Wat is Vettel toch een top coureur

Gestart door com, 29 mei 2011 - 16:24:30

« vorige - volgende »

Vettel word gewoon een nieuwe legende

ja
13 (44.8%)
nee
7 (24.1%)
ik zou het liefst zijn vingertje in z'n ..... steken
9 (31%)

Totaal aantal stemmen: 25

Folkert

Als we letterlijk de creteria van Legende gaan opvolgen is niemand een Legende. Legendes zijn verhalen van heel lang geleden die hoogstwaarschijnlijk niet waar zijn, maar die niemand meer kan controleren of bevestigen. En als we het over levende legendes hebben, klopt het ook niet helemaal want er zijn nog genoeg mensen die verhalen of geruchten over coureurs kunnen bevestigen of tegen spreken. Dar zijn ze te actueel voor.

Maar goed, vond de hele discussie wat apart en kon nou niet volgen wat iedereen nou echt wilde zeggen.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Citaat van: Burorri op 15 december 2011 - 21:58:26
Citaat van: Wizard op 15 december 2011 - 21:55:31
Kimi was ook niet wekelijks op het nieuws. En zijn dronkeman-acties vind ik niet bepaald het bewijs dat iemand niet saai is. Maar goed, ik las dat Jeroen het boeltje weer op de rails probeert te zetten, dus ik doe vrolijk mee daar aan.
Had het daar nogmaals ook niet over. Alleen dat zulke dingen(iig in mijn herinneringen) van Kimi wel op TV kwamen en van Schumacher niet.

Sodemieter toch eens op met die MS. Ik word er stontziek van. Een van de beste ooit. Voor de rest ia die ook saai, meters lang. Zelfs nu bij Mercedes. Was ook wel eens een grote leugenaaar. It's German.
Some things are too important to be left in the past.

robbert

ok we hebben dat nu gehad, alle piloten zijn saai. En nu terug over naar vettel, want daar gaat het toch over.

0634

Citaat van: Burorri op 15 december 2011 - 22:38:12
Als we letterlijk de creteria van Legende gaan opvolgen is niemand een Legende. Legendes zijn verhalen van heel lang geleden die hoogstwaarschijnlijk niet waar zijn, maar die niemand meer kan controleren of bevestigen. En als we het over levende legendes hebben, klopt het ook niet helemaal want er zijn nog genoeg mensen die verhalen of geruchten over coureurs kunnen bevestigen of tegen spreken. Dar zijn ze te actueel voor.

Maar goed, vond de hele discussie wat apart en kon nou niet volgen wat iedereen nou echt wilde zeggen.
Waarschijnlijk omdat iedereen vermoedelijk zo zijn eigen definitie heeft. :)

Schumiiii

Citaat van: Burorri op 15 december 2011 - 21:31:10
Citaat van: Schumiiii op 15 december 2011 - 21:08:27
Burorri; het maakt niet uit wat je zegt want we weten het al, schumacher is slecht, schumacher is saai, schumacher heeft al z'n titels gestolen, ja jongen, we weten het ondertussen al je schumacher niet af kan.

En dat schumacher gevraagd had aan nen taxi chaeuffeur dat deze zou mogen rijden om er sneller te geraken naar de luchthaven, zoiets hebk nog nie gehoord van anderen zenne.

http://www.hln.be/hln/nl/954/Formule-1/article/detail/100017/2007/12/11/Schumacher-bezorgt-taxichauffeur-rit-van-zijn-leven.dhtml

Maar hebt gelijk, schumacher is idd ne saaie. Uw goed recht om dat te vinden, helaas niet geloofwaardig omdat we u hier kennen.
Iedere taxichauffeur die een beroemdheid rond rijd, heeft de rit van zijn leven (of er mee contact heef.)  ;) Maar goed, omdat jullie mij hier kennen mag ik Schumacher niet saai vinden?

