Wat is Vettel toch een top coureur

Gestart door com, 29 mei 2011 - 16:24:30

« vorige - volgende »

Vettel word gewoon een nieuwe legende

ja
13 (44.8%)
nee
7 (24.1%)
ik zou het liefst zijn vingertje in z'n ..... steken
9 (31%)

Totaal aantal stemmen: 25


Kootje

Citaat van: com op 12 juli 2011 - 16:19:06
;D ;D http://www.gpupdate.net/nl/videos/1212/vettel-probeert-gitaar-te-spelen/

Gelukkig kan hij beter rijden dan gitaar spelen lol

Daar mag ik 'm niet om uitlachen.
Probeer momenteel zelf ook gitaar te leren spelen ,en dat is lastiger als je zou denken.

com

Citaat van: Kootje op 12 juli 2011 - 16:25:57
Citaat van: com op 12 juli 2011 - 16:19:06
;D ;D http://www.gpupdate.net/nl/videos/1212/vettel-probeert-gitaar-te-spelen/

Gelukkig kan hij beter rijden dan gitaar spelen lol

Daar mag ik 'm niet om uitlachen.
Probeer momenteel zelf ook gitaar te leren spelen ,en dat is lastiger als je zou denken.

Ik probeer het ook maar is inderdaad erg lastig, gaat veel tijd in zitten  :P

Edwin90

Er even vanuit gaande dat hij een complete leek is op gitaar gebied is dit toch best een aardig begin. Het loopje is niet moeilijk maar timing wel, helemaal als je voor de eerste paar keren de gitaar omhangt.

Spreek uit ervaring  ;)


Vieze baas



Vieze baas


com

#98
Misschien nog wat vroeg om dit te zeggen maar ik vraag me af of Vettel niet al een beetje teveel aan het wk denkt en teveel op safe gaat spelen en z'n puntjes gaat sprokkelen. Ik hoop het niet want dan kan hij het nog weleens moeilijk voor zich zelf gaan maken en andere hoop geven.

Kootje

Ik denk persoonlijk van niet ,maar stiekem hoop ik 't wel.  :P

Wizard

Ik samen met Kootje. Net als een uitvalbeurt. Liefst 2. Dan moeten de mannen!! Oh, en ik misgun het Vettel niet. Dus begrijp niet niet verkeerd....

Kootje

Ik begrijp precies hoe je je voelt.  ;D

Van mij mag Vettel gewoon weer WK worden ,dat is 't probleem niet. (al hoop ik tegen beter weten in op Hamilton)
Maar voor het kampioenschap zelf zou 't toch leuk zijn als hij 'n paar races minder of zelfs helemaal niet presteert.

Folkert

Citaat van: com op 29 juli 2011 - 18:37:50
Misschien nog wat vroeg om dit te zeggen maar ik vraag me af of Vettel niet al een beetje teveel aan het wk denkt en teveel op safe gaat spelen en z'n puntjes gaat sprokkelen. Ik hoop het niet want dan kan hij het nog weleens moeilijk voor zich zelf gaan maken en andere hoop geven.
Nee, dat zal hij zeker niet doen. Dat is nog te vroeg en stel dat Mclaren snelste blijkt te zijn is het of kan het in 4 a 5 races gedaan zijn en daar is zijn voorsprong niet groot genoeg voor. En op vrijdag ga je denk ik niet te veel op safe spelen. Of je moet op vorige race bedoelen.
Al denk ik ook niet dat hij daar op safe rijd, maakte hij te veel fouten voor en hield hij de druk er te hoog op bij Massa.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jozef

Ach, zoals het er nu naar uitziet wordt Vettel nog wereldkampioen als hij geen enkele keer het podium haalt. De punten van een 4de-5de plaats zijn genoeg voor hem zolang het altijd andere rijders blijven die elkaar afwisselen voor de overwinning (Hamilton/Webber/Button/Alonso die elkaar punten afpakken zoals al het hele seizoen het geval is).

Zijn grootste zorg zal nu dus de race uitrijden zijn, dan volgt de titel vanzelf.

Wizard

Citaat van: Burorri op 30 juli 2011 - 14:28:48
Nee, dat zal hij zeker niet doen. Dat is nog te vroeg en stel dat Mclaren snelste blijkt te zijn is het of kan het in 4 a 5 races gedaan zijn en daar is zijn voorsprong niet groot genoeg voor. En op vrijdag ga je denk ik niet te veel op safe spelen. Of je moet op vorige race bedoelen.
Al denk ik ook niet dat hij daar op safe rijd, maakte hij te veel fouten voor en hield hij de druk er te hoog op bij Massa.

Maar nam geen risico! Dus is hij zeker berekend. Zijn voorsprong is zeker weten comfortabel en de concurentie niet constant. 82 Punten voorsprong met nog 6 races voor de boeg vind ik comfortabel genoeg. Zelfs al valt hij 3 races uit en Hamilton wint 3 races, staat hij er nog voor. En dat zie ik niet gebeuren. Red Bull is snel genoeg deze voorsprong vast te houden en finishen is voldoende het WK in de wacht te slepen.