Wat is Vettel toch een top coureur

Gestart door com, 29 mei 2011 - 16:24:30

« vorige - volgende »

Vettel word gewoon een nieuwe legende

ja
13 (44.8%)
nee
7 (24.1%)
ik zou het liefst zijn vingertje in z'n ..... steken
9 (31%)

Totaal aantal stemmen: 25

Wizard

Citaat van: Kootje op 29 juli 2011 - 19:00:26
Ik begrijp precies hoe je je voelt.  ;D

Van mij mag Vettel gewoon weer WK worden ,dat is 't probleem niet. (al hoop ik tegen beter weten in op Hamilton)
Maar voor het kampioenschap zelf zou 't toch leuk zijn als hij 'n paar races minder of zelfs helemaal niet presteert.

Mee eens. Alleen zie ik dit niet gebeuren. Op de momenten dat Vettel er moet staan, staat hij er en is Vettel foutloos. Red Bull is nog steeds het snelste hoewel McLaren ontzettend kort achter de stieren staan. Maar dan nog heeft Vettel voorsprong genoeg.

0634

Citaat van: Wizard op 30 juli 2011 - 23:05:22

Mee eens. Alleen zie ik dit niet gebeuren. Op de momenten dat Vettel er moet staan, staat hij er en is Vettel foutloos.
Dat is niet helemaal waar natuurlijk. In Canada had hij er nog een halve ronde moeten staan en stond hij er niet foutloos.

Het zij hem verder vergeven, fouten maakt iedereen wel eens, maar zeggen dat hij foutloos is als het nodig is, is niet helemaal waar. Hij is vnml foutloos als hij vooraan rijdt, niet als hij niet vooraan rijdt of onder druk staat. Nogmaals, geen aanval op de beste man, want dat gebeurt de beste wel eens. Maar het is wel zo dat hij juist in de races waarin het niet van een leien dakje gaat, dat hij (kleine) foutjes maakt. Logisch trouwens.

Kootje

Citaat van: Wizard op 30 juli 2011 - 23:03:29
Citaat van: Burorri op 30 juli 2011 - 14:28:48
Nee, dat zal hij zeker niet doen. Dat is nog te vroeg en stel dat Mclaren snelste blijkt te zijn is het of kan het in 4 a 5 races gedaan zijn en daar is zijn voorsprong niet groot genoeg voor. En op vrijdag ga je denk ik niet te veel op safe spelen. Of je moet op vorige race bedoelen.
Al denk ik ook niet dat hij daar op safe rijd, maakte hij te veel fouten voor en hield hij de druk er te hoog op bij Massa.

Maar nam geen risico! Dus is hij zeker berekend. Zijn voorsprong is zeker weten comfortabel en de concurentie niet constant. 82 Punten voorsprong met nog 6 races voor de boeg vind ik comfortabel genoeg. Zelfs al valt hij 3 races uit en Hamilton wint 3 races, staat hij er nog voor. En dat zie ik niet gebeuren. Red Bull is snel genoeg deze voorsprong vast te houden en finishen is voldoende het WK in de wacht te slepen.

Of hij was gewoon niet bij machte.  ;)

Voor de rest heb je gelijk.
Vettel gaat dit echt niet meer uit handen geven natuurlijk.

Wizard

Lijkt me niet. En nogmaals, misgunnen doe ik het Vettel niet maar ik sta ook niet op stoelen en banken als hij kampioen wordt. Ergens zou het wel stoer zijn als hij nu wat fouten maakt. Jammer voor zijn imago maar dat is tijdelijk. :D

Kootje

Misgunnen doe ik 't ook niet ,ik gun het Hamilton alleen iets meer.  ;)
Dat ik enige kritiek heb op zijn kunde/onkunde waar het inhalen betreft ,wil niet zeggen dat hij geen waardig kampioen is en wederom zal zijn.

Kijk ..... als je uit 10 races er 6 wint dan verdien je de titel.
Zo simpel is dat.
En dan hoef je helemaal geen fan van hem te zijn om dat te onderkennen.
Doe je dat wel (zoals vorig jaar velen deden) dan heb je echt 'n plaat voor je kop.  ;D


Sabai

Wat een seizoen voor hem :D WK met een super auto en ongeloofelijke top coureur !!!!!! :o

rafael25

Teams als Ferrari en McLaren mogen toch niet verlsagen worden door een frisdrankfabrikant? :( :( >:(
Met een Renault motortje....... >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

0634

Kom, je maakt een grapje hoop ik?

Renault is een van de succesvolste motorfabrikanten uit de F1-geschiedenis, Red Bull is steenrijk, Newey is de beste ontwerper, Vettel is een toprijder en het team is zichzelf al jaren aan het verbeteren. Daar staat gewoon een geweldig team. Dus natuurlijk kan dat wel.

Als je dit soort teksten dan zo graag wilt roepen had je dat 2 jaar geleden moeten doen toen ze allemaal verslagen werden door het nietige Brawn (dan nog zou het overdreven zijn, maar in ieder geval iets reƫler).

Franky R.

Citaat van: rafael25 op 09 oktober 2011 - 13:46:30
Teams als Ferrari en McLaren mogen toch niet verlsagen worden door een frisdrankfabrikant? :( :( >:(
Met een Renault motortje....... >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(


Ik begrijp wel van Rafael bedoeld...


Ferrari en McLaren zijn begrippen in de F1, die daarnaast ook nog (super)sportwagens voor op de weg hebben gebouwd.


Red Bull daartegen is meer bekend vanwege het drankje en als sponsor van behoorlijk wat evenementen over de wereld.


Maar ja, Rafael...in een competitie telt alleen de ranglijst! Het is ook niet verboden voor een frisdrankfabrikant om een F1-team te beginnen... ;)

robbert

men moet maar betere wagens bouwen, dan moeten ze niet verslagen worden door een frisdrankproducentje

Wizard


Enzo


Gerard

Ach jongens,
De grote autosportmerken zijn halverwege de jaren 90 ook verslagen door die "amateur" die het er leuk bij doet voor de lol...
Zowel Hill als Villeneuve...
;D ;)

Folkert

http://www.gppits.net/nieuws/brawn_ware_talent_afhankelijk_van_auto/

Kan ik me helemaal in vinden. Vettel is goed, dat voor op gesteld natuurlijk en hij heeft verdiend de titel gewonnen en in 2010. Maar waar ik nog steeds beetje over twijfel iss:S hoe goed is Vettel werkelijk ten opzichte van Alonso en Hamilton en Button. Imo is de dominantie te wijten aan RBR icm Vettel, maar dan wel meer RBR dan Vettel. Want in mijn ogen is Vettel niet beter dan Alonso of Hamilton of Button. Dus volgend jaar (of welk jaar dan ook) zal blijken of Vettel ook om kan gaan met een mindere auto, zoals Fernando en Lewis dit jaar.
Trotse vader van Rosalie(L)