Op de baan was hij dat zeer zeker ja. Een van de beste en daar heb ik respect voor. Echter wil ik sommige dingen anders zien en niet klakkeloos aan nemen.
Wij kennen jou ook toch? Bij jou is het Schummi dit schummi dat, wat de klok slaat. En toch vind ik jou geloofwaardig. Alleen heb je het soms gewoon mis :)

Ik heb het ook soms mis en heb me vooral dit jaar flink vergist in dingen die Hamilton heeft gedaan, maar dat was head of the moment. Hamilton heeft dit jaar rot seizoen en dat durf ik eerlijk toe te geven. Zou je sieren kritiek van Schumacher soms niet zo fel te verdedigen.

Manman, lezen kunt ge ook al niet zo te zien; het gaat hier niet over een taxi driver die schumacher vervoerd, het gaat erover dat schumacher zelf vroeg om met de taxi te mogen rijden tot de luchthaven, de meesten zouden zoiets nooit van z'n leven zelfs toelaten ook al gaat het om een bekende persoon.

Het zou u sieren moest ge eens stoppen met schumacher altijd af te breken, steekt evenzeer tegen.

Ik heb in mijn vorige posts genoeg zaken aangehaalt dat schumacher geene saaie piet is.

robbert

volgens de manager van massa, heeft zijn ongeval in hongarije zijn prestaties niet veranderd. Waarom is hij dan zo traag??

Wizard

Waarom plaats je dat in dit topic, over Vettel??

Enzo

Heren, ik wil julie er even aan herinneren dat dit een topic over Vettel gaat. Even off-topic mag best maar dit gaat iets te ver. Gaarne weer on-topic verder babbelen. Iedereen kan topics openen, dus voel je vrij dit te doen met onderwerp naar keuze.

Dank u!  :)

robbert

Citaat van: Enzo op 16 december 2011 - 13:42:04
Heren, ik wil julie er even aan herinneren dat dit een topic over Vettel gaat. Even off-topic mag best maar dit gaat iets te ver. Gaarne weer on-topic verder babbelen. Iedereen kan topics openen, dus voel je vrij dit te doen met onderwerp naar keuze.

Dank u!  :)
inderdaad het was eigenlijk overdreven

rafael25

#294

rafael25

Citaat van: rafael25 op 18 januari 2012 - 17:00:20
Alonso: 'Vettel is nog niet zo goed als Hamilton'

http://www.formule1.nl/nieuws/detail/alonso-vettel-is-nog-niet-zo-goed-als-hamilton/

Vettel is niet zo goed als Alonso, Hamilton en Button. Ik mis iets van hem. Hij is een geweldige coureur, maar ik denk dat hij naast Alonso of Hamilton kon niet bij de kampioen titel.

Sabai

Ik kan het daar toch niet echt mee eens zijn met Alonso.Zou niet weten wat er mist bij Vettel als coureur.Als er één de drive heeft om te winnen en gefocust kan blijven dan is het Vettel wel.

0634

Ik wil graag nog iets meer zien van Vettel als hij van wat verder achteraf moet komen, in druk verkeer. Racend heb ik nog niet zoveel bijzonders gezien, maar daar heeft hij de afgelopen tijd ook de kans niet voor gehad. Maar hoe compleet hij is, weet ik nog niet.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 18 januari 2012 - 18:47:29
Ik wil graag nog iets meer zien van Vettel als hij van wat verder achteraf moet komen, in druk verkeer. Racend heb ik nog niet zoveel bijzonders gezien, maar daar heeft hij de afgelopen tijd ook de kans niet voor gehad. Maar hoe compleet hij is, weet ik nog niet.

Misschien krijgen we dat komend seizoen te zien.

0634

Citaat van: Fabian van Tiel op 18 januari 2012 - 19:10:37
Citaat van: Jeroen op 18 januari 2012 - 18:47:29
Ik wil graag nog iets meer zien van Vettel als hij van wat verder achteraf moet komen, in druk verkeer. Racend heb ik nog niet zoveel bijzonders gezien, maar daar heeft hij de afgelopen tijd ook de kans niet voor gehad. Maar hoe compleet hij is, weet ik nog niet.

Misschien krijgen we dat komend seizoen te zien.
Dat hoop ik. Niet zozeer om Vettel, maar omdat we dan een leuk seizoen krijgen :).