Sutil en zijn Champagneglas

Gestart door Enzo, 16 mei 2011 - 20:21:48

« vorige - volgende »

Wat gebeurde er tussen Lux en Sutil?

Sutil toonde zijn nieuwe danspasje en raakte Lux per ongeluk in zijn nek met een Champagneglas
3 (27.3%)
Ze kregen ruzie om een meisje en Sutil verloor zijn zelfbeheersing
1 (9.1%)
Ze kregen ruzie om van wie nou eigenlijk dat Champagneglas was
0 (0%)
Lux viel Sutil aan en verwonde zich aan het glas van Sutil
0 (0%)
Hamilton had ruzie met Lux en Sutil kwam voor hem op
1 (9.1%)
Ze kregen ruzie om een jongen en Sutil verloor zijn zelfbeheersing
10 (90.9%)

Totaal aantal stemmen: 11

Franky R.

Citaat van: Kootje op 15 februari 2012 - 09:03:07
Dat strafblad is nog allerminst zeker, aangezien hij hoger beroep heeft aangetekend.
Het is echter wel zo dat dit bij 'n eventuele veroordeling tijdens zijn beroep, dat strafblad 'n feit is.
En dan werkt dat zeker tegen hem.

Er zijn nu eenmaal landen op deze aarde waar je gewoon niet inkomt met 'n strafblad.



Je komt bijv. de VS wel binnen, hoor. Maar je aanvraag moet je ruim van te voren indienen en het hangt van de casus af of je wel of niet binnen mag.


Trouwens is ook Japan een probleem. Die zijn evenmin happig om iemand met een 'record' toe te laten.


Maar aan de andere kant, Sutil is geen veroordeelde moordenaar/terrorist...dus op dat vlak voorzie ik alleen maar een hoop bureaucratie om Sutil aan een visum te helpen.

Kootje

Citaat van: Franky R. op 15 februari 2012 - 17:21:20
Citaat van: Kootje op 15 februari 2012 - 09:03:07

Er zijn nu eenmaal landen op deze aarde waar je gewoon niet inkomt met 'n strafblad.

Je komt bijv. de VS wel binnen, hoor. Maar je aanvraag moet je ruim van te voren indienen en het hangt van de casus af of je wel of niet binnen mag.

Wellicht hangt het idd af van de ernst van de gepleegde feiten of je de States in mag of niet.
Ik ken iig 'n paar personen wins visa geweigerd werden vanwege hun strafblad, en dat zijn echt geen moordenaars/serieverkrachters.
Daar komt dan nog bij dat ze sinds 9-11 erg doorgedraaid zijn, wat het verstrekken van visa betreft.
Anderzijds moet het toch lukken om Sutil in z'n rol als coureur dat land in te krijgen.
Maar of hij er ook nog op vakantie kan, dat betwijfel ik ten zeerste.
Dat laat ik je binnenkort wel weten als 'n maatje van me z'n visum krijgt, want ook die heeft máár één veroordeling wegens geweldpleging achter zijn naam staan.