Wat is Vettel toch een top coureur

Gestart door com, 29 mei 2011 - 16:24:30

« vorige - volgende »

Vettel word gewoon een nieuwe legende

ja
13 (44.8%)
nee
7 (24.1%)
ik zou het liefst zijn vingertje in z'n ..... steken
9 (31%)

Totaal aantal stemmen: 25

Wizard

Nee. Titels, overwinningen en poles maakt coureurs geen legende. Zie Gilles.

Schumiiii

Citaat van: Jeroen op 14 december 2011 - 18:40:46
Alle Duitsers zijn saai. Dat is een gegeve. Wat dat betreft valt Vettel nog mee.

En over legendes... er is geen vast feitje waaraan je moet voldoen. Sommigen hebben het door prestaties of uitstraling. Sommigen door een tragische dood. Door het natuurlijk charisma was Senna het ook bij leven al, zij het dat zijn dood het versterkte.

Prost is het ook wat mij betreft. De helft van het meest geweldige sportduo ooit.

Schumacher saai volgens u? Ik ben voor z'n 1ste titel f1 beginnen kijken, der was altijd wel net wat te beleven met deze haha.

Schumiiii

#227
Citaat van: Wizard op 14 december 2011 - 19:43:30
Nee. Titels, overwinningen en poles maakt coureurs geen legende. Zie Gilles.

Ja en nee.
Ik heb gilles erzelf bijgezet.

En titels en al hetgeen deze of iemand bewezen heeft maken voro mij ook wel heel veel uit.
Fangio; 5titels op 8 jaar tijd? Hallo, je mag zeggen wat je wil, beste wagen ofzo of weet ik veel, ge moet het toch maar doen, er zijn miljarden mensen op den aardkloot hier, er is altijd wel concurrentie enz....ik vind da straf wat deze heeft gedaan, net zoals senna en prost en schumacher sowieso erbij.

Vettel en alonso,hamilton behoren daar belange nog niet bij dat rijtje al is voor de moment vettel goed op weg maar dat hangt van de komende dikke 5-10jaren.

En saai; alonso vind ik saai, of die nu gewonnen heeft of nie, merk je nooit iets leuks aan.

robbert

Citaat van: janke op 14 december 2011 - 18:16:22
Citaat van: monaco2011 op 14 december 2011 - 17:12:59
Citaat van: janke op 14 december 2011 - 14:18:35
Om een legende te worden moet hij toch wel eens meer races laten zien, die je nooit meer vergeet. Zijn uitstraling is nu ook niet om naar huis te schrijven. Als hij net zo'n legende wil worden als zeg maar: M Schumacher, Senna, Lauda en Prost bijvoorbeeld, moet hij de komende jaren aardig zijn best blijven doen en dat vingertje eens thuis laten.
dat ie geen legende is lijkt me duidelijk, maar wat is er mis met zn uitstraling dan??

Saai, inclusief vingertje.

kan je dan eigenlijk meer uitleg geven, waarom hij saai is?

janke

Citaat van: Wizard op 14 december 2011 - 19:43:30
Nee. Titels, overwinningen en poles maakt coureurs geen legende. Zie Gilles.

Geen titel, inderdaad. Stirling Moss ook niet. Ik zeg ook niet dat Villeneuve sr geen legende is. Alleen dat te baseren op zijn successen vind ik een beetje overdreven. En vergeet niet dat alle Ferrari fans dat van hem al hadden gemaakt voor Zolder. Hij was Enzo's 2de zoon zoals Enzo schrijft in zijn biografie. Gilles was een groot coureur, maar door zijn manier van racen, kun je nog wel eens in de problemen komen. Zielig dat heel veel van zijn fans Jochen Mass de kogel wilden geven (figuurlijk). Ik las toevallig een week of 6 geleden dat verhaal uit de oude doos. Mass hoorde daar niet te zitten en Gilles ging voor zijn laatste snelle ronde. Maar Mass zat daar. Die man draagt deze shit mee tot in zijn dood. Net als Ickx versus Bellof.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: robbert op 14 december 2011 - 19:56:45
Citaat van: janke op 14 december 2011 - 18:16:22
Citaat van: monaco2011 op 14 december 2011 - 17:12:59
Citaat van: janke op 14 december 2011 - 14:18:35
Om een legende te worden moet hij toch wel eens meer races laten zien, die je nooit meer vergeet. Zijn uitstraling is nu ook niet om naar huis te schrijven. Als hij net zo'n legende wil worden als zeg maar: M Schumacher, Senna, Lauda en Prost bijvoorbeeld, moet hij de komende jaren aardig zijn best blijven doen en dat vingertje eens thuis laten.
dat ie geen legende is lijkt me duidelijk, maar wat is er mis met zn uitstraling dan??

