond hij in het pak en reed hij als een razende gek om zo snel mogelijk op te schuiven. Dat lukte niet meteen, dus ging hij wat meer risico's pakken met alle gevolgen van dien...

Gezien het feit dat hij vorige race nog gelapt werd en nu tot de laatste ronde meedeed voor de zege in zijn (nog steeds niet optimaal werkende) Ferrari kies ik deze GP dus voor Alonso.

monaco2011

Citaat van: M@rc op 29 mei 2011 - 22:48:27
Button was de beste en snelste man vandaag. Vettel stond met een gelukje op pole en wint met een gelukje en een gokje.
Alonso, Webber, Schumacher waren ook allemaal beter dan Vettel.
Button was idd de snelste, maar heeft ook 3 setjes supersoft verbruikt, alonso en vettel maar 1. In t begin liep Vettel toch wel gewoon weg bij Button en de pole was met bijna een halve seconde tov Button, denk dat Hamilton daar ook niet aan was gekomen, dus om dat nou geluk te noemen. k Vind dat juist vandaag Vettel wel de credits moet krijgen, soms gaat t wel erg gemakkelijk, maar deze heeft ie gewoon zelf verdiend!

Enzo

#9
Vettel, Alonso en Button hebben alle drie een super race gereden, lastig kiezen.
Ik neig naar Alonso, omdat hij de minste auto had van de drie en toch mee deed om de knikkers.

Welkom op 'de Pits' Monaco2011!(ga je nu elke race je naam veranderen?)

Folkert

Eerdere reactie was die van mijn vriendin die even ging af maken wat ik begon :p

Maar toch: ene kant ben ik te leur gesteld maar andere kant ook weer niet. Hamilton let wel iets moois zien. Malde ADO, massa en Schumacher ging hij toch mooi voorbij. En zoals ik al eerder ei: wat doet hij anders dan Schumacher? Als Hamilton net zo instuurde als Massa en die andere had Schumacher ook straf gekregen. Eigenlijk zouden ze rosberg en Hamilton moeten belonen voor avoiding an accident.

Vettel reed sterk, maar alles viel wel zijn kant op. Ik denk echt dat Hamilton pole had kunnen trainen. Button en Alonso ook sterk. Zonder sc hadden ze vettel voor bij gestoken.
Trotse vader van Rosalie(L)

JimmySPA


"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Kootje

HAMILTON

De smaakmaker van de race voor mij.

Niels_

Burrori en Kootje, met alle respect, maar Hamilton reed gisteren echt als een kluns rond en dan willen jullie hem uitroepen tot man van de race? :-X

Enzo

Was toch een grapje zeker?  ;D