Wat is Vettel toch een top coureur

Gestart door com, 29 mei 2011 - 16:24:30

« vorige - volgende »

Vettel word gewoon een nieuwe legende

ja
13 (44.8%)
nee
7 (24.1%)
ik zou het liefst zijn vingertje in z'n ..... steken
9 (31%)

Totaal aantal stemmen: 25

Wizard

Citaat van: Schumiiii op 12 december 2011 - 23:41:03
Di Resta is precies al vergeten dat vettel zich ervoor wel met een mindere wagen zich enorm had bewezen, hetgeen ook de grootmeester had gedaan , hetgeen ook alonso heeft gedaan.

Grootmeester? Ik neem aan dat je doelt op Senna.

0634

Citaat van: Wizard op 12 december 2011 - 23:59:13
Citaat van: Schumiiii op 12 december 2011 - 23:41:03
Di Resta is precies al vergeten dat vettel zich ervoor wel met een mindere wagen zich enorm had bewezen, hetgeen ook de grootmeester had gedaan , hetgeen ook alonso heeft gedaan.

Grootmeester? Ik neem aan dat je doelt op Senna.
Dat moet wel, want Schumacher reed welgeteld twee bochten in een mindere wagen (Jordan).

0634

Citaat van: Wizard op 12 december 2011 - 23:58:33
Citaat van: Jeroen op 12 december 2011 - 20:24:54
Citaat van: Wizard op 12 december 2011 - 19:52:01
Citaat van: Jeroen op 12 december 2011 - 18:16:25
Maar iedere topcoureur wel.

Bovendien heeft di Resta wel een punt natuurlijk. Hij heeft Vettel in dezelfde wagen al eens behoorlijk verslagen, ik zou niet weten waarom hij het niet nog een keer zou kunnen. Misschien niet hoor, misschien heeft Vettel een betere ontwikkeling doorgemaakt, maar dat weet niemand.

Ach kom op! Prestaties in andere raceklasses bieden geen garantie in de Formule 1. En als Di Resta écht een topper is, had hij rondjes rijden om coureurs als Sutil.
Lees jij niet? Ik zeg toch niet dat hij dat weer zou doen? Ik zeg alleen dat ik zijn gedachtegang niet gek vind. Het valt zeker niet uit te sluiten.

Ik lees wel. Want ik vind zijn gedachtengang juist wel gek. Dat probeer ik uit te leggen en spreek ik tegen. Lees jij niet?
Nee, je leest niet of ik snap je reactie niet. Die is namelijk verontwaardigd. Terwijl ik helemaal niet stel dat Di Resta Vettel wel even zou verslaan. Ik geef nog aan dat de ontwikkeling van Vettel wel eens beter kan zijn geweest sinds hun gezamenlijke tijd.

Ik snap alleen zijn gedachtegang prima, en ik snap ook niet wat er gek aan is, zoals jij beweert. Hij heeft hem al eens verslagen in gelijk materiaal, het zou best kunnen dat als hij weer in gelijk materiaal zou rijden dat weer zou kunnen. Nogmaals: ik weet niet of het zo is, maar het zou best kunnen, het is meer dan zo maar een loze, stoere uitspraak.

Hij beweert dat hij iets kan wat hij al eens bewezen heeft. Dat is dus geen belachelijke gedachte.






Wizard

Ik heb gevoetbalt tegen Mark van Bommel (misschien niet helemaal te vergelijk, maar met een beetje fantasie goed mogelijk), wij wonnen met 4-3. Betekent dat, dát ik beter kan voetballen dan van Bommel? Een andere raceklasse is niet te vergelijken met Formule 1. Brundle en Senna waren ook aan elkaar gewaagd in andere raceklasses, dat maakt van Brundle geen goed F1-coureur. De opmerking van Di Resta vind ik dan ook nergens op slaan.

0634

Als je in je eentje tegen hem zou hebben gevoetbald was het een goed vergelijk, nu is het onzin..

Voor de rest doe je net of ze ee andere sport beoefenden zeg... Het is  gewoon racen. Dat hij hem toen verslagen heeft geeft hem het vetrouwen dat hij dat weer kan. Gelijk heeft hij. Niks mis mee.

Wizard

Ik vind van niet. Prestaties in het verleden en in andere raceklasses bieden geen garantie voor de toekomst. Zie ook mijn Senna en Brundle voorbeeld. Gewaagd aan elkaar in F3000 geen partij voor elkaar in F1. Qua vergelijk, heb al gezegd met een beetje fantasie. In jong-Fortuna stonden destijds wel meer spelers die in de ere hebben gevoetbalt.

T.Nuvolari

So what dat hij hem niet of wel kan verslaan, toch super dat hij zelf gelooft van wel. Hij toont zich een echte sportman, wat moet hij anders doen?

Enzo

Zei Glock niet laatst ook iets dergelijks? "Ik ben net zo snel als Vettel, in een gelijke auto..."

Wizard

En dan 'de Belg' amper kunnen voorblijven. Hilarisch!! :D

Enzo

Citaat van: Wizard op 13 december 2011 - 15:57:15
En dan 'de Belg' amper kunnen voorblijven. Hilarisch!! :D

Of D'Ambrosio is ook net zo goed als Vettel... ::)

Folkert

Citaat van: Wizard op 13 december 2011 - 11:31:24
Ik vind van niet. Prestaties in het verleden en in andere raceklasses bieden geen garantie voor de toekomst. Zie ook mijn Senna en Brundle voorbeeld. Gewaagd aan elkaar in F3000 geen partij voor elkaar in F1. Qua vergelijk, heb al gezegd met een beetje fantasie. In jong-Fortuna stonden destijds wel meer spelers die in de ere hebben gevoetbalt.
Maarunnen onder de juiste omstandigheden wel herhaalt worden. Ze geven geen garantie maar wel mogelijkheden. We weten allemaal niet welke ontwikkelingen beiden hebben gemaakt.
Vettel word wk met oppermachtig materiaal en complete Steun van het team. DiResta concurreert met sutil en verslaat hem
Menigmaal. Maar rijd in inferieur materiaal.
Er is zeker een kans dat DiResta Vettel weer kan verslaan. Beiden hebben mooie dingen laten zien met de auto die ze hebben gekregen
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: Enzo op 13 december 2011 - 14:02:34
Zei Glock niet laatst ook iets dergelijks? "Ik ben net zo snel als Vettel, in een gelijke auto..."
Geen idee, maar dat zou ik wel een heel opportunistische uitspraak vinden.

monaco2011

Grappig trouwens dat het jaar daarvoor zn teamgenoot (Di Grassi) 3e werd en Di Resta 10e. Zoveel zegt dat dus.

Kootje

het zegt ook niets, maar net als jeroen kan ik diresta's uitspraak wel begrijpen
uiteindelijk heeft hij dat buiten de f1 al eens waar gemaakt

Enzo