Saai, inclusief vingertje.

kan je dan eigenlijk meer uitleg geven, waarom hij saai is?

Saai met vingertje, zijn persconferenties zijn ook niet.. Een grijze muis. Zo komt hij op mijn over.  Maar nog 1 keer voor alle duidelijkheid, een topcoureur.
Some things are too important to be left in the past.

robbert

Citaat van: janke op 14 december 2011 - 20:19:44
Citaat van: robbert op 14 december 2011 - 19:56:45
Citaat van: janke op 14 december 2011 - 18:16:22
Citaat van: monaco2011 op 14 december 2011 - 17:12:59
Citaat van: janke op 14 december 2011 - 14:18:35
Om een legende te worden moet hij toch wel eens meer races laten zien, die je nooit meer vergeet. Zijn uitstraling is nu ook niet om naar huis te schrijven. Als hij net zo'n legende wil worden als zeg maar: M Schumacher, Senna, Lauda en Prost bijvoorbeeld, moet hij de komende jaren aardig zijn best blijven doen en dat vingertje eens thuis laten.
dat ie geen legende is lijkt me duidelijk, maar wat is er mis met zn uitstraling dan??

Saai, inclusief vingertje.

kan je dan eigenlijk meer uitleg geven, waarom hij saai is?

Saai met vingertje, zijn persconferenties zijn ook niet.. Een grijze muis. Zo komt hij op mijn over.  Maar nog 1 keer voor alle duidelijkheid, een topcoureur.

aah zo iemand als raikkonen. Ook een topcoureur, maar zijn interviews zijn ook saai

janke

Die is ook saai. Maar op de grid, in welke hoedanigheid dan ook in een race, was Raikkonen verre van saai. Menig een weet nog meer van zijn privé leven dan over wat uitstekende races die hij heeft laten zien.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: Schumiiii op 14 december 2011 - 19:52:23
Schumacher saai volgens u? Ik ben voor z'n 1ste titel f1 beginnen kijken, der was altijd wel net wat te beleven met deze haha.
Op de baan wel ja, zekers. Daarbuiten een saai, grijs figuur die op gaat in de massa. Waarschijnlijk een heel goed mens hoor, daar niet van. Maar wel saai. Niet het uithangbord dat je voor een sport als F1 zou willen (buiten de baan dan).

0634

Citaat van: robbert op 14 december 2011 - 20:21:58

aah zo iemand als raikkonen. Ook een topcoureur, maar zijn interviews zijn ook saai
Buiten de interviews om was Kimi dan weer niet saai.

robbert

Citaat van: janke op 14 december 2011 - 20:27:20
Die is ook saai. Maar op de grid, in welke hoedanigheid dan ook in een race, was Raikkonen verre van saai. Menig een weet nog meer van zijn privé leven dan over wat uitstekende races die hij heeft laten zien.

ja ik vind vettel toch ook niet saai hoor in de races, hij kan toch ook mooie dingen laten zien op de baan. Hoe komt het anders dat hij 2maal wk is geworden

monaco2011

Sorry mannen, maar wat er hier de afgelopen comments allemaal geroepen wordt gaat me echt iets te ver en getuigd van weinig mensenkennis of hoe je het ook wilt noemen.

janke

Citaat van: robbert op 14 december 2011 - 20:38:46
Citaat van: janke op 14 december 2011 - 20:27:20
Die is ook saai. Maar op de grid, in welke hoedanigheid dan ook in een race, was Raikkonen verre van saai. Menig een weet nog meer van zijn privé leven dan over wat uitstekende races die hij heeft laten zien.

ja ik vind vettel toch ook niet saai hoor in de races, hij kan toch ook mooie dingen laten zien op de baan. Hoe komt het anders dat hij 2maal wk is geworden

Wat denk je?? Alleen door zijn uistraling en stuurmans kunst??  ;)
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: monaco2011 op 14 december 2011 - 20:41:27
Sorry mannen, maar wat er hier de afgelopen comments allemaal geroepen wordt gaat me echt iets te ver en getuigd van weinig mensenkennis of hoe je het ook wilt noemen.

Ja Monaco het leven wordt je wel eens zwaar gemaakt. Kom maar met je uitleg van wat jij er van denkt. Misschien leer ik dan wat mensen-kennis of hoe jij het wilt noemen.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: monaco2011 op 14 december 2011 - 20:41:27
Sorry mannen, maar wat er hier de afgelopen comments allemaal geroepen wordt gaat me echt iets te ver en getuigd van weinig mensenkennis of hoe je het ook wilt noemen.
Heb je mensenkennis nodig om iemand saai te noemen? Of een legende? Nope. Absoluut niet.

Gaat het ver om iemand saai te noemen? Of een legende? Nope. Evenmin.