Wat is Vettel toch een top coureur

Gestart door com, 29 mei 2011 - 16:24:30

« vorige - volgende »

Vettel word gewoon een nieuwe legende

ja
13 (44.8%)
nee
7 (24.1%)
ik zou het liefst zijn vingertje in z'n ..... steken
9 (31%)

Totaal aantal stemmen: 25

com

Wat was hij vandaag weer geweldig die Vettel :D.En hij heeft het echt niet kado gekregen maar puur met racen.

Enzo

Ik vind dat hij toch wel enorm mazzel had met de rode vlag op het einde, hierdoor kon hij zijn versleten banden ruilen.
Anders denk ik niet dat hij gewonnen had... ::)

Folkert

Citaat van: Enzo op 29 mei 2011 - 16:52:47
Ik vind dat hij toch wel enorm mazzel had met de rode vlag op het einde, hierdoor kon hij zijn versleten banden ruilen.
Anders denk ik niet dat hij gewonnen had... ::)
Eerlijk gezegd denk ik dat er 80 misschien wel 90% geluk zit bij deze overwinning. Puur racen heeft hij zeker niet gedaan. 100% puur tactisch.

Maar goed, ik heb zwaar gevoel dat dit topic gewoon is om wat conversatie of disputen op te wekken.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Burorri op 29 mei 2011 - 17:02:27
Citaat van: Enzo op 29 mei 2011 - 16:52:47
Ik vind dat hij toch wel enorm mazzel had met de rode vlag op het einde, hierdoor kon hij zijn versleten banden ruilen.
Anders denk ik niet dat hij gewonnen had... ::)
Eerlijk gezegd denk ik dat er 80 misschien wel 90% geluk zit bij deze overwinning. Puur racen heeft hij zeker niet gedaan. 100% puur tactisch.

Maar goed, ik heb zwaar gevoel dat dit topic gewoon is om wat conversatie of disputen op te wekken.

Ik denk eerder een dispuut...Zie de titel...Een nieuwe Schumi zal nooit opstaat, want Schumi is Schumi, zoals Vettel Vettel is... ::)
En Vettel had idd. de mazzel dat die SC zijn kant op viel!

Folkert

Citaat van: Franky R. op 29 mei 2011 - 17:07:40
Citaat van: Burorri op 29 mei 2011 - 17:02:27
Citaat van: Enzo op 29 mei 2011 - 16:52:47
Ik vind dat hij toch wel enorm mazzel had met de rode vlag op het einde, hierdoor kon hij zijn versleten banden ruilen.
Anders denk ik niet dat hij gewonnen had... ::)
Eerlijk gezegd denk ik dat er 80 misschien wel 90% geluk zit bij deze overwinning. Puur racen heeft hij zeker niet gedaan. 100% puur tactisch.

Maar goed, ik heb zwaar gevoel dat dit topic gewoon is om wat conversatie of disputen op te wekken.

Ik denk eerder een dispuut...Zie de titel...Een nieuwe Schumi zal nooit opstaat, want Schumi is Schumi, zoals Vettel Vettel is... ::)
En Vettel had idd. de mazzel dat die SC zijn kant op viel!
Dat bedoel ik. Niet om Vettel af te kaken, want hij is een waanzinnig goede coureur, maar om nu te zeggen dat hij vandaag geen geluk had gehad is mij beetje te veel van het goede.

Of anders gezegd:

WOOOW WAT IS HAMILTON TOCH WAANZINNIGE TOP COUREUR. Met alle pech van het weekend en onterechte DT toch nog 6de.
Trotse vader van Rosalie(L)

Forza F1

Geluk.... en die bandenwarmers die er niet op tijd afgingen? Heeft hem 10 seconden extra en de leiding gekost!!!  Doe gewoon... Vettel was top!

Gerard

Ik snap deze poll niet echt... :-\ Je kunt hetzelfde zeggen van iedere coureur die daar rondrijdt... Op een paar uitzonderingen na dan,maar over het algemeen zijn het allemaal topcoureurs.. ???

SDG

Citaat van: Franky R. op 29 mei 2011 - 17:07:40
Ik denk eerder een dispuut...Zie de titel...Een nieuwe Schumi zal nooit opstaat, want Schumi is Schumi, zoals Vettel Vettel is... ::)
En Vettel had idd. de mazzel dat die SC zijn kant op viel!

Tja, dat geluk dat gewoon je eigen kant lijkt uit te komen, is dat ook niet wat inherent aan de allergrootsten? Zie maar hoe coureurs als bv. Prost en Schumacher in hun topdagen ook vaak races wonnen die ze eigenlijk niet 'verdienden' van te winnen. ;)

T.Nuvolari

Een legende zie ik er nog niet in.

0634

Ik snap de zin van dit topic niet, met alle respect.

Niels_

Gewoon een topcoureur in een topwagen. 1 + 1 = 2. Dat wil dus echter nog niet zeggen dat hij een legende is.

rafael25

Citaat van: Jeroen op 29 mei 2011 - 23:00:07
Ik snap de zin van dit topic niet, met alle respect.
Ik ook niet :o

T.Nuvolari

Citaat van: rafael25 op 29 mei 2011 - 23:15:35
Citaat van: Jeroen op 29 mei 2011 - 23:00:07
Ik snap de zin van dit topic niet, met alle respect.
Ik ook niet :o

Ik snap de zin van dei opmerkingen niet, met evenveel respect. Wat voor éne een interessant topic is is dat voor een ander niet, maar moet je dat ook altijd letterlijk verkondigen?
Leven en laten leven.

JimmySPA

Citaat van: Scuderia91 op 29 mei 2011 - 23:01:49
Gewoon een topcoureur in een topwagen. 1 + 1 = 2. Dat wil dus echter nog niet zeggen dat hij een legende is.

Idd, we zijn eruit. Topic kan gesloten worden  ;)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Kootje

Oke..... ,hij is inderdaad 'n topper.  :(
En ja..... ,knap dat hij 't met 1 stop afgedaan heeft.  :o
Maar je kunt toch in alle eerlijkheid niet beweren dat hij het dit weekend zo fantastisch gedaan heeft.  :-[

Z'n pole had hij in zekere zin te danken aan Pérez z'n ongeval.
Hamilton was tot aan dat moment bezig met 'n absurd snelle ronde ,waar Vettel imo nooit aan kon komen.
Z'n overwinning dankt hij aan de baan zelf.
Alonso en Button waren alletwee 'n pak sneller dan hij was ,maar waar moet je het proberen.
Zeker als je ook nog eens bestraft wordt als je het probeert.

Nee..... ,ik ben het ermee eens dat Vettel 'n topper is ,maar zo goed was hij in Monaco nu ook weer niet.  >:(